[V40 2.0T T4 B4204T5] Wypadanie zapłonu
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 sty 2020, o 22:54
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200km
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Strzyzow
- imię: Piotrek
[V40 2.0T T4 B4204T5] Wypadanie zapłonu
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Witam
Mam problem w swoim volvo v40
Gdy odpalam samochód na zimnym silniku, cykl ssania trwa około 15 sekund po czym gdy się wyłączy, obroty bardzo falują, prawie przygasa i jest wypadanie zapłonu. Gdy silnik się trochę rozgrzeje, osiągnie temperaturę w granicach 70 stopni lub więcej przestaje przerywać i chodzi dobrze. Auto ma gaz, lecz jest on obecnie odpięty i nie załącza się, gdy wcześniej był, na gazie samochód chodził dobrze.
Silnik przeszedł gruntowny remont : Głowica, honowanie bloku, nowe panewki, pierścienie, rozrząd (ustawiany na blokadach) regenerowana turbina.
Jeśli chodzi o czujniki, wymieniona : sonda lambda za katalizatorem, czujnik położenia wału, przepływomierz, potencjometr przepustnicy(z nim jest taka sytuacja, że gdy auto jest zimne a go odepne to chodzi dobrze)
Nie znalazłem nieszczelności w dolocie, podciśnienia również podpiete prawidłowo.
Kable zapłonowe i wiązka również wymieniona.
Co to może być ? Proszę o pomoc
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Witam
Mam problem w swoim volvo v40
Gdy odpalam samochód na zimnym silniku, cykl ssania trwa około 15 sekund po czym gdy się wyłączy, obroty bardzo falują, prawie przygasa i jest wypadanie zapłonu. Gdy silnik się trochę rozgrzeje, osiągnie temperaturę w granicach 70 stopni lub więcej przestaje przerywać i chodzi dobrze. Auto ma gaz, lecz jest on obecnie odpięty i nie załącza się, gdy wcześniej był, na gazie samochód chodził dobrze.
Silnik przeszedł gruntowny remont : Głowica, honowanie bloku, nowe panewki, pierścienie, rozrząd (ustawiany na blokadach) regenerowana turbina.
Jeśli chodzi o czujniki, wymieniona : sonda lambda za katalizatorem, czujnik położenia wału, przepływomierz, potencjometr przepustnicy(z nim jest taka sytuacja, że gdy auto jest zimne a go odepne to chodzi dobrze)
Nie znalazłem nieszczelności w dolocie, podciśnienia również podpiete prawidłowo.
Kable zapłonowe i wiązka również wymieniona.
Co to może być ? Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 28 gru 2020, o 22:49 przez KieloniX, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Turysta
- Posty: 20
- Rejestracja: 11 cze 2020, o 17:33
- Model: V40
- Silnik: 1.8
- moc: 90 KW
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Szymon
Re: Falowanie obrotów Volvo V40 2.0T T4 B4204T5
Sprawdzałeś świece/silniczek krokowy? Miałem podobny problem w swoim 1.8, przeczyściłem przepustnice i problem zniknął.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 sty 2020, o 22:54
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200km
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Strzyzow
- imię: Piotrek
Re: Falowanie obrotów Volvo V40 2.0T T4 B4204T5
Świece podmieniłem na używane, a jedyne co sprawdziłem w silniczku krokowym to napięcie czy dociera do wtyczki i jest prawidłowe, po odpięciu kostki, auto gaśnie
-
- Turysta
- Posty: 20
- Rejestracja: 11 cze 2020, o 17:33
- Model: V40
- Silnik: 1.8
- moc: 90 KW
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Szymon
Re: Falowanie obrotów Volvo V40 2.0T T4 B4204T5
Hmm, dziwna sprawa. Ja bym próbował jeszcze przeczyścić silniczek krokowy bo tam syf lubi się zebrać. A podłączałeś kompa? Jakieś błędy?
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 sty 2020, o 22:54
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200km
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Strzyzow
- imię: Piotrek
Re: Falowanie obrotów Volvo V40 2.0T T4 B4204T5
ECM-44 - Missfire poziom emisji
-
- Administrator
- Posty: 6210
- Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
- moc: 200/250
- Rocznik: 1998
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Lazy
- imię: Rafal
Re: Falowanie obrotów Volvo V40 2.0T T4 B4204T5
Źle opisany temat
Przyczyna: ECM-44
Zatrzymanie paliwa
Powtarzane uruchamianie na zimno, gdy temperatura płynu chłodzącego silnika (ECT) nie osiągnęła normalnej temperatury roboczej między uruchomieniami.
