[V40 B4204S2 03 r. swap na B4194T]- dywagacje na temat swapa

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
SHerbiosR
Volvo Fan
Posty: 741
Rejestracja: 29 lip 2016, o 19:51
Model: V40
Silnik: B4204S2
moc: 136 KM
Rocznik: 2003
wiek: 29
Skąd jesteś?: Gdynia
imię: Radek

[V40 B4204S2 03 r. swap na B4194T]- dywagacje na temat swapa

Post autor: SHerbiosR » 22 lut 2018, o 21:24

Kiedyś już poruszałem ten temat. Tak więc, rozpoczynam dywagację, by się zorientować ile musi ważyć wór pieniędzy, jaki trzeba byłoby przeznaczyć na ten proces. Co może zostać z obecnego osprzętu? Co musiałoby zostać przeszczepione?
Domyślam się, że musiałyby zostać wymienione następujące graty:
Skrzynia, wydech, półosie, osprzęt silnika.
Obrazek
Obrazek

NoViK
Moderator
Posty: 5871
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: [V40 B4204S2 03 r. swap na B4194T]- dywagacje na temat s

Post autor: NoViK » 22 lut 2018, o 22:00

Najłatwiejszy byłby swap pa T5 ale to wadliwy jednostka. Do polifta moim zdaniem najlepsza jest hybryda. Dół silnika od B4194T a Góra z poliftowego TPb. Czyli głowica na zmiennej fazie o strony wydechu. Działa na pewno bo zrobiłem dwa takie silniki na bazie B4194T I B4204T. I kwestia jaka masz teraz skrzynie biegów? Francuz czy m56?

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [V40 B4204S2 03 r. swap na B4194T]- dywagacje na temat s

Post autor: RIPPER » 22 lut 2018, o 22:02

Jak masz M56 to przecież skrzyni nie wymieniasz to ta sama rodzina albo dokładnie taka sama skrzynia

mechaniczna część to jest łatwizna zastanów się nad Ecu wiązką pozatym najlepiej mieć całą T4 przedliftową by wrazie buu zmieniać totalnie wszystko łączni z Immo wiec prucie też wiązek od immo ew wrzycić silnik tak jak jest twoją zmienną fazę podczepić na obudowie niech sobie wisi i próbować to na świni wystroić

twój przepływomierz i fabryczne Ecu napewno się zdziwi jak zobaczy przepływ 2razy taki ..
wydech to na pewno co masz teraz ? 50 mm zadusił byś potwora
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
SHerbiosR
Volvo Fan
Posty: 741
Rejestracja: 29 lip 2016, o 19:51
Model: V40
Silnik: B4204S2
moc: 136 KM
Rocznik: 2003
wiek: 29
Skąd jesteś?: Gdynia
imię: Radek

Re: [V40 B4204S2 03 r. swap na B4194T]- dywagacje na temat s

Post autor: SHerbiosR » 22 lut 2018, o 22:33

Skrzynia M56. Wydech standard- fi 50. Zaciekawiło mnie złożenie hybrydy NoViK.
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczne”