Turbo było kupowane od Perun Turbo, jeszcze jest bodajże na gwarancji, ale póki co sprawdzę zawór n75, jeśli podmianka nic nie zmieni to turbinkę wyślę i zobaczymy co wyjdzie.
Tak na marginesie poleca ktoś jakiegoś mechanika, która się tym zajmuje w okolicach Lublina?
[V40 1.9 115km] Problem z doładowaniem turbiny
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 132
- Rejestracja: 16 lis 2018, o 12:31
- Model: V40
- Silnik: D4192T3
- moc: 116 KM
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: Swietokrzyskie
- imię: Mariusz
Re: [V40 1.9 115km] Problem z doładowaniem turbiny
Podepnę się pod temat...
Ostatnio samochód stracił moc. Okazało się, że pękł przewód pomiędzy zaworem podciśnieniowym a turbiną. Skróciłem wąż i niby wszystko jest OK, ale zacząłem się zastanawiać, czy aby na pewno jest on dobrze podłączony. Górny króciec zaworu oznaczony "VAC" podpięty jest do turbiny, a dolny z napisem "OUT" do pompy vacuum. Czy nie powinno być przypadkiem odwrotnie? A może założony jest jakiś zamiennik i tak właśnie powinno być?
Ostatnio samochód stracił moc. Okazało się, że pękł przewód pomiędzy zaworem podciśnieniowym a turbiną. Skróciłem wąż i niby wszystko jest OK, ale zacząłem się zastanawiać, czy aby na pewno jest on dobrze podłączony. Górny króciec zaworu oznaczony "VAC" podpięty jest do turbiny, a dolny z napisem "OUT" do pompy vacuum. Czy nie powinno być przypadkiem odwrotnie? A może założony jest jakiś zamiennik i tak właśnie powinno być?