Jako że dopiero co kupiłem to auto, jest to moje pierwsze osobowe Volvo, niepokoi mnie fakt, że cały czas świeci się jakaś czerwona dioda bez przerwy, a że kupiłem od znajomego, to jemu też sie świeciła przez 4 lata, a ta druga, w prawym głosniku nie świeci wcale, w żadnej sytuacji.
A że przesiadłem się z Forda po 6 latach, nie dawałem zarobić fachowcom, tylko wszelkie usterki konsultowałem na Forum, myślę że i tutaj znajdę zrozumienie i pomoc Kolegów.
[V40 1.9TD 02r] Dwie czerwone diody
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 9095
- Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
- Model: Peugeot 508
- Silnik: 2.0 HDI
- moc: 180 KM
- Rocznik: 2017
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Siewierz
- imię: Mateusz
- Lokalizacja: Siewierz
Re: Dwie czerwone diody w V 40
A gdzie się świeci cały czas ta jedna czerwona? Druga powinna mrugać po zamknięciu auta.
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
-
- Debeściak
- Posty: 230
- Rejestracja: 5 cze 2017, o 21:41
- Model: V 40
- Silnik: 1,9 TD
- moc: 85 KW
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Otwock
- imię: Krzysztof
Re: Dwie czerwone diody w V 40
Po prawej stronie radia, w tej czarnej zaślepce jest umiejscowiona, dochodzą do niej dwa kable z tyłu.
Gaśnie tylko wtedy, jak zdejmę klemę z aku.
Rano świeci tak jakby na pół gwizdka, natomiast po przekręceniu kluczyka, ,,,,,,,,,swieci intensywnie, a po zatrzymaniu pojazdu, około po godzinie poostoju znów traci swoje intensywne świecenie.
Gaśnie tylko wtedy, jak zdejmę klemę z aku.
Rano świeci tak jakby na pół gwizdka, natomiast po przekręceniu kluczyka, ,,,,,,,,,swieci intensywnie, a po zatrzymaniu pojazdu, około po godzinie poostoju znów traci swoje intensywne świecenie.
-
- Początkujący
- Posty: 60
- Rejestracja: 11 maja 2017, o 06:37
- Model: s40
- Silnik: b4184s
- moc: 85kw
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Mlawa
- imię: Lukasz
Re: Dwie czerwone diody w V 40
Może od alarmu w zaślepce przycisku czasami jest to guzik wiec postaraj się go wcisnąć i przytrzymać ok 10 sek i będzie mrugać he troche słabo wyjaśniłeś sprawę. Jakas tam lampka nie wiadomo czy w radiu czy gdzieś tam na desce może jakieś foto..?
Akumulator w momencie zgaszenia auta posiada napięcie ok 13v takim tez pradem jest ladowany i właśnie z tego to wynika. Jednak po dłuższym postoju napięcie stabilizuje się do ok 12. Wiec może to tylko dioda jest bardzo wrażliwa na zmiany napięcia w aucie. Podsumowując przy rowie w trasie na pewno nie staniesz od tej diody. A jeżeli chodzi o rozładowywanie aku to raczej lata świetlne były by potrzebne żeby taka dioda wypiła prad z aku.
Także nie ma się co przejmować
Akumulator w momencie zgaszenia auta posiada napięcie ok 13v takim tez pradem jest ladowany i właśnie z tego to wynika. Jednak po dłuższym postoju napięcie stabilizuje się do ok 12. Wiec może to tylko dioda jest bardzo wrażliwa na zmiany napięcia w aucie. Podsumowując przy rowie w trasie na pewno nie staniesz od tej diody. A jeżeli chodzi o rozładowywanie aku to raczej lata świetlne były by potrzebne żeby taka dioda wypiła prad z aku.
Także nie ma się co przejmować
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: Dwie czerwone diody w V 40
źle opisany tytuł, ogólnie temat nadaje się do działu elektryczne/różne...
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: Dwie czerwone diody w V 40
To nie jest fabryczne rozwiązanie, możliwe że ktoś zrobił np. atrapę alarmu i coś mu nie wyszło/zepsuło się. Najlepiej zobacz gdzie biegną te przewody.salom pisze:Po prawej stronie radia, w tej czarnej zaślepce jest umiejscowiona, dochodzą do niej dwa kable z tyłu.