Czyli jednak jakiś wyciek był. A na turbo ciężko zlokalizować bo szybko schnie.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 135
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 147KW
- Rocznik: 2002
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Debica
- imię: Artur
- Lokalizacja: Dębica
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
No zobaczę teraz jak ten płyn się będzie zachowywał. Zaznaczę jakimś flamastrem i będę obserwował. Martwi mnie jeszcze ten check teraz, jak jedno się poprawi to coś innego wyskoczy ehhh.
-
- Debeściak
- Posty: 135
- Rejestracja: 3 lip 2017, o 18:43
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 147KW
- Rocznik: 2002
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Debica
- imię: Artur
- Lokalizacja: Dębica
Re: T4 - B4204T5 - uszkodzony blok silnika i jego zamykanie
Check usunięty, wywaliło błąd czujnika wałka rozrządu. Mówił, że nie odpinał akumulatora i mogło złapać błąd po wypięciu wtyczki. Po usunięciu błędu i przejechaniu kilkunastu kilometrów nic się nie świeci, więc mam nadzieję że to faktycznie tylko to. W sumie był jeszcze jeden błąd ale nie pamiętam już jaki.
Tak to wygląda, na zielono zaznaczyłem wężyk z którego podobno był przeciek. Założył coś takiego i ma podobno być.
Tu z kolei widać, że mu tego kleju nie starczyłoby na 3 silniki, wątpię żeby na jeden starczyło. Tak dookoła wygląda. Czy ja mogę sobie to zetrzeć? Bo to płynne jest. (co mnie w sumie nie dziwi, bo z tego co czytałem utwardza się to przy kontakcie z metalem i braku dostępu powietrza) I znowu mam nadzieję, że tam pomiędzy się utwardziło i tylko z zewnątrz wylata.
Tak to wygląda, na zielono zaznaczyłem wężyk z którego podobno był przeciek. Założył coś takiego i ma podobno być.
Tu z kolei widać, że mu tego kleju nie starczyłoby na 3 silniki, wątpię żeby na jeden starczyło. Tak dookoła wygląda. Czy ja mogę sobie to zetrzeć? Bo to płynne jest. (co mnie w sumie nie dziwi, bo z tego co czytałem utwardza się to przy kontakcie z metalem i braku dostępu powietrza) I znowu mam nadzieję, że tam pomiędzy się utwardziło i tylko z zewnątrz wylata.