Finał jest taki że
zawodowcy jak usłyszeli że komp reno to się podjeli i z feniksa usunęli immo ale
wynikły problemy ze nie odpalał gdy komp leżał na dywaniku podłączony do wtyczki gdyż brakowało mu masy !!!!!!!!!!! na obudowę
a w tunelu odchodzi od wiązki kabel oczko i masuje kompa dodatkowo bez tego ani rusz
Wiec rada dla wszystkich w momencie utraty sterowania przekaźnika i braku paliwa sprawdzić stan zaśniedzenia tego na obudowie lub blaszce przy ECU
[Swap ECU] i kodowanie immo kluczyka --Jaki kod Pin
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Swap ECU] i kodowanie immo kluczyka --Jaki kod Pin
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K