[v40 1.9D 90KM 98r] zgasł podczas jazdy, nie kręci
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 436
- Rejestracja: 7 maja 2014, o 06:23
- Model: v40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 39
- Skąd jesteś?: Warmia
- imię: Grzegorz
[v40 1.9D 90KM 98r] zgasł podczas jazdy, nie kręci
W trakcie jazdy zgasł.Zapaliło się oświetlenie jak po wyłączeniu zapłonu.Od tamtej pory auto stoi w garażu,nawet nie kręci.Bezpieczniki pod kierownicą i pod maską przy aku sprawdzone.Rozrusznik na krótko kręci jak szalony..Podpowiadają znajomi że może immo ale czy wtedy by nie kręcił?Pierwszy nadworny mechanik poległ.jutro ma podzwonić po kolegach ale coś marnie to widzę takie naprawianie
"Nigdy nie jesteśmy tak biedni, aby nie stać nas było na udzielenie pomocy "
Mikołaj Gogol
Mikołaj Gogol
-
- Volvo Fan
- Posty: 5652
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [v40 1.9D 90KM 98r] zgasł podczas jazdy, nie kręci
Sprawdzałeś czy do zaworu w pompie dochodzi +12V po włączeniu stacyjki?
-
- Turysta
- Posty: 21
- Rejestracja: 7 sie 2018, o 18:52
- Model: V40
- Silnik: 1.8
- moc: 115 Km
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Kielce
- imię: Marcin
Re: [v40 1.9D 90KM 98r] zgasł podczas jazdy, nie kręci
miałem kiedyś sytuację w której jak padł immobilizer to rozrusznik nie kręcił, odcinało całkowicie zapłon
-
- Turysta
- Posty: 29
- Rejestracja: 27 gru 2020, o 15:51
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Kiernozia
- imię: Patryk
Re: [v40 1.9D 90KM 98r] zgasł podczas jazdy, nie kręci
Jak na krótko kręci to na pewno immo.Kontrolka od immo ci nie mryga przypadkiem?
-
- Debeściak
- Posty: 436
- Rejestracja: 7 maja 2014, o 06:23
- Model: v40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 39
- Skąd jesteś?: Warmia
- imię: Grzegorz
Re: [v40 1.9D 90KM 98r] zgasł podczas jazdy, nie kręci
Przepraszm że tak długo to trwało ale auto nie moje i jakieś utrudnienia powstały.dziś jadę zobaczyć co i jak.Na pewno żarówki w liczniku do wymiany bo gość nigdy na oczy nie widział kontrolki od immo Idąc tym tropem,gdzie szukać modułu?Czy jest on integralną częścią ze stacyjką czy można na próby podpiąć inny.Bo rozumiem że o moduł chodzi ..
"Nigdy nie jesteśmy tak biedni, aby nie stać nas było na udzielenie pomocy "
Mikołaj Gogol
Mikołaj Gogol
-
- Volvo Fan
- Posty: 5652
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [v40 1.9D 90KM 98r] zgasł podczas jazdy, nie kręci
Moduł immobilizera znajduje się pod kierownicą po lewej stronie, to taka nie za duża skrzyneczka czarna. Nie założysz od innego samochodu chyba że razem z kluczykiem (w sumie wystarczy pestka z kluczyka).
-
- Debeściak
- Posty: 436
- Rejestracja: 7 maja 2014, o 06:23
- Model: v40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 39
- Skąd jesteś?: Warmia
- imię: Grzegorz
Re: [v40 1.9D 90KM 98r] zgasł podczas jazdy, nie kręci
Jest lipa i rzeźba na maksa..
Licznik jest inny niż u mnie, więc nie wiem czy tam są też te ikonki..
Po awarii przestała się zapalać od podgrzewania świec.Te po prawej, które powinny -ani imo ani engine nie zabłysną ani na moment.Myślałem że to żarówki bo kolega nie widział ich odkąd ma to auto.Service po wymianie zaświecił a rezerwa chyba jest przy wskaźniku poziomu paliwa..
Jeżeli o moduł chodzi to pytałem gdyż podmienić chciałem z mojego aby sprawdzić czy w ogóle zacznie kręcić.Bo powinien kręcić ale nie palić chyba ,prawda?Niestety ma inny numer niż u mnie więc zrezygnowałem z podmianki..
