[Swap ECU] i kodowanie immo kluczyka --Jaki kod Pin

Wszelkie problemy Elektro-mechanicznej lub elektronicznej
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: [Swap ECU] i kodowanie immo kluczyka --Jaki kod Pin

Post autor: RIPPER » 30 lip 2015, o 21:50

Finał jest taki że

zawodowcy jak usłyszeli że komp reno to się podjeli i z feniksa usunęli immo ale

wynikły problemy ze nie odpalał gdy komp leżał na dywaniku podłączony do wtyczki gdyż brakowało mu masy !!!!!!!!!!! na obudowę

a w tunelu odchodzi od wiązki kabel oczko i masuje kompa dodatkowo bez tego ani rusz

Wiec rada dla wszystkich w momencie utraty sterowania przekaźnika i braku paliwa sprawdzić stan zaśniedzenia tego na obudowie lub blaszce przy ECU :omg:
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryczne”