Do Info Center nie potrzeba kodować żadnych kluczy czy pilotów. Zmieniasz licznik i dodajesz przełącznik i wszystko powinno banglać.arek607 pisze:I bez żadnego kodowania kluczy czy coś w tym stylu się obejdzie??
[V40 2002 1.9d] elektronika silnika
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [V40 2002 1.9d] elektronika silnika
-
- Volvo Fan
- Posty: 1359
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
- Model: M5
- Silnik: 5.0
- moc: 504
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Opole
- imię: Krzys
Re: [V40 2002 1.9d] elektronika silnika
tylko że pełny alarm to jeszcze czujnik przechyłu i ultradźwięki w kabinie . więc jest co grzebać .
-
- Turysta
- Posty: 25
- Rejestracja: 28 gru 2014, o 09:21
- Model: V40
- Silnik: 1.9 TD 102 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Hrubieszów/Rzeszów
- imię: Arek
Re: [V40 2002 1.9d] elektronika silnika
Witam ponownie. Po przełożeniu silnika samochód odpalił i chodził ok. 2 minut. Potem zgasł i nie chce odpalić po dziś dzień. Pompa nie podaje paliwa na szynę. Dodam, że przy okazji wymiany silnika został zmieniony rozrząd, który jest na pewno dobrze złożony bo silnik przez chwilę pracował. Czy w tym modelu jest jakaś pompka paliwa?? Jaka może być przyczyna nie palenia silnika??
-
- Volvo Fan
- Posty: 1359
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
- Model: M5
- Silnik: 5.0
- moc: 504
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Opole
- imię: Krzys
Re: [V40 2002 1.9d] elektronika silnika
obok filtra paliwa pod skrzynką bezpieczników jest gruszka do ściskania podpompuj tak ze 20 razy i zobacz czy ruszy . możliwe że powietrze poszło .
-
- Turysta
- Posty: 25
- Rejestracja: 28 gru 2014, o 09:21
- Model: V40
- Silnik: 1.9 TD 102 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Hrubieszów/Rzeszów
- imię: Arek
Re: [V40 2002 1.9d] elektronika silnika
Macałem tą gruszkę jak cycka żony i nic. Na kompie wywala błąd 1889 elektrozawór odcinający paliwo. Sprawdzałem instalację i jest coś popieprzone bo przy włączonym zapłonie
"+" z wtyczki elektrozaworu i "-" na akumulatorze daje napięcie ok. 11,7V,
"-" z wtyczki elektrozaworu i "+" na akumulatorze daje napięcie ok. 8,1V
i, co dziwne, wpinając miernik w "-" z wtyczki elektrozaworu i "-" na akumulatorze (powinno być 0) daje napięcie ok. 3,6V (suma daje napięcie na aku czyli 11,7V).
Natomiast przy wyłączonym zapłonie "-" z wtyczki elektrozaworu i "+" na akumulatorze daje napięcie nie 8,1V tylko ok. 11,7V.
Nie wiem od czego mogę zacząć sprawdzanie instalacji bo podejrzewam, że to jej wina. Jedyne co mi przychodzi do głowy (daję odciąć połowę małego palca u nogi, że nikt tego nie próbował) to postawić 2 samochody obok siebie, wpięcie instalacji która jest w angliku do mojej V40, podłączenie aku do rozrusznika i próba odpalenia mojego samochodu anglikiem. Czy wiązka silnika nada się z angola do europejczyka??
"+" z wtyczki elektrozaworu i "-" na akumulatorze daje napięcie ok. 11,7V,
"-" z wtyczki elektrozaworu i "+" na akumulatorze daje napięcie ok. 8,1V
i, co dziwne, wpinając miernik w "-" z wtyczki elektrozaworu i "-" na akumulatorze (powinno być 0) daje napięcie ok. 3,6V (suma daje napięcie na aku czyli 11,7V).
Natomiast przy wyłączonym zapłonie "-" z wtyczki elektrozaworu i "+" na akumulatorze daje napięcie nie 8,1V tylko ok. 11,7V.
