[v40 1.8 122km] Temperatura silnika
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 1 mar 2020, o 06:42
- Model: S40
- Silnik: 1.9
- moc: 90
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Wyszkow
- imię: Eldin
Re: [v40 1.8 122km] Temperatura silnika
Zmień płyn termostat chodź delikatnie ponad poziom kreski to nie powinno nic się dziać.
-
- Turysta
- Posty: 21
- Rejestracja: 29 kwie 2019, o 19:23
- Model: V40
- Silnik: 1.6
- moc: 109
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Michal
Re: [v40 1.8 122km] Temperatura silnika
Cześć,Diab pisze: ↑29 lis 2020, o 18:30Sprawidzłem. U mnie też nie ma odpowietrznika. Nic poza stanem płynu złego się nie dzieje. Przed wymianą przybywało trochę na rozgrzanym, po odkręceniu korka poziom się podnosił. Teraz też się podnosi, ale więcej, po odkręceniu korka jeszcze więcej go przybywa. Silnik się nie grzeje, węże twarde po rozgrzaniu, termostat prawidłowo się otwiera. Kiedyś syczało po odkręceniu korka, teraz jakby nie, ale przybywa płynu po bulgocie.
Chciałem spytać, czy udało Ci się ustalić przyczynę tego przybywania i ubywania płynu?
Pytam, bo mam w zasadzie od zawsze tak samo. Niedawno wymieniłem termostat (jest w końcu ciepło i wskazówka termometru osiąga połowę skali ), ale wahnięcia poziomu płynu są nadal.
-
- Debeściak
- Posty: 107
- Rejestracja: 25 sie 2019, o 10:02
- Model: V40
- Silnik: 1.8
- moc: 122
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Deblin
- imię: Domek
- Lokalizacja: w ałcie
Re: [v40 1.8 122km] Temperatura silnika
Nie ustaliłem niczego. Nie wiem czy to prawidłowe zachowanie płynu po odkręceniu korka. Mam na myśli zwiekszający się jego poziom wraz z bulgotaniem.stendeck pisze: ↑5 sty 2021, o 21:02Cześć,Diab pisze: ↑29 lis 2020, o 18:30Sprawidzłem. U mnie też nie ma odpowietrznika. Nic poza stanem płynu złego się nie dzieje. Przed wymianą przybywało trochę na rozgrzanym, po odkręceniu korka poziom się podnosił. Teraz też się podnosi, ale więcej, po odkręceniu korka jeszcze więcej go przybywa. Silnik się nie grzeje, węże twarde po rozgrzaniu, termostat prawidłowo się otwiera. Kiedyś syczało po odkręceniu korka, teraz jakby nie, ale przybywa płynu po bulgocie.
Chciałem spytać, czy udało Ci się ustalić przyczynę tego przybywania i ubywania płynu?
Pytam, bo mam w zasadzie od zawsze tak samo. Niedawno wymieniłem termostat (jest w końcu ciepło i wskazówka termometru osiąga połowę skali ), ale wahnięcia poziomu płynu są nadal.
Miałem zmieniany rozrząd ponad rok temu z pompą wody. Po tej zmianie na rozgrzanym silniku odkręcenie korka powodowało syczenie i tyle.
Wracając do sedna. Olałem to. Silnik był rozgrzewany do włączenia wentylatora, dolny wąż ciepły. Sam stan płynu już może nie świruje między zimnym, a gorącym tak jak na początku. Auto trzyma temp lepiej, silnik się nie przegrzewa. Więc szkoda nerwów. Zaraz wyjeżdzam, to na świeżo zdam relacje.
-
- Debeściak
- Posty: 107
- Rejestracja: 25 sie 2019, o 10:02
- Model: V40
- Silnik: 1.8
- moc: 122
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: Deblin
- imię: Domek
- Lokalizacja: w ałcie
Re: [v40 1.8 122km] Temperatura silnika
Silnik zimny, stan płynu poniżej minimum. W zasadzie jedynie w szyjce zbiorniczka. Reszta w filmiku. Stan płynu po rozgrzaniu widoczny przed odkręceniem korka. https://youtu.be/zIvcV5XB4hkDiab pisze: ↑6 sty 2021, o 13:37Nie ustaliłem niczego. Nie wiem czy to prawidłowe zachowanie płynu po odkręceniu korka. Mam na myśli zwiekszający się jego poziom wraz z bulgotaniem.stendeck pisze: ↑5 sty 2021, o 21:02Cześć,Diab pisze: ↑29 lis 2020, o 18:30Sprawidzłem. U mnie też nie ma odpowietrznika. Nic poza stanem płynu złego się nie dzieje. Przed wymianą przybywało trochę na rozgrzanym, po odkręceniu korka poziom się podnosił. Teraz też się podnosi, ale więcej, po odkręceniu korka jeszcze więcej go przybywa. Silnik się nie grzeje, węże twarde po rozgrzaniu, termostat prawidłowo się otwiera. Kiedyś syczało po odkręceniu korka, teraz jakby nie, ale przybywa płynu po bulgocie.
Chciałem spytać, czy udało Ci się ustalić przyczynę tego przybywania i ubywania płynu?
Pytam, bo mam w zasadzie od zawsze tak samo. Niedawno wymieniłem termostat (jest w końcu ciepło i wskazówka termometru osiąga połowę skali ), ale wahnięcia poziomu płynu są nadal.
Miałem zmieniany rozrząd ponad rok temu z pompą wody. Po tej zmianie na rozgrzanym silniku odkręcenie korka powodowało syczenie i tyle.
Wracając do sedna. Olałem to. Silnik był rozgrzewany do włączenia wentylatora, dolny wąż ciepły. Sam stan płynu już może nie świruje między zimnym, a gorącym tak jak na początku. Auto trzyma temp lepiej, silnik się nie przegrzewa. Więc szkoda nerwów. Zaraz wyjeżdzam, to na świeżo zdam relacje.
-
- Turysta
- Posty: 21
- Rejestracja: 29 kwie 2019, o 19:23
- Model: V40
- Silnik: 1.6
- moc: 109
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Michal
Re: [v40 1.8 122km] Temperatura silnika
O, wielkie dzięki za kompleksową, multimedialną odpowiedź
U mnie aż tak dużych wahnięć nie ma, ale coś na rzeczy jest. Ale etiologia nieznana W sumie podszedłem podobnie jak Ty - nie dzieje się nic poza tym. Ewentualnie raz na jakiś czas dolewam trochę płynu.
Wielkie dzięki raz jeszcze.
Pozdrawiam,
Michał
U mnie aż tak dużych wahnięć nie ma, ale coś na rzeczy jest. Ale etiologia nieznana W sumie podszedłem podobnie jak Ty - nie dzieje się nic poza tym. Ewentualnie raz na jakiś czas dolewam trochę płynu.
Wielkie dzięki raz jeszcze.
Pozdrawiam,
Michał