[V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 118
- Rejestracja: 16 gru 2016, o 08:36
- Model: V40
- Silnik: B4164S2
- moc: 109
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Chelm
- imię: Darek
[V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Witam.
Problem jak w tytule kreci ale nie odpala.
Auto stało przez nocke a na drugi dzień poprostu przestało palić.Iskra jest. Paliwo na zaworku listwy jest.Swiece zalewa bo mokre a odpalić nie chce.
Vol FCR pokazuje jeden błąd EFI 443 Three-way catalytic converter (TWC) efficiency.
Problem jak w tytule kreci ale nie odpala.
Auto stało przez nocke a na drugi dzień poprostu przestało palić.Iskra jest. Paliwo na zaworku listwy jest.Swiece zalewa bo mokre a odpalić nie chce.
Vol FCR pokazuje jeden błąd EFI 443 Three-way catalytic converter (TWC) efficiency.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Niby zapchany katalizator ale powinien odpalić.
Jak na moje oko, zbimbał się czujnik położenia wału.
Jak na moje oko, zbimbał się czujnik położenia wału.
-
- Debeściak
- Posty: 118
- Rejestracja: 16 gru 2016, o 08:36
- Model: V40
- Silnik: B4164S2
- moc: 109
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Chelm
- imię: Darek
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Katalizatora nie ma jest wstawiony tlumik. Moje podejrzenia za niskie ciśnienie na listwie i właśnie czujnik wału. Podczas krecenia ma chwile jakby jiz chciał odpalić to prych nie w wydech ale dalej nic z tego nie wynika
-
- Volvo Fan
- Posty: 4525
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Zdemontuj czujnik, miernik w dłoń i jedziesz z pomiarami
PS. Jeśli zalewa świece, to raczej nie przez ciśnienie paliwa. Odpaliłby i na wolnych chodził normalnie.
PS. Jeśli zalewa świece, to raczej nie przez ciśnienie paliwa. Odpaliłby i na wolnych chodził normalnie.
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Błędem bardzo bym się nie sugerował bo może sobie siedzieć w kompie od dłuższego czasu.
Na start czujnik położenia wału jak sugeruje Borysław.
Drugi temat to wilgoć która teraz mocno się panoszy. Jak masz jakiś preparat do czyszczenia i konserwacji styków to warto porozpinać i trysnąć wtyczki (w miarę możliwości ogarnąłbym wszystkie). Luknij też profilaktycznie do przepływki.
Na start czujnik położenia wału jak sugeruje Borysław.
Drugi temat to wilgoć która teraz mocno się panoszy. Jak masz jakiś preparat do czyszczenia i konserwacji styków to warto porozpinać i trysnąć wtyczki (w miarę możliwości ogarnąłbym wszystkie). Luknij też profilaktycznie do przepływki.
-
- Debeściak
- Posty: 118
- Rejestracja: 16 gru 2016, o 08:36
- Model: V40
- Silnik: B4164S2
- moc: 109
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Chelm
- imię: Darek
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Czujnik wymontowany.
Miernik ustawiony na przejście pokazuje 222. Dotykając śrubokrętem magnesu czujnika zmienia się od około 160 do 260
Miernik ustawiony na 200 ohm pokazuje 1.
Ustawiony na 2 mV- , dotykając czujnika śrubokrętem pokazuje się jakieś napięcie.
Miernik ustawiony na przejście pokazuje 222. Dotykając śrubokrętem magnesu czujnika zmienia się od około 160 do 260
Miernik ustawiony na 200 ohm pokazuje 1.
Ustawiony na 2 mV- , dotykając czujnika śrubokrętem pokazuje się jakieś napięcie.
-
- Debeściak
- Posty: 118
- Rejestracja: 16 gru 2016, o 08:36
- Model: V40
- Silnik: B4164S2
- moc: 109
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Chelm
- imię: Darek
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Według mnie nie działa on jak należy ale nie mam innego czujnika i w tym przypadku żadnego punktu odniesieniadarecki666 pisze:Czujnik wymontowany.
Miernik ustawiony na przejście pokazuje 222. Dotykając śrubokrętem magnesu czujnika zmienia się od około 160 do 260 i sygnał dźwiękowy na mierniku pojawia się wraz z dotknięciem śrubokręta.
Miernik ustawiony na 200 ohm pokazuje 1. Gdy dotykam śrubokrętem pokazuje się wartość
Ustawiony na 2 mV- , dotykając czujnika śrubokrętem pokazuje się jakieś napięcie.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Nie masz go dotykać, tylko przed nim machać. Ustaw miernik na właściwy zakres i mierz. To jest czujnik halka.
-
- Debeściak
- Posty: 118
- Rejestracja: 16 gru 2016, o 08:36
- Model: V40
- Silnik: B4164S2
- moc: 109
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Chelm
- imię: Darek
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Machajac nie zmieniają się wartości, woec czujnik śmietnik.
Są sprawdzeni producenci czujników które warto kupić?
Są sprawdzeni producenci czujników które warto kupić?
-
- Debeściak
- Posty: 118
- Rejestracja: 16 gru 2016, o 08:36
- Model: V40
- Silnik: B4164S2
- moc: 109
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Chelm
- imię: Darek
Re: [V40 1.6 B4164S2] Kręci nie odpala
Na dzień dzisiejszy.
Podmienione był czujnik wału na inny org.Auto odpaliło ale wypadają zapłony(pyrka) i z rury wydechowej leje się benzyna. Później odpaliło na na moim starym czujniku ale objawy te same. Kupiłem nowy czujnik wału korbowego dalej te same objawy, Świece zapłonowe tez nowe. Wyciagając pojedynczo przewody ze świec auto nie gaśnie.
Dzisiaj Vida i błędy
ECM-44 Missfire, Emmission Level - Faulty signal
ECM-45 Missfire, Emmission Level - Faulty signal
ECM-4D Missfire which demages catalytic converter - Faulty signal
Kończą mi się pomysły.
Podmienione był czujnik wału na inny org.Auto odpaliło ale wypadają zapłony(pyrka) i z rury wydechowej leje się benzyna. Później odpaliło na na moim starym czujniku ale objawy te same. Kupiłem nowy czujnik wału korbowego dalej te same objawy, Świece zapłonowe tez nowe. Wyciagając pojedynczo przewody ze świec auto nie gaśnie.
Dzisiaj Vida i błędy
ECM-44 Missfire, Emmission Level - Faulty signal
ECM-45 Missfire, Emmission Level - Faulty signal
ECM-4D Missfire which demages catalytic converter - Faulty signal
Kończą mi się pomysły.