[s40 v40 T4 99r] Zawyżona wartość przepływomierza
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Debeściak
- Posty: 223
- Rejestracja: 19 maja 2014, o 00:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Mazowsze
- imię: Mateusz
Re: [s40 v40 T4 99r] Zawyżona wartość przepływomierza
Tez myślałem że komp sie dostosuje do nowych wartości Ale zrobiłem 1000km i bylo kiepsko przy doladowaniu i nic nie poprawilo
A na wolnych to wiadomo ze sonda skorygowala ale przy booscie byl problem
I jeszcze jedno, spalanie z 10 na 12 l wzroslo
A na wolnych to wiadomo ze sonda skorygowala ale przy booscie byl problem
I jeszcze jedno, spalanie z 10 na 12 l wzroslo
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [s40 v40 T4 99r] Zawyżona wartość przepływomierza
podejrzewam że mam to samo ale że fura stoi to zrobiłem konkretne korekty z AFR do 11-12 przy pełnym bucie ale ja śmigam na seryjnym doładowaniu
sonda Przy OL nie ma znaczenia czasy się leją z mapy robionej po przepływce dzięki czemu można montować świnie i kombinować .
12 gazu też mi pali ale przy delikatnej jeździe
przeliczę te wartości na gramy bo nie mam w pamieci
10 12 Kg/h powinno być w seri
sonda Przy OL nie ma znaczenia czasy się leją z mapy robionej po przepływce dzięki czemu można montować świnie i kombinować .
12 gazu też mi pali ale przy delikatnej jeździe
przeliczę te wartości na gramy bo nie mam w pamieci
10 12 Kg/h powinno być w seri
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [s40 v40 T4 99r] Zawyżona wartość przepływomierza
3,8 - 4,15 grama to 14 -15 Kgh tak miałem na moim dużym filtrze powietrza
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 223
- Rejestracja: 19 maja 2014, o 00:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Mazowsze
- imię: Mateusz
Re: [s40 v40 T4 99r] Zawyżona wartość przepływomierza
Ale wielkosc, rozmiar i ogolnie wydajnosc filtra nic do tego raczej nie ma
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [s40 v40 T4 99r] Zawyżona wartość przepływomierza
JAkby to była prawda to co daje stożek czy większy filtr skoro przepływ jest taki sam ?v40t4 pisze:Ale wielkosc, rozmiar i ogolnie wydajnosc filtra nic do tego raczej nie ma
No nie jest i to przepływka pokazuje
ja powiem tak na seryjnej puszcze miałem 10 -12 Kg/H
na tym wielkim podbijał na 14-15 Kg/H
wiec różnica spora ponad to pod nogą widać różnicę
a działanie samego filtra mam sprawdzone w takich autach jak
Nissan Primera P10 SR20 150 KM
Nissan Primera P11 SR20 150 KM
Fiat Tempra 1,6 75 KM
Volvo 850 2.0 126 KM
Volvo V40 1.8 115 KM
Volvo v40 1.9 200 KM
i teraz najwiejszy demon
"RENO" THALIA 1,4 75 KM
W każdym aucie seryjnym wsadzenie tego filtra daje spore przyrosty mocy i momentu 4 samochody z listy nie należą do mnie w sensie ich właściciele zostali namówieni
na montaż i mają do tej pory ,.//
A tak do rzeczy
to pasowało by robić pomiar napięciowy sprawnej przepływki
po obrotach
bo generalnie się testuje przy wolnych i ew przy 2000 rpm a potem przy pełnym bucie to nie ma wyznaczników
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [s40 v40 T4 99r] Zawyżona wartość przepływomierza
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ANgxEGPImlk[/youtube]
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 223
- Rejestracja: 19 maja 2014, o 00:37
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Mazowsze
- imię: Mateusz
Re: [s40 v40 T4 99r] Zawyżona wartość przepływomierza
dla mnie jest trochę nie zrozumiałe to co piszesz..
przecież na wolnych silnik bierze tak małe ilości powietrza, że filtr seryjny nie jest nawet w małym stopniu przeszkodą..
co innego przy obciążeniu i obrotach, jak zapotrzebowanie się zwiększa
a jeszcze jedna sprawa, silnik przecież nie może dostawać więcej powietrza na wolnych tylko dla tego, że ma inny filtr, przecież tym steruje nastawnik biegu jałowego, a nie filtr
praca silnika ma być jak najmniej zależna od stanu filtra
i owszem moc będzie większa, ale bieg jałowy pozostanie ten sam
przecież na wolnych silnik bierze tak małe ilości powietrza, że filtr seryjny nie jest nawet w małym stopniu przeszkodą..
co innego przy obciążeniu i obrotach, jak zapotrzebowanie się zwiększa
a jeszcze jedna sprawa, silnik przecież nie może dostawać więcej powietrza na wolnych tylko dla tego, że ma inny filtr, przecież tym steruje nastawnik biegu jałowego, a nie filtr
praca silnika ma być jak najmniej zależna od stanu filtra
i owszem moc będzie większa, ale bieg jałowy pozostanie ten sam
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [s40 v40 T4 99r] Zawyżona wartość przepływomierza
v40t4 pisze:dla mnie jest trochę nie zrozumiałe to co piszesz..
praca silnika ma być jak najmniej zależna od stanu filtra
i owszem moc będzie większa, ale bieg jałowy pozostanie ten sam
Skoro praca silnika ma być' jak najmniej zależna to czemu na zabrudzonych filtrach auta palą dużo i nie mają mocy ? skoro on nie ma takiego znaczenia
po co zwiększa się średnice rur dolotowych a nawet rozwierca przepustnice ?
obroty zostaną takie same ale nastawa krokowca bo o nim piszesz wcale nie zostanie taka sama na logikę piszesz o ilości powietrza i uchyleniu krokowca
to skoro jest fabryczny filtr i silnikowi jest ciężej przez niego zasysać to swoje gardło otwiera na powiedzmy 50 70 % a przy dużym wystarczy 20-40 %
Efekt jest ten sam bo przecież do tego jest przewidziany
Efekt wielkiego filtra potwierdzony w różnych autach jak pisałem
a poszliśmy w tym kierunku bo z ilością powietrza Ecu daje więcej paliwa co daje Konie i Niuty na +
kwestia tylko rozpoznania awarii Przepływki
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 104
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 17:51
- Model: S40
- Silnik: 1,9t
- moc: 200KM
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Lublin
- imię: Mauro
Re: [s40 v40 T4 99r] Zawyżona wartość przepływomierza
Panowie czy po odłączeniu kostki od przepływomierza silnik powinien inaczej pracować czy będzie bez zmian?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [s40 v40 T4 99r] Zawyżona wartość przepływomierza
Lanie paliwa w OL głównie jest sterowane (17 ms) MAFem przy doładowaniu takim powinno być ponad 20
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K