[V40] Napinacz paska - jakego producenta...?
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [V40] Napinacz paska - jakego producenta...?
A nie wiedziałem, bo w nowszych benzynach ustawia się napinacz.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40] Napinacz paska - jakego producenta...?
Domin ale mowa o wieloklinie a nie o rozrządzie ...chyba ..
u Marcina jest obustronny ? i tam sie ustawia ?
u Marcina jest obustronny ? i tam sie ustawia ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 104
- Rejestracja: 1 paź 2014, o 09:21
- Model: V40
- Silnik: D4192T 1.9 TD
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Kamil
- Lokalizacja: Łódź
Re: [V40] Napinacz paska - jakego producenta...?
A ja wam powiem jedną i sprawdzoną rzecz. sprężyna napinacza to jedna wielka klapa. Jest ona zupełnie niepotrzebna.
Ja wam powiem jak to się robi. Wycinasz fleksem płaskowniczek (dość mocny by się nie ugiął i wąski by nie obcierał paska) w tym płaskowniczku wiercisz otwory odpowiadające rozstawowi otworów w sprężynie napinacza -1cm. Ze sprężyny wyciągasz tulejki, nakładasz na śruby(będą robił za dystanse), potem płaskowniczek i naciągasz do miejsca w którym podkładka wpada w to węższe miejsce na samym końcu napinacza. I wszystko śmiga. Dodatkowo do wymiany jest dolna rolka(choć nie zawsze) ( plastikowa), choć nie zawsze, bo jak się przyjrzeć to pasek właśnie tam wpada w rezonans. Między dolnym kołem pasowym ( tym przykrytym obudową ) a właśnie tą badziewną plastikową rolką.
Zanim zaczniecie mnie jechać o tak drastyczne posunięcie i głupie porady, to najpierw spróbujcie i sprawdźcie.... potem możecie mnie jechać ;p
Ja wam powiem jak to się robi. Wycinasz fleksem płaskowniczek (dość mocny by się nie ugiął i wąski by nie obcierał paska) w tym płaskowniczku wiercisz otwory odpowiadające rozstawowi otworów w sprężynie napinacza -1cm. Ze sprężyny wyciągasz tulejki, nakładasz na śruby(będą robił za dystanse), potem płaskowniczek i naciągasz do miejsca w którym podkładka wpada w to węższe miejsce na samym końcu napinacza. I wszystko śmiga. Dodatkowo do wymiany jest dolna rolka(choć nie zawsze) ( plastikowa), choć nie zawsze, bo jak się przyjrzeć to pasek właśnie tam wpada w rezonans. Między dolnym kołem pasowym ( tym przykrytym obudową ) a właśnie tą badziewną plastikową rolką.
Zanim zaczniecie mnie jechać o tak drastyczne posunięcie i głupie porady, to najpierw spróbujcie i sprawdźcie.... potem możecie mnie jechać ;p
-
- Debeściak
- Posty: 104
- Rejestracja: 1 paź 2014, o 09:21
- Model: V40
- Silnik: D4192T 1.9 TD
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: Łódź
- imię: Kamil
- Lokalizacja: Łódź
Re: [V40] Napinacz paska - jakego producenta...?
To mam 2 takie na sprzedaż jedną nową, drugą używaną.
--Specjalista IT. Wielki fan V40!