[V40 T4 2002r] Uszczelka
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 wrz 2018, o 09:08
- Model: V40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122 km
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Suchedniow
- imię: Michal
[V40 T4 2002r] Uszczelka
Volvo v40 t4 2002r
Mam problem ponieważ ostatnio sprawdzając stan oleju okazało się że bagnet jest wypchniety i zamiast oleju jest kakao. Wiec zdjeta została głowica, tuleje wyglądają ok, nie mają żadnych ubytków rys itd. Głowica jutro idzie do sprawdzenia. Tylko nie podoba mi się oznaczenie na bloku silnika, ponieważ jest B4204T a chyba powinno być B4204T5. Z tego co mi wiadomo silnik był robiony w Szwajcarii przez poprzedniego właściciela. Faktura na 4 tys franków. Z tego co pamiętam to zawór zmiennych faz był montowany z różnych stron w zależności od mocy silnika. U mnie jest od strony wydechowej czyli tak jak powinno byc w T4. I teraz pytanie, jaką uszczelkę pod głowicę mam kupić czy te silniki się między sobą różnią? Czy to może jakaś hybryda( czytalem że ktoś robił hybrydy z głowicą z 2.0T4 założoną do silnika 1.9 B4194T). I czy silnik z blokiem ktory mam moze generować 200 km, bo wyglada na to że cały osprzęt jest od T4. Kolejne pytanie czy ten blok ma grubsze scianki tulei niż blok B4204T5, bo z tego co mi wiadomo w t5 lubiły pękać i się kruszyć.
Mam problem ponieważ ostatnio sprawdzając stan oleju okazało się że bagnet jest wypchniety i zamiast oleju jest kakao. Wiec zdjeta została głowica, tuleje wyglądają ok, nie mają żadnych ubytków rys itd. Głowica jutro idzie do sprawdzenia. Tylko nie podoba mi się oznaczenie na bloku silnika, ponieważ jest B4204T a chyba powinno być B4204T5. Z tego co mi wiadomo silnik był robiony w Szwajcarii przez poprzedniego właściciela. Faktura na 4 tys franków. Z tego co pamiętam to zawór zmiennych faz był montowany z różnych stron w zależności od mocy silnika. U mnie jest od strony wydechowej czyli tak jak powinno byc w T4. I teraz pytanie, jaką uszczelkę pod głowicę mam kupić czy te silniki się między sobą różnią? Czy to może jakaś hybryda( czytalem że ktoś robił hybrydy z głowicą z 2.0T4 założoną do silnika 1.9 B4194T). I czy silnik z blokiem ktory mam moze generować 200 km, bo wyglada na to że cały osprzęt jest od T4. Kolejne pytanie czy ten blok ma grubsze scianki tulei niż blok B4204T5, bo z tego co mi wiadomo w t5 lubiły pękać i się kruszyć.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 wrz 2018, o 09:08
- Model: V40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122 km
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Suchedniow
- imię: Michal
Re: Volvo v40 t4 2002r uszczelka?
Dzisiaj po dokładnych oględzinach okazało się że jest pęknięta tuleja. Czyli standardowo jak bywa w tych silnikach. I teraz pytanie czy dużo jest zachodu przy montażu B4194T w sumie to hybrydy z głowicą z B4204T5? Czytając forum znalazłem jedynie info że użytkownik NoViK coś takiego robił. Ogolnie potrzebuję informacji czy cały mój osprzęt będzie pasował do bloku B4194T jak z elektroniką itd. Skrzynie mam M56.
-
- Debeściak
- Posty: 230
- Rejestracja: 5 cze 2017, o 21:41
- Model: V 40
- Silnik: 1,9 TD
- moc: 85 KW
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Krzysztof
Re: Volvo v40 t4 2002r uszczelka?
Daj sobie spokój, oddaj na zlom, dostaniesz 700 zł, dołóz 2 tys, kup 2003 r na chodzie, i kłopot z głowy.
