[v40 1.9 Di 95km ] dłużej kręci zanim odpali
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 180
- Rejestracja: 13 lip 2017, o 17:12
- Model: V 40
- Silnik: 1.9 Di
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 21
- Skąd jesteś?: Sejny
- imię: Rafal
[v40 1.9 Di 95km ] dłużej kręci zanim odpali
Witam , od kilku dni mam problem z odpalaniem silnika w Volvo V40 1.9 di 95 km 1999 rok. Problemem jest dłuższe kręcenie rozrusznikiem tak do 7 sekund ,występuje na zimnym i czasami na ciepłym silniku , a czasami tylko na zimnym.
Z rzeczy które sprawdziłem (wymieniłem) to
-rozrusznik (regeneracja)
-końcówki wtryskiwaczy (wymiana)
Jeśli ktoś miał podobny przypadek , albo coś wie na ten temat to bardzo proszę o pomoc.
Z rzeczy które sprawdziłem (wymieniłem) to
-rozrusznik (regeneracja)
-końcówki wtryskiwaczy (wymiana)
Jeśli ktoś miał podobny przypadek , albo coś wie na ten temat to bardzo proszę o pomoc.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2285
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 21:31
- Model: S40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Lubuskie
- imię: Lukasz
Re: [v40 1.9 Di 95km ] dłużej kręci zanim odpali
Miałem tak już 4 rozruszniki wymieniłem co kilka miesięcy ten problem w końcu kupiłem nowy elektromagnes i spokój podpowiem Ci jeszcze sprawdź czy membrana na filtrze paliwa nie jest sparciała ewentualnie zmień filtr paliwa.
Była sobię V40-stka,a teraz jest S40-stka
-
- Debeściak
- Posty: 180
- Rejestracja: 13 lip 2017, o 17:12
- Model: V 40
- Silnik: 1.9 Di
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 21
- Skąd jesteś?: Sejny
- imię: Rafal
Re: [v40 1.9 Di 95km ] dłużej kręci zanim odpali
Filtr zmieniany 10 tys km temu , a ta membrana na filtrze paliwa to tak zwana gruszka?
-
- Debeściak
- Posty: 180
- Rejestracja: 13 lip 2017, o 17:12
- Model: V 40
- Silnik: 1.9 Di
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 21
- Skąd jesteś?: Sejny
- imię: Rafal
Re: [v40 1.9 Di 95km ] dłużej kręci zanim odpali
Sprawdziłem tą pompkę paliwa (gruszkę) i nie działa jest zacięty przycisk od niej i nie można go wyciągnąć.
Czy da się go naprawić , czy tylko wymiana na sprawną używkę?
Czy da się go naprawić , czy tylko wymiana na sprawną używkę?
-
- Volvo Fan
- Posty: 2285
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 21:31
- Model: S40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Lubuskie
- imię: Lukasz
Re: [v40 1.9 Di 95km ] dłużej kręci zanim odpali
Preferuję wymianę na używkę
Była sobię V40-stka,a teraz jest S40-stka
-
- Volvo Fan
- Posty: 5654
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [v40 1.9 Di 95km ] dłużej kręci zanim odpali
Na allegro dostaniesz zestaw naprawczy do tej pompki.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [v40 1.9 Di 95km ] dłużej kręci zanim odpali
Od siebie proponuję wymienić wężyki przelewu, a jeżeli chodzi o membranę przy filtrze, sprawę załatwia wyebanie tego całego ustrojstwa i wrzucenie filtra od golfa II 1.6D.
-
- Debeściak
- Posty: 602
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 10:42
- Model: V40
- Silnik: 1.9DCI 102KM
- moc: 102KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: jestem
- imię: mariusz
Re: [v40 1.9 Di 95km ] dłużej kręci zanim odpali
mam taką pompkę napisałem na priv
-
- Debeściak
- Posty: 180
- Rejestracja: 13 lip 2017, o 17:12
- Model: V 40
- Silnik: 1.9 Di
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 21
- Skąd jesteś?: Sejny
- imię: Rafal
Re: [v40 1.9 Di 95km ] dłużej kręci zanim odpali
Dziś rozebrałem i wywaliłem całą gruszkę z filtrem i wstawiłem sam filtr paliwa od 1.9 tdi i odpowietrzyłem układ. Niestety dalej pali tak samo.
Czy może być przyczyną takiego odpalania kąt wtrysku? Dodam tylko że jak zgaszę (zimny czy ciepły) i odrazu odpalę to pali od strzała.
Zauważyłem też, że pompa wtryskowa jest trochę zapocona, ale to chyba nie jest przyczyną?
Czy może być przyczyną takiego odpalania kąt wtrysku? Dodam tylko że jak zgaszę (zimny czy ciepły) i odrazu odpalę to pali od strzała.
Zauważyłem też, że pompa wtryskowa jest trochę zapocona, ale to chyba nie jest przyczyną?