[V 40, 1.8 16V , 1996r] Pasek wielorowkowy wymiana
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 28 sie 2015, o 07:33
- Model: v40
- Silnik: 1.8
- moc: 115
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Nysa
- imię: Piotr
[V 40, 1.8 16V , 1996r] Pasek wielorowkowy wymiana
Witam, szukałem w "szukaj" i nic, potrzebuję informacji w jaki sposób samemu wymienic pasek klinowy?Czy muszę opuścić silnik do wysokości otworu do rolki w nadwoziu, czy może jest jakiś inny prostszy sposób aby nie rozkręcać połowy auta??Przyznam,że z kolegą ponad godzinę zastanawialismy się jak się do niego dobrać i żadnego pomysłu.Proszę o poradę, na pewno ktoś z forumowiczów wymieniał go sam
-
- Volvo Fan
- Posty: 2631
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 23:33
- Model: XC70
- Silnik: 2
- moc: KM
- wiek: 1
- Skąd jesteś?: PLONSK
- imię: Jarek
- Lokalizacja: PŁOŃSK
Re: [V 40, 1.8 16V , 1996r] Pasek wielorowkowy wymiana
kolego nic nie musisz rozbierać, kiedyś zerwało wystarczy klucz (jutro spradze jaki) do napinacza 5 min roboty.
Zakładasz klucz na napinacz i ciągniesz, jednocześnie zdejmując pasek (nie odkręcasz, on tak jakby to nazwać sprężynuje), później zakładasz pasek a na końcu znowu naciągasz napinacz i zakładasz pasek. tyle
Zakładasz klucz na napinacz i ciągniesz, jednocześnie zdejmując pasek (nie odkręcasz, on tak jakby to nazwać sprężynuje), później zakładasz pasek a na końcu znowu naciągasz napinacz i zakładasz pasek. tyle
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V 40, 1.8 16V , 1996r] Pasek wielorowkowy wymiana
nie wiem czy nie potrzeba tam 15 stki i jakiejś dzwigni ale już nie pamiętam zobacz sobie jak dokładnie idzie pasek bo na końcu trzeba na gładkie rolki zakładać
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 2631
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 23:33
- Model: XC70
- Silnik: 2
- moc: KM
- wiek: 1
- Skąd jesteś?: PLONSK
- imię: Jarek
- Lokalizacja: PŁOŃSK
Re: [V 40, 1.8 16V , 1996r] Pasek wielorowkowy wymiana
chyba tak, ja miałem dłuuugi klucz (specjalnie uspawany do takich rzeczy ) więc nie miałem kłopotu z naciągnięciem
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V 40, 1.8 16V , 1996r] Pasek wielorowkowy wymiana
Klucz do kół jest dobry. Tylko nie pamiętam z jakiego auta. Chyba fiorda
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [V 40, 1.8 16V , 1996r] Pasek wielorowkowy wymiana
Napinacz na śrubę z łbem 15mm. Odpuszczasz naciag kręcąc w prawo.
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: [V 40, 1.8 16V , 1996r] Pasek wielorowkowy wymiana
NoViK pisze:Napinacz na śrubę z łbem 15mm. Odpuszczasz naciag kręcąc w prawo.
Chłopaki - to się kręci czy ciągnie? Czy po prostu jak założę klucz na śrubę i wykorzystując dźwignię klucz docisnę tak jak bym dokręcał to wtedy napinacz się odchyla i można zdjąć pasek?pajakk pisze:Zakładasz klucz na napinacz i ciągniesz, jednocześnie zdejmując pasek (nie odkręcasz, on tak jakby to nazwać sprężynuje)
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V 40, 1.8 16V , 1996r] Pasek wielorowkowy wymiana
Tak.Klucz chyba 15 i przygotuj sobie przedłużkę.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: [V 40, 1.8 16V , 1996r] Pasek wielorowkowy wymiana
Tam masz miejsce tylko na płaski klucz. Ciągniesz go w stronę przedniej lampy.Mozesz dodatkowo poluzować pompę ABS aby mieć więcej miejsca.