Teraz jest 24 wrz 2018, o 02:45

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 lut 2018, o 21:24 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2016, o 19:51
Posty: 595
Pochwały: 2
Model: V40
Silnik: B4204S2
moc: 136 KM
Rocznik: 2003
wiek: 27
Skąd jesteś?: Gdynia
imię: Radek
Kiedyś już poruszałem ten temat. Tak więc, rozpoczynam dywagację, by się zorientować ile musi ważyć wór pieniędzy, jaki trzeba byłoby przeznaczyć na ten proces. Co może zostać z obecnego osprzętu? Co musiałoby zostać przeszczepione?
Domyślam się, że musiałyby zostać wymienione następujące graty:
Skrzynia, wydech, półosie, osprzęt silnika.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2018, o 22:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 gru 2013, o 18:04
Posty: 5584
Pochwały: 42
Model: v40
Silnik: B4194T
moc: 200 KM
Rocznik: 1999
wiek: 23
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz
Najłatwiejszy byłby swap pa T5 ale to wadliwy jednostka. Do polifta moim zdaniem najlepsza jest hybryda. Dół silnika od B4194T a Góra z poliftowego TPb. Czyli głowica na zmiennej fazie o strony wydechu. Działa na pewno bo zrobiłem dwa takie silniki na bazie B4194T I B4204T. I kwestia jaka masz teraz skrzynie biegów? Francuz czy m56?

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2018, o 22:02 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2013, o 11:03
Posty: 6742
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 13
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Jak masz M56 to przecież skrzyni nie wymieniasz to ta sama rodzina albo dokładnie taka sama skrzynia

mechaniczna część to jest łatwizna zastanów się nad Ecu wiązką pozatym najlepiej mieć całą T4 przedliftową by wrazie buu zmieniać totalnie wszystko łączni z Immo wiec prucie też wiązek od immo ew wrzycić silnik tak jak jest twoją zmienną fazę podczepić na obudowie niech sobie wisi i próbować to na świni wystroić

twój przepływomierz i fabryczne Ecu napewno się zdziwi jak zobaczy przepływ 2razy taki ..
wydech to na pewno co masz teraz ? 50 mm zadusił byś potwora

_________________
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 lut 2018, o 22:33 
Offline
Debeściak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2016, o 19:51
Posty: 595
Pochwały: 2
Model: V40
Silnik: B4204S2
moc: 136 KM
Rocznik: 2003
wiek: 27
Skąd jesteś?: Gdynia
imię: Radek
Skrzynia M56. Wydech standard- fi 50. Zaciekawiło mnie złożenie hybrydy NoViK.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Nowości Nowości Mapa Strony Mapa Strony Index Mapy strony Index Mapy strony RSS RSS Lista kanałów Lista kanałów
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO