[V40] [1.8] [1997] [115KM] Brak iskry ?

Wszelkie problemy Elektro-mechanicznej lub elektronicznej
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

[V40] [1.8] [1997] [115KM] Brak iskry ?

Post autor: RIPPER » 7 lip 2015, o 21:13

Witam

Koledze Tomaszj Padła przedwczoraj V40 stka

Pierwsze objawy są takie że nie było sygnału na przekaźnik [Engine ] w komorze silnika po jakimś czasie prąd zaczął przechodzić
( z tego przekaźnika zasilane są cewki jak i wtryskiwacze i pompa paliwowa)

Wiec diagnoza była taka że zawiesił się zakichany przekaźnik i nie będzie problemu nagle zaczął działać wiec gitara

próbujemy odpalać ale ani jednego zapłonu nie zrobił :oops:

No to sprawdzanie iskry i iskry brak ,,,

Wiec hol do mnie pod warsztat i myślenie

zakupił na szybko jedną z 2 cewek i podłączenie nic nie zmienia !

Wiec przed podłączeniem pod kompa diagnoza była że to może czujka położenia wału

Pomierzona na szybko wydaje się być ok francuska wersja 265 Ohmów Prawidłowe między 200 -300 Ohm Dla T4 240-340 ohm

Przyjechał kolega ze skanerem delphi i niestety nie zagadał z feniksem :omg: nawet na ustawieniach od laguny czy czegoś tam ,,innego

Sprawdzili jeszcze czujnik położenia wałka i działa

Wiec pomysł jest na ujeba!@#$ ECU ???


Wszelkie porady mile widziane
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
slawk
Debeściak
Posty: 450
Rejestracja: 8 sty 2015, o 15:16
Model: Mondeo MK3
Silnik: TDDI
moc: 115 KM
Rocznik: 2001
wiek: 33
Skąd jesteś?: Swidnica
imię: Slawek

Re: [V40] [1.8] [1997] [115KM] Brak iskry ?

Post autor: slawk » 7 lip 2015, o 21:42

A immobilizer czasem nie blokuje zapłonu w naszych losiach?
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [V40] [1.8] [1997] [115KM] Brak iskry ?

Post autor: RIPPER » 7 lip 2015, o 22:36

Zapomniałem napisać że immo gaśnie i było też sprawdzane na kompie jest ok ..
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

NoViK
Moderator
Posty: 5873
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: [V40] [1.8] [1997] [115KM] Brak iskry ?

Post autor: NoViK » 7 lip 2015, o 22:49

Bosch kts sie laczy z feniksem. Co do braku iskry to trzeba by bylo pomierzyc sygnaly dochodzace do cewek. A jak z wtryskami? Sygnal sprawdzaliscie?

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [V40] [1.8] [1997] [115KM] Brak iskry ?

Post autor: RIPPER » 7 lip 2015, o 23:47

Popróbujemy z Vagowskim kkl bo mam na stanie i z DDT2000

na 100 % nie ma iskry waha do sprawdzenia ale raczej się leje ,,, chyba że też nie ,,,

Finalnie to rozwalimy Ecu bo kolega elektronik
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

NoViK
Moderator
Posty: 5873
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: [V40] [1.8] [1997] [115KM] Brak iskry ?

Post autor: NoViK » 8 lip 2015, o 06:02

Jeszcze dla pewnosci bym przejrzal masy na silniku, a zwlaszcza ta od cewek.

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [V40] [1.8] [1997] [115KM] Brak iskry ?

Post autor: RIPPER » 8 lip 2015, o 09:59

Dzieki za pomysły wsio sprawdzimy
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
bully
Volvo Fan
Posty: 2058
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115KM
Rocznik: 1999
wiek: 34
Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
imię: Lukasz
Kontakt:

Re: [V40] [1.8] [1997] [115KM] Brak iskry ?

Post autor: bully » 8 lip 2015, o 23:15

Myślę, że ddt odrazu pokaże co go boli - moe przerwa w obwodzie czujnika położenia wałka rozrządu - albo jest brudny? W megance jak mi padał czujnik położenia wałka rozrządu to był taki patent - auto na jedyneczkę bujnąć/pchnąć go lekko aby wałem ruszyło (nawet nie musi jednego przeskoku robić) i wtedy spróbować ruszyć - na umierający czujnik pomagało, choć czasem ze 3 razy trzeba było bujnąć :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [V40] [1.8] [1997] [115KM] Brak iskry ?

Post autor: RIPPER » 9 lip 2015, o 09:16

czujnik niby dobry
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [V40] [1.8] [1997] [115KM] Brak iskry ?

Post autor: RIPPER » 9 lip 2015, o 09:17

muszę powalczyć z tym DDt 2000
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryczne”