[v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy pompie
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 437
- Rejestracja: 7 maja 2014, o 06:23
- Model: v40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 39
- Skąd jesteś?: Warmia
- imię: Grzegorz
[v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy pompie
Mam problem z dpalaniem do dłuższym postoju.Jaką funkcję pełni to ustrojstwo i jak jest uszczelniane..Po ostatniej walce z oringami we wtryskiwaczach dotarłem do tego...Po napompowaniu "syczy" w okolicach tego przyłącza..Czy macie też pomysł na uelastycznienie tego przewodu przezroczystego przynajmniej na chwilę demontażu i montażu...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Nigdy nie jesteśmy tak biedni, aby nie stać nas było na udzielenie pomocy "
Mikołaj Gogol
Mikołaj Gogol
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [v40 1,9Di 95km]Co to za ustrojstwo przy pompie
pewnie ustrojstwo siedzi na oringu
podgrzewanie opalarką, a najlepiej suszarka do włosów... niestety po tylu latach jest jak skała, a najlepiej nowy wężyk
podgrzewanie opalarką, a najlepiej suszarka do włosów... niestety po tylu latach jest jak skała, a najlepiej nowy wężyk
-
- Debeściak
- Posty: 437
- Rejestracja: 7 maja 2014, o 06:23
- Model: v40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 39
- Skąd jesteś?: Warmia
- imię: Grzegorz
Re: [v40 1,9Di 95km]Co to za ustrojstwo przy pompie
Strach się czegokolwiek dotknąć..Przy ostatnich pracach ułamałem chwytak na wtrysku i trójnik od przelewów przy pompie pękł..Taki to już urok..niestety muszę zrobić coś z tym przyłączem bo zarżnę pompę.Po nocy hechła jakby była pusta(wycieków nie widać).Czy to przyłacze to nie jest czasami też jakiś zawór zwrotny.ktoś mi kiedyś podpowiadał ze tam może być kulka wewnątrz...
"Nigdy nie jesteśmy tak biedni, aby nie stać nas było na udzielenie pomocy "
Mikołaj Gogol
Mikołaj Gogol
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy po
możliwe, w Vagu mają inne wejście, może uda się na takie przerobić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Debeściak
- Posty: 552
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 00:20
- Model: V40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Gdansk
- imię: Piotr
Re: [v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy po
Funkcja jest taka jak oringi na przelewach mają się rozje... i masz naprawiać - płacić . Ten adapter bardzo ciężko zdjąć (obraca się na rurce metalowej wychodzącej z pompy). Ja zdemontowałem ustrojstwo i założony czarny przewód do paliwa - skręciłem wszystko metalowymi opaskami. Do połączenia nowego i starego przewodu warto zaopatrzyć się w metalową rurkę. Pewnie czytałeś na forum o pompce paliwa przy filtrze, która lubi puszczać powietrze Jutro wstawię foto jak to u mnie wygląda.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy po
rurka jest w starym przewodzie (ten sztywny jak głaz), gdzie jest połączenie układu- może ją wykorzystaćPiotr89 pisze:Do połączenia nowego i starego przewodu warto zaopatrzyć się w metalową rurkę
-
- Debeściak
- Posty: 437
- Rejestracja: 7 maja 2014, o 06:23
- Model: v40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 39
- Skąd jesteś?: Warmia
- imię: Grzegorz
Re: [v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy po
Piotr89 pisze:Funkcja jest taka jak oringi na przelewach mają się rozje... i masz naprawiać - płacić . Ten adapter bardzo ciężko zdjąć (obraca się na rurce metalowej wychodzącej z pompy). Ja zdemontowałem ustrojstwo i założony czarny przewód do paliwa - skręciłem wszystko metalowymi opaskami. Do połączenia nowego i starego przewodu warto zaopatrzyć się w metalową rurkę. Pewnie czytałeś na forum o pompce paliwa przy filtrze, która lubi puszczać powietrze Jutro wstawię foto jak to u mnie wygląda.
Czy po zdemontowaniu tego króćca nic nie zmieniło się z odpalaniem?jeżeli nie to w takim razie jest to zwykłe przyłącze nie żaden zaworek..Spróbuję najpierw wymienić oringi i zajrzę do środka czy siedzi tam jakaś kulka ze sprężynką.Jeżeli zabieg nie pomoże zastosuję Twoją radę..
Ze sprawą na wtryskiwaczu poradziłem sobie montując drugi zacisk znaleziony na szrocie.co prawda z renówki z oryginalnym oringiem ale o dziwo trzyma
"Nigdy nie jesteśmy tak biedni, aby nie stać nas było na udzielenie pomocy "
Mikołaj Gogol
Mikołaj Gogol
-
- Debeściak
- Posty: 552
- Rejestracja: 22 lut 2017, o 00:20
- Model: V40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Gdansk
- imię: Piotr
Re: [v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy po
Nie zdążyłem zrobić zdjęć
U mnie problem z odpalaniem rozwiązał zaworek za 16 zł na przewodzie filtr paliwa- zbiornik paliwa. Przy ścianie grodziowej koło filtra paliwa znajdują się dwa przewody stalowe. Jeden jest powrotem, a drugi zasilaniem. Stal przechodzi w komorze silnika w gumę. Jeżeli dobrze pamiętam to zaworek poszedł na zasilanie (zbiornik-filtr). Może słabo tłumacze, wrzucę foto i będzie wiadomo
U mnie problem z odpalaniem rozwiązał zaworek za 16 zł na przewodzie filtr paliwa- zbiornik paliwa. Przy ścianie grodziowej koło filtra paliwa znajdują się dwa przewody stalowe. Jeden jest powrotem, a drugi zasilaniem. Stal przechodzi w komorze silnika w gumę. Jeżeli dobrze pamiętam to zaworek poszedł na zasilanie (zbiornik-filtr). Może słabo tłumacze, wrzucę foto i będzie wiadomo
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy po
to samo zastosowałem kiedyś i nie pomogło.
-
- Debeściak
- Posty: 437
- Rejestracja: 7 maja 2014, o 06:23
- Model: v40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 39
- Skąd jesteś?: Warmia
- imię: Grzegorz
Re: [v40 1,9Di 95km] Uszczelnienie układu paliwowego przy po
Nie będę się mądrzył ale nie lepiej byłoby zamontować ten zaworek przed pompą...?
Dziś jadę po oringi i zobaczymy czy pomoże
Dziś jadę po oringi i zobaczymy czy pomoże
"Nigdy nie jesteśmy tak biedni, aby nie stać nas było na udzielenie pomocy "
Mikołaj Gogol
Mikołaj Gogol