Nie wiem od czego mogę zacząć sprawdzanie instalacji bo podejrzewam, że to jej wina. Jedyne co mi przychodzi do głowy (daję odciąć połowę małego palca u nogi, że nikt tego nie próbował) to postawić 2 samochody obok siebie, wpięcie instalacji która jest w angliku do mojej V40, podłączenie aku do rozrusznika i próba odpalenia mojego samochodu anglikiem. Czy wiązka silnika nada się z angola do europejczyka??
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: [V40 2002 1.9d] elektronika silnika
dlatego nie ma efektów, musisz to robić jakbyś macał kochanki... nie mogłem się powstrzymaćarek607 pisze:Macałem tą gruszkę jak cycka żony i nic.
-
- Debeściak
- Posty: 602
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 10:42
- Model: V40
- Silnik: 1.9DCI 102KM
- moc: 102KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: jestem
- imię: mariusz
-
- Volvo Fan
- Posty: 1359
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
- Model: M5
- Silnik: 5.0
- moc: 504
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Opole
- imię: Krzys
Re: [V40 2002 1.9d] elektronika silnika
jak możesz to skasuj błąd tego elektrozaworu bo powstał po odpięciu . Pełnego napięcia możesz nie mieć bo może być sterowany impulsowo PWM to takie wyniki będą . Przy okazji zmierz cewkę elektrozaworu . A nóż widelec się on uszkodził .
A jak ściskałeś tego cyca to był miękki czy taki z oporem ?
A jak ściskałeś tego cyca to był miękki czy taki z oporem ?
-
- Turysta
- Posty: 25
- Rejestracja: 28 gru 2014, o 09:21
- Model: V40
- Silnik: 1.9 TD 102 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Hrubieszów/Rzeszów
- imię: Arek
Re: [V40 2002 1.9d] elektronika silnika
Pyszczek, błąd był kasowany i cały czas powraca. Przełożyłem instalację z angola i na komputerze z anglika we wtyczce od elektrozaworu na kablu niebiesko czerwonym jest napięcie 3.6V. Patrzyłem na czujniki położenia wałka rozrządu, ciśnienia na rampie i na każdym pinie we wtyczce jest napięcie ok 4V. Myślę, że jest uszkodzony komputer. Na komputerze z mojego samochodu jest aktualnie normalna masa na kablu masowym od elektrozaworu.
Jak??
Aha, i po wymianie wiązki kontrolka immo po 5 sek nie świecenia zapala się i świeci cały czas. A ten elektrozaworek nie buczy bo ma 1V napięcia na czerwonym kablu.
jak to mogę sprawdzić czy jest właśnie takie sterowanie bo na to by wychodziło właśnie.Pyszczek pisze:Pełnego napięcia możesz nie mieć bo może być sterowany impulsowo PWM to takie wyniki będą .
Pyszczek pisze:Przy okazji zmierz cewkę elektrozaworu .
Jak??
Jak podpompowałem to był twardy a jak się kręciło rozrusznikiem to był miękki.Pyszczek pisze:A jak ściskałeś tego cyca to był miękki czy taki z oporem ?
Aha, i po wymianie wiązki kontrolka immo po 5 sek nie świecenia zapala się i świeci cały czas. A ten elektrozaworek nie buczy bo ma 1V napięcia na czerwonym kablu.
-
- Volvo Fan
- Posty: 1359
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
- Model: M5
- Silnik: 5.0
- moc: 504
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Opole
- imię: Krzys
Re: [V40 2002 1.9d] elektronika silnika
elektrozawór ma 2 piny , miernik przestawiasz na pomiar rezystancji powiedzmy zakres 2k (omy ) i sprawdzasz . jeśli nawet na zakresie tym albo większym 20k nic nie będzie to usterka będzie tu .
świecenie się immo oznacza nie rozpoznany klucz .
opcjonalnie przełożyć elektrozawór z drugiego silnika albo dla pewności dokonać pomiaru . kompa można podmienić albo gdzieś nie podłączona masa jest . musiałbym rzucić okiem na schemata bo dawno nie patrzyłem . bo działa
świecenie się immo oznacza nie rozpoznany klucz .
opcjonalnie przełożyć elektrozawór z drugiego silnika albo dla pewności dokonać pomiaru . kompa można podmienić albo gdzieś nie podłączona masa jest . musiałbym rzucić okiem na schemata bo dawno nie patrzyłem . bo działa