[V40 1.8 2001r.] Słabe ciśnienie paliwa.
: 17 lut 2019, o 16:55
Witam wszystkich
Mam problem ze swoim volvem polegający na braku mocy, wypadaniu zapłonów, nierównej pracy silnika podczas pracy na benzynie. Na lpg po przełączeniu wszystko działa jak należy. Przypuszczam, że problem jest spowodowany za słabym ciśnieniem paliwa w układzie i być może awarią pompy, jednak może ktoś z forumowiczów bardziej rozwieje moje wątpliwości.
Do tej pory zostało sprawdzone:
- usterka występuje tylko na benzynie
- ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej ok 2 bary niezależnie czy to zapłon czy praca na biegu jałowym
- kody błędów jakie wyskakują natychmiast po włączeniu na benzynie to wypadanie zapłonów na cylindrach oraz zbyt uboga mieszanka
- ciśnienie paliwa przy filtrze paliwa również ok 2 bary i na zapłonie i na biegu jałowym
- wymieniony filtr paliwa (bez zmian ciśnienie)
- pompa paliwa normalnie się włącza i pracuje
- pompa wyjąłem i wyczyściłem sitka (nie było praktycznie w ogóle syfu)
- nie znalazłem żadnych wycieków na przewodach paliwowych, uszkodzeń ani zagięć.
Czy wskazuje to jednoznacznie na zużycie pompy paliwa pomimo, że włączą się ona normalnie?
Mam problem ze swoim volvem polegający na braku mocy, wypadaniu zapłonów, nierównej pracy silnika podczas pracy na benzynie. Na lpg po przełączeniu wszystko działa jak należy. Przypuszczam, że problem jest spowodowany za słabym ciśnieniem paliwa w układzie i być może awarią pompy, jednak może ktoś z forumowiczów bardziej rozwieje moje wątpliwości.
Do tej pory zostało sprawdzone:
- usterka występuje tylko na benzynie
- ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej ok 2 bary niezależnie czy to zapłon czy praca na biegu jałowym
- kody błędów jakie wyskakują natychmiast po włączeniu na benzynie to wypadanie zapłonów na cylindrach oraz zbyt uboga mieszanka
- ciśnienie paliwa przy filtrze paliwa również ok 2 bary i na zapłonie i na biegu jałowym
- wymieniony filtr paliwa (bez zmian ciśnienie)
- pompa paliwa normalnie się włącza i pracuje
- pompa wyjąłem i wyczyściłem sitka (nie było praktycznie w ogóle syfu)
- nie znalazłem żadnych wycieków na przewodach paliwowych, uszkodzeń ani zagięć.
Czy wskazuje to jednoznacznie na zużycie pompy paliwa pomimo, że włączą się ona normalnie?