Woda w studniach świecy zapłonowej
Uszkodzone świece zapłonowe, kable zapłonowe, cewka zapłonowa lub koło zamachowe / koło impulsowe
Zanieczyszczone paliwo lub niewłaściwy rodzaj paliwa
Zablokowany / nieszczelny wtryskiwacz
Przerywany obwód otwarty, okresowe zwarcie do masy, okresowe zwarcie do zasilania, rezystancja styku lub luźne połączenie po stronie niskiego napięcia układu zapłonowego, w obwodzie wtryskiwacza lub w obwodzie pompy paliwa (FP)
Zablokowana wentylacja skrzyni korbowej.
Uszkodzona jednostka VVT.
Wilgoć, rozgorzenie w układzie zapłonowym po stronie HT
Wyciek między układem chłodzenia a cylindrami
Nierówna kompresja
Przyczyna: ECM-44
Zatrzymanie paliwa
Powtarzane uruchamianie na zimno, gdy temperatura płynu chłodzącego silnika (ECT) nie osiągnęła normalnej temperatury roboczej między uruchomieniami.
Woda w studniach świecy zapłonowej
Uszkodzone świece zapłonowe, kable zapłonowe, cewka zapłonowa lub koło zamachowe / koło impulsowe
Zanieczyszczone paliwo lub niewłaściwy rodzaj paliwa
Zablokowany / nieszczelny wtryskiwacz
Przerywany obwód otwarty, okresowe zwarcie do masy, okresowe zwarcie do zasilania, rezystancja styku lub luźne połączenie po stronie niskiego napięcia układu zapłonowego, w obwodzie wtryskiwacza lub w obwodzie pompy paliwa (FP)
Zablokowana wentylacja skrzyni korbowej.
Uszkodzona jednostka VVT.
Wilgoć, rozgorzenie w układzie zapłonowym po stronie HT
Wyciek między układem chłodzenia a cylindrami
Nierówna kompresja
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 16 sty 2020, o 22:54
- Model: V40
- Silnik: B4204T5
- moc: 200km
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Strzyzow
- imię: Piotrek
Re: Falowanie obrotów Volvo V40 2.0T T4 B4204T5
Paliwo leci dobrze i ciśnienie 3 baryraptusek pisze: ↑28 gru 2020, o 22:44Źle opisany temat
Przyczyna: ECM-44
Zatrzymanie paliwa
Powtarzane uruchamianie na zimno, gdy temperatura płynu chłodzącego silnika (ECT) nie osiągnęła normalnej temperatury roboczej między uruchomieniami.
Woda w studniach świecy zapłonowej
Uszkodzone świece zapłonowe, kable zapłonowe, cewka zapłonowa lub koło zamachowe / koło impulsowe
Zanieczyszczone paliwo lub niewłaściwy rodzaj paliwa
Zablokowany / nieszczelny wtryskiwacz
Przerywany obwód otwarty, okresowe zwarcie do masy, okresowe zwarcie do zasilania, rezystancja styku lub luźne połączenie po stronie niskiego napięcia układu zapłonowego, w obwodzie wtryskiwacza lub w obwodzie pompy paliwa (FP)
Zablokowana wentylacja skrzyni korbowej.
Uszkodzona jednostka VVT.
Wilgoć, rozgorzenie w układzie zapłonowym po stronie HT
Wyciek między układem chłodzenia a cylindrami
Nierówna kompresja
Wody nie ma w studniach swiec
Świece, kable oraz cewki dobre
VVT sprawny
Wycieków brak
Kompresja równa
Paliwo świeże
Odma drożna
-
- Administrator
- Posty: 6210
- Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
- moc: 200/250
- Rocznik: 1998
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Lazy
- imię: Rafal
Re: Wypadanie zapłonu Volvo V40 2.0T T4 B4204T5
viewtopic.php?f=8&t=9162
viewtopic.php?f=9&t=6822
viewtopic.php?f=9&t=7887
viewtopic.php?f=9&t=7524&start=10
viewtopic.php?f=9&t=6172&start=10
Wystarczy troszkę poszperać (30sek)
temat uważam za wyczerpany
viewtopic.php?f=9&t=6822
viewtopic.php?f=9&t=7887
viewtopic.php?f=9&t=7524&start=10
viewtopic.php?f=9&t=6172&start=10
Wystarczy troszkę poszperać (30sek)
temat uważam za wyczerpany