V40 1,9 di 115KM nasze Auta a mechanicy :)

Wszelkie problemy z mechaniką
Regulamin forum
1. Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać podając model, rocznik i silnik używając nawiasów.
Przykład: [V40 T4 99r] montaż MBC
Awatar użytkownika
pitek881
Turysta
Posty: 1
Rejestracja: 8 cze 2019, o 17:44
Model: v40
Silnik: 19 di
moc: 115 KM
Rocznik: 2001
Skąd jesteś?: marciszow
imię: Piotr

V40 1,9 di 115KM nasze Auta a mechanicy :)

Post autor: pitek881 » 8 cze 2019, o 18:14

Witam serdecznie panów opisze wam moja historie z tym autem i prosze administratora za wyrozumiałość i udostepnienie tego tematu w jakąś gablote bo to bardzo ważny temat.
kupiłem auto w roku 2014 sprowadzone z niemiec w przepieknym stanie itp. na poczatku piekne ladnie zawieszenie na wstepnym przegladzie idealne silnik pieknie chodzi itp itd. po czasie niewielkim nagle silnik sie gotuje po 3 kilometrach jazdy weże napuchniete jak baranie robi od chłodzenia silnika z korka płynu chłodniczego sie leje cuda niewidy. wiec mysle uszczelka pod głowica i prawda to uszczelka nie szukajcie innych przyczyn. teraz do sedna. Zawiozłem auto do mechanika zrobił mi czekałęm 3 miesiące na auto serio na takiego skur...... trafiłem fakt zrobił przejechałem nim tylko 40 000 km i znowu to samo:( przypadek ??? Nie bardzo zostawie swój kontakt na tym portalu mam zdjęcia z naprawy która zrobiłem sam i jest bardzo prosta tak samo jak dwumas w tym zajebistym aucie. Mechanik twietrdził ze głowica planowana i blok szlifowany. A takiego kuzwa wala on zalozył nawet stara uszczelke.Serio stara uszczelke na tyle był bezczelny wiem bo robiłem to 2 raz sam i wiem ze teraz pojezdzi auto.
W między czasie robiłem nowy rozrzad 10 000 temu teraz jak zdejmowałem rozrzad to zmówiłem pacież. Wiecie czemu ????
Bo widziałem punkty zaznaczone przez mechaników wczesniej a dziwne że na wolnych obrotach zaczął mi zderzak latać choć mam nowe poduszki silnika:) Okazało się że rozrzad robił jakiś DOWN z szacunkiem dla tej choroby ale jak można ustawić rozrzad na 1 garze kiedy tłok osiąga GMP a zawory dopiero zaczynaja sie domykać ????
Kumacie to???
dobrze że silnik unikał kolizji jeszcze ale mial takie spalanie stukowe ze ja jebie
Teraz zrobiłem ta uszczelke i szlifowałem głowice sam. Kupiłem papier 500 taki wielki przybiłem na prosty stól i uwierzcie mam nabite kolejne 50 000 i nic sie nie dzieje a auto serio ma dużą lepsza moc i polecam części ELRING i przedewszystkim zawsze nowe szpilki bo ten debil założył mi stare i jest taka zasada MOWIE JAKO MECHANIK zawsze ale to zawsze nowe szpilki inaczej wrócisz do tematu pozdrawiam ciepło

Awatar użytkownika
Borysław
Volvo Fan
Posty: 4097
Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115
Rocznik: 1998
wiek: 33
Skąd jesteś?: Wroclaw
imię: Robert
Lokalizacja: Siechnice

Re: V40 1,9 di 115KM nasze Auta a mechanicy :)

Post autor: Borysław » 8 cze 2019, o 21:41

Mi mechanik nic nie spieprzył, bo jeżdżę tylko do zaufanych.Wszystko staram się ogarnąć sam.Raz musiałem pojechać na odpowietrzanie tylnego zacisku, bo nie dałem rady go odpowietrzyć. Mechanik odpowietrzył ale żółty i czysty płyn hamulcowy zrobił się czarny. Musieli robić jeszcze raz :)

Awatar użytkownika
pawulon
Zaawansowany
Posty: 73
Rejestracja: 6 paź 2018, o 21:14
Model: V40
Silnik: 1,8
moc: 122
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: skierniewice
imię: Pawel

Re: V40 1,9 di 115KM nasze Auta a mechanicy :)

Post autor: pawulon » 8 cze 2019, o 23:34

Tak to już jest albo robisz sam albo zaufany mechanik.

Jak kupiłem audi no to na dzień dobry rozrząd i moje zdziwienie było wielkie jak zamiast napinacza hydraulicznego kółko było podparte kawałkiem płaskownika.

ODPOWIEDZ