Naprawa tego bedzie kosztowała wiecej niz 3 tys.
Naprawa tego bedzie kosztowała wiecej niz 3 tys.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 wrz 2018, o 09:08
- Model: V40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122 km
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Suchedniow
- imię: Michal
Re: Volvo v40 t4 2002r uszczelka?
Trochę szkoda oddać go na złom, buda zdrowa, sporo rzeczy zrobione. Auto i tak jest jako 3.
-
- Debeściak
- Posty: 230
- Rejestracja: 5 cze 2017, o 21:41
- Model: V 40
- Silnik: 1,9 TD
- moc: 85 KW
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Krzysztof
Re: Volvo v40 t4 2002r uszczelka?
Jak chcesz go trzymac, zamiast skarbonki, Twój wybór.
-
- Volvo Fan
- Posty: 5652
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: Volvo v40 t4 2002r uszczelka?
Salom, widzę, że nie wiesz co znaczy prawdziwa pasja
-
- Administrator
- Posty: 1231
- Rejestracja: 14 lip 2019, o 14:12
- Model: V40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136KM
- Rocznik: 2004
- wiek: 44
- Skąd jesteś?: Wroclaw
- imię: Janek
Re: Volvo v40 t4 2002r uszczelka?
Kłopot nadal, gdyż do auta kupionego za 3kPLN trzeba dołożyć drugie tyle, albo i trzecie, bo w ciągu kilku miesięcy wyjdą po kolei wszystkie zaniedbania poprzedniego "użyszkodnika".
Lepiej naprawiać swoje, w którym wiesz co masz.
pozdrawiam
JD
JD
-
- Debeściak
- Posty: 230
- Rejestracja: 5 cze 2017, o 21:41
- Model: V 40
- Silnik: 1,9 TD
- moc: 85 KW
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Krzysztof
Re: Volvo v40 t4 2002r uszczelka?
Pisałem z pozycji uzytkownika, a nie pasjonata.
A ile kosztuje pasja,lub hobby, wiem dokładnie.
A ile kosztuje pasja,lub hobby, wiem dokładnie.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 26 wrz 2018, o 09:08
- Model: V40
- Silnik: B4184S2
- moc: 122 km
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Suchedniow
- imię: Michal
Re: Volvo v40 t4 2002r uszczelka?
Auto zostaje, będzie wkładane B4194T z głowicą z B4204T5. Może i auto skarbona, ale które nią nie jest? Mam jeszcze Octavie 1.6 tdi 2011r i Fiata Bravo 1.4 turbo (multiair) 2010, wiec mam czym jeździć. W octavi jak sypnie się wtryskiwacz (pizoelektryk)to nowy 2700(a lubią sie psuć bez zadnych oznak) używka od 500 i nie ma pewnosci że bedzie ok. W fiacie moduł multiair 3000 zł plus rozrzady itd. Więc każde auto ma swoje bolączki. To tylko takie przykłady skarbonek. Ogolnie chce wymienić skode na volvo v40 z okolic 2015r ma to być auto użytkowe, wyjazdy na wakacje, dalsze trasy. A moje i tak zostanie do dalszego dłubania.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: Volvo v40 t4 2002r uszczelka?
Jak małe odcinki jeździsz to w zimę na bagnecie i pod korkiem oleju będzie kakao.
A bagnet mógł wyjść przez przytkaną odmę bo ciśnienie ze skrzyni korbowej musi gdzieś ujść.
A na twoich zdjęciach to blok nie jest pęknięty.
A co do zmiany bloku na B4194T to jest cały temat na forum zamieszczony przez NoViKa jak i co należy zrobić.
A bagnet mógł wyjść przez przytkaną odmę bo ciśnienie ze skrzyni korbowej musi gdzieś ujść.
A na twoich zdjęciach to blok nie jest pęknięty.
A co do zmiany bloku na B4194T to jest cały temat na forum zamieszczony przez NoViKa jak i co należy zrobić.