Kiedyś już poruszałem ten temat. Tak więc, rozpoczynam dywagację, by się zorientować ile musi ważyć wór pieniędzy, jaki trzeba byłoby przeznaczyć na ten proces. Co może zostać z obecnego osprzętu? Co musiałoby zostać przeszczepione?
Domyślam się, że musiałyby zostać wymienione następujące graty:
Skrzynia, wydech, półosie, osprzęt silnika.
[V40 B4204S2 03 r. swap na B4194T]- dywagacje na temat swapa
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 5871
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [V40 B4204S2 03 r. swap na B4194T]- dywagacje na temat s
Najłatwiejszy byłby swap pa T5 ale to wadliwy jednostka. Do polifta moim zdaniem najlepsza jest hybryda. Dół silnika od B4194T a Góra z poliftowego TPb. Czyli głowica na zmiennej fazie o strony wydechu. Działa na pewno bo zrobiłem dwa takie silniki na bazie B4194T I B4204T. I kwestia jaka masz teraz skrzynie biegów? Francuz czy m56?
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 B4204S2 03 r. swap na B4194T]- dywagacje na temat s
Jak masz M56 to przecież skrzyni nie wymieniasz to ta sama rodzina albo dokładnie taka sama skrzynia
mechaniczna część to jest łatwizna zastanów się nad Ecu wiązką pozatym najlepiej mieć całą T4 przedliftową by wrazie buu zmieniać totalnie wszystko łączni z Immo wiec prucie też wiązek od immo ew wrzycić silnik tak jak jest twoją zmienną fazę podczepić na obudowie niech sobie wisi i próbować to na świni wystroić
twój przepływomierz i fabryczne Ecu napewno się zdziwi jak zobaczy przepływ 2razy taki ..
wydech to na pewno co masz teraz ? 50 mm zadusił byś potwora
mechaniczna część to jest łatwizna zastanów się nad Ecu wiązką pozatym najlepiej mieć całą T4 przedliftową by wrazie buu zmieniać totalnie wszystko łączni z Immo wiec prucie też wiązek od immo ew wrzycić silnik tak jak jest twoją zmienną fazę podczepić na obudowie niech sobie wisi i próbować to na świni wystroić
twój przepływomierz i fabryczne Ecu napewno się zdziwi jak zobaczy przepływ 2razy taki ..
wydech to na pewno co masz teraz ? 50 mm zadusił byś potwora
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 741
- Rejestracja: 29 lip 2016, o 19:51
- Model: V40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 29
- Skąd jesteś?: Gdynia
- imię: Radek
Re: [V40 B4204S2 03 r. swap na B4194T]- dywagacje na temat s
Skrzynia M56. Wydech standard- fi 50. Zaciekawiło mnie złożenie hybrydy NoViK.