[v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy pompie
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy po
też jestem pewien, że w 95KM też tak jest...
-
- Volvo Fan
- Posty: 2253
- Rejestracja: 27 sty 2015, o 23:43
- Model: s60/v40
- Silnik: 2,5t/1.9Di
- moc: 210KM/95KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 28
- Skąd jesteś?: Przemysl
- imię: Kamil
Re: [v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy po
Grzeją grzeją na 100% po rozruchu. Zdziwiło mnie to kiedyś jak zauważyłem ale teraz już wiem po co
EGR OFF, AFN 205, Doładowanie 1.2b,
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy po
Świece grzeją po rozruchu różnie.W jednym aucie 30 sekund a w drugim ponad minutę.Ma to ustabilizować pracę na zimnym silniku. W Vento był fajny patent. Poniżej określonej temperatury, po otworzeniu drzwi kierowcy, świece zaczynały grzać.Niestety aku po jakimś czasie to odczuwało.
-
- Debeściak
- Posty: 552
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 00:20
- Model: V40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Gdansk
- imię: Piotr
Re: [v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy po
Jest sprawdzone. Tak więc sorry za mieszanie
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 kwie 2015, o 05:56
- Model: V40
- Silnik: 1.9 95KM
- moc: 95KM
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: wielkopolska
- imię: SEWERYN
Re: [v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy po
witam dla potomnych warto też sprawdzić zawór zwrotny w pompie u mnie to było przyczyną podwiesił się i ciężko odpalał po długim postoju
-
- Debeściak
- Posty: 552
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 00:20
- Model: V40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Gdansk
- imię: Piotr
Re: [v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy po
Może się przyda
Parę wymiarów:
Przy demontaży zepsułem dolną część króćca:
Ten plask nachodzi na rurkę przy pompie i na to nakłada się króciec:
W środku widać dwa gumowe oringi:
Tak wygląda przekrój:
Oringi są cztery i mają taką samą wielkość :
Plastikowa podkładka:
Jak ktoś wie jak zdjąć to z pompy żeby nie połamać to proszę to opisać
Parę wymiarów:
Przy demontaży zepsułem dolną część króćca:
Ten plask nachodzi na rurkę przy pompie i na to nakłada się króciec:
W środku widać dwa gumowe oringi:
Tak wygląda przekrój:
Oringi są cztery i mają taką samą wielkość :
Plastikowa podkładka:
Jak ktoś wie jak zdjąć to z pompy żeby nie połamać to proszę to opisać