Witam,
Jakiś czas temu padł mi regulator ciśnienia paliwa (uszkodzona membrana). Po wymontowaniu pisze na nim "351 kPa" , a wszystkie zamienniki są na "309 kPa". Teraz pytanie, czy mogę zastosować regulator z niższym ciśnieniem, czy koniecznie musi być regulator z wyższym ciśnieniem? Dodam tylko że ten z wyższym ciśnieniem do zakupu jest jedynie w ASO
[V40 1.9 T4 200 KM 1999] Regulator ciśnienia paliwa
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V40 1.9 T4 200 KM 1999] Regulator ciśnienia paliwa
Oryginalnie szedł jedynie słusznie Weber DPR 04 - 3,09kpa i nie ma zamienników.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 28 wrz 2018, o 07:59
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: >200
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Zywiec
- imię: Jakub
Re: [V40 1.9 T4 200 KM 1999] Regulator ciśnienia paliwa
A czy 309 kPa nie było przeznaczone do wolnosskaków?
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V40 1.9 T4 200 KM 1999] Regulator ciśnienia paliwa
Nie. Szły do wszystkich silników benzynowych.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 28 wrz 2018, o 07:59
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: >200
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Zywiec
- imię: Jakub
Re: [V40 1.9 T4 200 KM 1999] Regulator ciśnienia paliwa
Temat do zamknięcia - Skończyło się na zakupie nowego regulatora z ASO. Używany, "regenerowany" pojeździł miesiąc i padł. Co do samego działania regulatora - próbowałem dobrać tuningowy z BOSCH 4 bar (Takie same wymiary oraz kształt), lecz BOSCH jest zaworem NO - normalnie otwartym (Czyli zamyka się przy 4 barach), natomiast w volvo regulator jest NC - normalnie zamknięty (Czyli otwiera się przy 3 barach bądź 3.5 bara, w zależności od zamontowanego regulatora).