Ustawiłem na najmniejszy możliwy czyli 200 to pokazywało 3,3 na większym niż 2000 pokazuje 0 na obu zaworkach.Pyszczek pisze:miernik przestawiasz na pomiar rezystancji powiedzmy zakres 2k (omy ) i sprawdzasz . jeśli nawet na zakresie tym albo większym 20k nic nie będzie to usterka będzie tu .
Jest tak: włączam zapłon, dioda w głośniku pod szybą przestaje migać, zapala się kontrolka immo na kilka sekund, później gaśnie na jakieś 5 sekund i ponownie się zapala. Rozrusznik można zakręcić.Pyszczek pisze:świecenie się immo oznacza nie rozpoznany klucz .
Jakby nie rozpoznawało kluczyka to od razu po włączeniu zapłonu będzie migać kontrolka immo, dioda w głośniku nie przestanie migać a rozrusznik nie będzie kręcił bo immo nie pozwoli.
No właśnie. Gdzie komp ma mieć masę?? Tylko na kablach masowych idących do niego przez wtyczkę czy jeszcze musi być konkretnie przykręcony do karoserii, bo u mnie po tej przekładce komp leży sobie na razie gdzie popadnie.Pyszczek pisze:nie podłączona masa jest
byłbym wdzięczny jak cholera bo już powoli opadam z sił do tego samochodu.Pyszczek pisze:musiałbym rzucić okiem na schemata
PS. Dowiedziałem się, że ten błąd dotyczy nie elektrozaworu a klapki gaszącej. Jak działa ta klapka?? Na podciśnienie czy elektrycznie?? W jakiej pozycji powinna się znajdować jeżeli jest w stanie spoczynku?? Czy powinna po zapłonie się zamknąć, otworzyć czy co. Z tego co pamiętam to przed całym zajściem z tym silnikiem to chyba po zapłonie się przestawiała ale nie wiem czy na otwarcie czy zamknięcie. Teraz cały czas jest w pozycji otwartej i nie reaguje na zapłon.