I teraz najciekawsze:
Mam pompę Boscha i nie wiem co tu jest gdzie.Ale są jakby dwa elektrozawory.Ten na dole-jest na nim 3.2V .Ale to u góry to już jakieś czary mary.Aby umożliwić dostęp został tu wycięty otwór i wstawiony nowy(niebieski) z jednym pinem do podłączenia..Nie wiem dlaczego ale z tego też powodu w instalacji pozostała główka od oryginalnego..Ten z kolei ma dwa piny .Nie rozumiem tego bo z wtyczki wędrują trzy żyły i jedna jest poprostu ucięta.Auto jeździło tak ok 6 lat myśłę ale jak widać urwała się kabelek od tej oryginalnej główki.Może to on spowodował to wszystko..Obecnie po podłączeniu go ponownie jest bez zmian...
Licznik jest inny niż u mnie, więc nie wiem czy tam są też te ikonki..
Po awarii przestała się zapalać od podgrzewania świec.Te po prawej, które powinny -ani imo ani engine nie zabłysną ani na moment.Myślałem że to żarówki bo kolega nie widział ich odkąd ma to auto.Service po wymianie zaświecił a rezerwa chyba jest przy wskaźniku poziomu paliwa..
Jeżeli o moduł chodzi to pytałem gdyż podmienić chciałem z mojego aby sprawdzić czy w ogóle zacznie kręcić.Bo powinien kręcić ale nie palić chyba ,prawda?Niestety ma inny numer niż u mnie więc zrezygnowałem z podmianki..
I teraz najciekawsze:
Mam pompę Boscha i nie wiem co tu jest gdzie.Ale są jakby dwa elektrozawory.Ten na dole-jest na nim 3.2V .Ale to u góry to już jakieś czary mary.Aby umożliwić dostęp został tu wycięty otwór i wstawiony nowy(niebieski) z jednym pinem do podłączenia..Nie wiem dlaczego ale z tego też powodu w instalacji pozostała główka od oryginalnego..Ten z kolei ma dwa piny .Nie rozumiem tego bo z wtyczki wędrują trzy żyły i jedna jest poprostu ucięta.Auto jeździło tak ok 6 lat myśłę ale jak widać urwała się kabelek od tej oryginalnej główki.Może to on spowodował to wszystko..Obecnie po podłączeniu go ponownie jest bez zmian...
"Nigdy nie jesteśmy tak biedni, aby nie stać nas było na udzielenie pomocy "
Mikołaj Gogol
Mikołaj Gogol
-
- Volvo Fan
- Posty: 5652
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [v40 1.9D 90KM 98r] zgasł podczas jazdy, nie kręci
W wersji 90 konnej nie było pompy Boscha tylko Lucas, ale w każdej jest zawor odcinajacy paliwo, do ktorego dochodzi jeden przewod +12V. Minus jest przez obudowę. Po podlaczeniu +12V do zaworu i podlaczeniu na krótko rozrusznika można sprawdzić czy silnik odpala.
-
- Debeściak
- Posty: 436
- Rejestracja: 7 maja 2014, o 06:23
- Model: v40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 39
- Skąd jesteś?: Warmia
- imię: Grzegorz
Re: [v40 1.9D 90KM 98r] zgasł podczas jazdy, nie kręci
Nic zbytnio nam nie da to sprawdzenie.Jeżeli kręci na krótko to po puszczeniu elektrozaworu pewnie zapali..Trzeba pokombinować co zrobić aby zakręcił z kluczyka...
Co myślicie o tych kontrolkach po prawej..Czy w tym liczniku też są tam engine i immo?
Czy jak zamienię sam sterownik immo, powinien kręcić?Niech jedzie na szrot i bierze pierwszy lepszy bez kluczyka w takim razie i jedna sprawa się wykluczy przynajmniej...
Co myślicie o tych kontrolkach po prawej..Czy w tym liczniku też są tam engine i immo?
Czy jak zamienię sam sterownik immo, powinien kręcić?Niech jedzie na szrot i bierze pierwszy lepszy bez kluczyka w takim razie i jedna sprawa się wykluczy przynajmniej...
"Nigdy nie jesteśmy tak biedni, aby nie stać nas było na udzielenie pomocy "
Mikołaj Gogol
Mikołaj Gogol