Strona 2 z 3

Re: [V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] falowanie obrotów, zawór zf

: 13 mar 2019, o 19:57
autor: davor3
Teraz przy kazdej jezdzie wyskakuje check engine, blad - wypadanie zaplonów, zmienic jedna cewke czy lepiej dwie?

Re: [V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] falowanie obrotów, zawór zf

: 13 mar 2019, o 22:01
autor: szmergiel
A na wszystkich wypada cylindrach?

Re: [V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] falowanie obrotów, zawór zf

: 13 mar 2019, o 22:28
autor: Borysław
Jeżeli wymieniałeś już jedną cewkę, wymieniłbym tylko drugą ale po weryfikacji na którym cylindrze wypada zapłon.

Re: [V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] falowanie obrotów, zawór zf

: 14 mar 2019, o 10:34
autor: davor3
Świece NGK LPG i cewki NGK wystarczą czy to za słabe na Volvo?

Re: [V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] falowanie obrotów, zawór zf

: 14 mar 2019, o 19:41
autor: davor3
I jeszcze jedno czy swiece NGK LPG nadaja sie tylko pod LPG czy moge normalnie do benzyny użyć?, pytam bo slyszalem ze te do LPG są wytrzymalsze ,ale nie jestem pewien czy mogę ich użyć również do benzyniaka?

Re: [V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] falowanie obrotów, zawór zf

: 14 mar 2019, o 20:06
autor: Borysław
Świece pod LPG to pic na wodę i niewarto się tym interesować.

Re: [V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] falowanie obrotów, zawór zf

: 14 mar 2019, o 20:32
autor: davor3
a w kwestii uzycia tych swiec do benzyny mozna czy nie bardzo?

Re: [V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] falowanie obrotów, zawór zf

: 14 mar 2019, o 21:22
autor: SHerbiosR
davor3 pisze:a w kwestii uzycia tych swiec do benzyny mozna czy nie bardzo?

Nie wiem, czy warto Ci się bawić w zamienniki. Oryginały można kupić za dobre pieniądze- http://www.vsklep.com/swiece-zaplonowe- ... 0-s40.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: [V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] falowanie obrotów, zawór zf

: 14 mar 2019, o 22:29
autor: davor3
oo dzieki, zamowie i myslalem o tej cewce - http://www.vsklep.com/cewka-zaplonowa-v ... 5602).html bedzie ok?

Re: [V40, 1.8, 2003 r, 122 km ] falowanie obrotów, zawór zf

: 25 mar 2019, o 13:44
autor: davor3
Witam, jestem po wymianie świec na oryginalne volvo, 2 cewek NGK, no więc jest poprawa ale ponizej 2 tysiecy obrotow czasem raz czasem 2 razy szarpnie,powyzej 2 tysiecy juz jest ok , check engine juz sie nie zapala, nie ma bledow wypadania zaplonu ani zadnych innych, wziaż wystepuje strzelanie spod wydechu na postoju , obroty przestaly mocno falowac na postoju, czasem czuc lekkie drganie ale juz nie takie skoki.

Jakieś pomysły?