Witam,
volvo s40 1.9 t4 model 00'
zakupiłem już o-ring powrotu z turbo do silnika i zastanawiam się czy jest jakiś schemat wymiany
(znalazłem tylko schemat wymiany o-ringu przy turbo nie przy silniku) https://www.youtube.com/watch?v=u4AccFaFo58" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy robi się to w ten sam sposób i trzeba także demontować rozpórkę itd. ?
Pytam ponieważ jest tam łatwiejszy dostęp i może da się to zrobić w jakiś szybszy sposób.
Z góry dziękuje za odpowiedź.
Ps. Jaki dobry warsztat w Radomiu co zajmuje się łosiami?
pozdrawiam,
[s40 1.9 t4 00'] o-ring powrót turbo do silnika
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 sie 2018, o 12:30
- Model: s40
- Silnik: 1.9 t4
- moc: 147/200/300
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Skaryszew
- imię: Bartosz
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [s40 1.9 t4 00'] o-ring powrót turbo do silnika
chodzi o spływ oleju
to odkręcasz dwie m10 od rdzenia turbo i ten łącznik co łączy rurki i wyciągasz wyieniasz obie uszczelki i po kłopocie
to odkręcasz dwie m10 od rdzenia turbo i ten łącznik co łączy rurki i wyciągasz wyieniasz obie uszczelki i po kłopocie
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 5871
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [s40 1.9 t4 00'] o-ring powrót turbo do silnika
Nie m10 tylko M6 jak coś
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [s40 1.9 t4 00'] o-ring powrót turbo do silnika
tak gwint 6 mm kluczyk 10
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 sie 2018, o 12:30
- Model: s40
- Silnik: 1.9 t4
- moc: 147/200/300
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Skaryszew
- imię: Bartosz
Re: [s40 1.9 t4 00'] o-ring powrót turbo do silnika
czyli nie da się tego zrobić bez wymontowania rozpórki, osłony poduszki i mocowania skrzyni do poduszki?
bo poci mi się tylko przy spływie, przy przy turbinie jest ok
bo poci mi się tylko przy spływie, przy przy turbinie jest ok
-
- Moderator
- Posty: 5871
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [s40 1.9 t4 00'] o-ring powrót turbo do silnika
Da się zrobić bez rozbierania tego. Wystarczy przegub I odpowiednią nasadka imbusowa. Spokojnie dojdziesz bez wykrecania mocowania poduszki.
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka