Może pomoże:
Tłumaczone translatorem więc wybaczcie błędy
Trwała usterka, uszkodzony sygnał
Sprawdzanie kabli i komponentów
Sprawdź złącza modułu sterującego silnika (ECM) i czujnika położenia wałka rozrządu (CMP) pod kątem rezystancji styku, utleniania i usunięcia. Zobacz Sprawdzanie okablowania i terminali. Trwałe uszkodzenie: oporność styku i utlenianie.
Sprawdzić kabel sygnałowy między zaciskiem 83 modułu sterującego silnika (ECM) a zaciskiem 3 czujnika położenia wałka rozrządu (CMP) w przypadku przerywanego obwodu otwartego i środka zaradczego. Zobacz Sprawdzanie okablowania i terminali. Usterki przerywane: Przerwany obwód, przerywane usterki.
Zasilanie powinno wynosić 5 V.
Sprawdź kabel sygnałowy między zaciskiem 58 modułu sterującego silnika (ECM) a zaciskiem 2 czujnika położenia wałka rozrządu (CMP). Sprawdź, czy nie ma przerw w obwodzie otwartym i nie działa. Zobacz Sprawdzanie okablowania i terminali. Usterki przerywane: Przerwany obwód, przerywane usterki. Sprawdź, czy nie występuje zwarcie do masy. Zobacz Sprawdzanie okablowania i terminali. Usterki przerywane: Zwarcie do ziemi, przerywane usterki. Sprawdzić, czy nie ma zwarcia do napięcia zasilania. Zobacz Sprawdzanie okablowania i terminali. Trwała usterka: Zwarcie w zasilaniu. Trwałe awarie.
Sprawdzić przewód uziemiający między zaciskiem 79 modułu sterującego silnika (ECM) a zaciskiem 1 czujnika położenia wałka rozrządu (CMP) w przypadku przerywanego obwodu otwartego i środka zaradczego. Zobacz Sprawdzanie okablowania i terminali. Usterki przerywane: Przerwany obwód, przerywane usterki.
Inne informacje:
Aby połączyć pole breakout, zobacz Podłączanie bloku breakout. EMS 2000.
Czyli tak na logikę to trzeba lecieć po kabelkologi skoro czujnik nowy. Chyba że zamiennik szybciutko żywot zakończył.