Halogeny z Anglika [V/s 40 Polift]

Wszelkie problemy Elektro-mechanicznej lub elektronicznej
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: Halogeny z Anglika [V/s 40 Polift]

Post autor: RIPPER » 20 lis 2015, o 22:45

i jak to mówisz pożyteczny CEM jak można proste rzeczy Zpier@#$ ..

wiem że dodatkowe kable i przekażniki to koszty ale wszystkie są osobno i jak są osobno to rzadko działają wiec i czas ich zużycia jest o wiele dłuższy

powiem tak walić CEm

jak nie miałeś halogenów to do odpalania ich potrzebujesz przełącznik w desce który poda np mase ciękim kabelkiem do przekażnika za 10 zł a on pośle mocny prąd do obu halogenów koszt to 20 zł i będzie wsio ładnie działać .. jak coś
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
majki94
Debeściak
Posty: 154
Rejestracja: 14 paź 2015, o 23:47
Model: V40
Silnik: B4184S2
moc: 122
Rocznik: 2003
wiek: 21
Skąd jesteś?: Wloszczowa_Wroclaw
imię: Michal

Re: Halogeny z Anglika [V/s 40 Polift]

Post autor: majki94 » 20 lis 2015, o 22:46

Kurcze ostatnio wyciągałem ten włącznik. I była chyba tylko jedna wiązka podpięta. Nie wpadłem na to żeby sprawdzić czy jest wiązka od halogenów.
Pod zaślepki też nie zaglądałem jeszcze. Jak będę w domu to na pewno to ogarnę. Włącznik i tak muszę wykręcić, bo będę naprawiał w nim oświetlenie :)

Awatar użytkownika
majki94
Debeściak
Posty: 154
Rejestracja: 14 paź 2015, o 23:47
Model: V40
Silnik: B4184S2
moc: 122
Rocznik: 2003
wiek: 21
Skąd jesteś?: Wloszczowa_Wroclaw
imię: Michal

Re: Halogeny z Anglika [V/s 40 Polift]

Post autor: majki94 » 20 lis 2015, o 22:53

Fajnie by było gdyby się udało to spiąć przez CEm, byłoby mniej roboty, ale jeśli będzie problem, lub nie będzie wiązki to zrobię sam instalacje.
Nie na darmo się chodziło 4 lata do technikum i teraz męczy na studiach :biggrin:

Przednie halogeny mają swoją osobną kontrolkę na liczniku?

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: Halogeny z Anglika [V/s 40 Polift]

Post autor: Yaro » 20 lis 2015, o 23:01

majki94 pisze: Przednie halogeny mają swoją osobną kontrolkę na liczniku?
Mają.
RIPPER pisze:i jak to mówisz pożyteczny CEM jak można proste rzeczy Zpier@#$ ..

wiem że dodatkowe kable i przekażniki to koszty ale wszystkie są osobno i jak są osobno to rzadko działają wiec i czas ich zużycia jest o wiele dłuższy

powiem tak walić CEm

Nie wiem jaka jest czy była polityka firmy ale tutaj raczej chodzi o nabijanie kasy. Sama część "mechaniczna" to żaden problem, nawet dla laika. A zamieszać w kompie to trzeba mieć odpowiedni sprzęt. A wiadomo serwis to ma i chętnie przyjmie szarego "Kowalskiego" który wysupła odpowiednią kwotę. No starczy OT :lol1:
RIPPER pisze:jak nie miałeś halogenów to do odpalania ich potrzebujesz przełącznik w desce który poda np mase ciękim kabelkiem do przekażnika za 10 zł a on pośle mocny prąd do obu halogenów koszt to 20 zł i będzie wsio ładnie działać .. jak coś
I zawsze jest to jakieś rozwiązanie. Pocisnąć na krótko i po sprawie. Włącznik można zastosować ori coby w oko nie kuło ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryczne”