[V40 1.9T4 98r i podobne] Problem z zamkiem centralnym
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 5 mar 2016, o 13:57
- Model: v40
- Silnik: B4194T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Lukasz
[V40 1.9T4 98r i podobne] Problem z zamkiem centralnym
Witam. Borykam się z pewnym problemem w mojej v40. Otóż kiedy naciskam na pilocie otwieranie drzwi, rygielki (nie wiem czy to poprawna nazwa, chodzi mi o te pionowe trzpienie przy szybie) w drzwiach wysuwają się mniej niż do połowy ich normalnego zakresu ruchu. Nie można wtedy otworzyć drzwi od zewnątrz klamką. Kiedy otworzę drzwi kierowcy kluczykiem, wtedy otwierają się tylko one+zamek bagażnika. Żeby otworzyć drzwi pasażerów trzeba pociągnąć ręcznie rygielki w górę we wszystkich drzwiach.
Natomiast zamykanie drzwi przebiega już normalnie. Wciśnięcie pilota powoduje zamknięcie wszystkich drzwi bez jakichkolwiek problemów.
I w tym momencie mam do Was pytanie: Czy to wina zastanych mechanizmów i wystarczy oczyścić i nasmarować czy może siłowniczki skończyły swój żywot? Czy też może przyczyna problemu leży gdzie indziej, lub też jest jakaś blokada albo inny trik o którym nie wiem (Mam Volvo od niedawna). Pozdrawiam
Natomiast zamykanie drzwi przebiega już normalnie. Wciśnięcie pilota powoduje zamknięcie wszystkich drzwi bez jakichkolwiek problemów.
I w tym momencie mam do Was pytanie: Czy to wina zastanych mechanizmów i wystarczy oczyścić i nasmarować czy może siłowniczki skończyły swój żywot? Czy też może przyczyna problemu leży gdzie indziej, lub też jest jakaś blokada albo inny trik o którym nie wiem (Mam Volvo od niedawna). Pozdrawiam
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [V40 1.9T4 98r i podobne] Problem z zamkiem centralnym
Raczej bym obstawiał konkretne czyszczenie zamków. I smarowanie tylko olejem silnikowym. Trochę ciężko jest się dostać do nich ale bez wyjęcia dokładnie sie tego nie zrobi.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 5 mar 2016, o 13:57
- Model: v40
- Silnik: B4194T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Lukasz
Re: [V40 1.9T4 98r i podobne] Problem z zamkiem centralnym
Więc czeka mnie rozbiórka wszystkich drzwi. Właściwie jedne już rozbierałem bo miałem problem ale z otwieraniem od wewnątrz (spadł drut z cięgna).
Wyciągałem cały mechanizm i wydawało mi się że działał dość lekko. Jednak było to moje subiektywne odczucie i być może powinno chodzić łatwiej. Pozostaje ponowna rozbiórka i zobaczymy czy czyszczenie i smarowanie coś pomoże. Dzięki!
Wyciągałem cały mechanizm i wydawało mi się że działał dość lekko. Jednak było to moje subiektywne odczucie i być może powinno chodzić łatwiej. Pozostaje ponowna rozbiórka i zobaczymy czy czyszczenie i smarowanie coś pomoże. Dzięki!
-
- Volvo Fan
- Posty: 5652
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40 1.9T4 98r i podobne] Problem z zamkiem centralnym
dokładnie, tylko czyszczenie i smarowanie załatwi sprawę na kilka lat
ja u siebie robiłem to w 2012 i teraz zauważyłem, że problem ponownie zaczął się od przednich drzwi pasażera, nie za każdym razem, ale jednak
ja u siebie robiłem to w 2012 i teraz zauważyłem, że problem ponownie zaczął się od przednich drzwi pasażera, nie za każdym razem, ale jednak
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 1.9T4 98r i podobne] Problem z zamkiem centralnym
Czeka mnie to samo i to generalnie wszystkich ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 5 mar 2016, o 13:57
- Model: v40
- Silnik: B4194T
- moc: 200
- Rocznik: 1998
- wiek: 23
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Lukasz
Re: [V40 1.9T4 98r i podobne] Problem z zamkiem centralnym
Widzę że Ty też jesteś pełen entuzjazmu na myśl o rozbieraniu wszystkich drzwi ;pRIPPER pisze:Czeka mnie to samo i to generalnie wszystkich ?
-
- Volvo Fan
- Posty: 2631
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 23:33
- Model: XC70
- Silnik: 2
- moc: KM
- wiek: 1
- Skąd jesteś?: PLONSK
- imię: Jarek
- Lokalizacja: PŁOŃSK
Re: [V40 1.9T4 98r i podobne] Problem z zamkiem centralnym
To widzę że nie jestem odosobnionym przypadkiem [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC Desire 820 przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 1.9T4 98r i podobne] Problem z zamkiem centralnym
Kto się zabiera jako pierwszy by zrobił ładny poradnik by reszta nie porozpierniczała czegoś ?
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 6210
- Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
- moc: 200/250
- Rocznik: 1998
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Lazy
- imię: Rafal
Re: [V40 1.9T4 98r i podobne] Problem z zamkiem centralnym
Demontujemy boczki . wypinamy cięgła z zamka (od centralnego druty cą mocowane w plastikowych uchwytach, przy tylnich drzwiach są gumowe zaślepki a przód to chyba pod plastikowym mocowaniem boczka .Płaskim śrubokrętem odginamy w prawo lub lewo mocowanie DELIKATNIE i wysówamy je do siebie.
Demontujemy przewód od centralnego i imbusem odkręcamy zamek .
I teraz naszymi małymi delikatnymi rączkami gimnastykując się wyciągamy zamek.
Demontujemy przewód od centralnego i imbusem odkręcamy zamek .
I teraz naszymi małymi delikatnymi rączkami gimnastykując się wyciągamy zamek.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 1.9T4 98r i podobne] Problem z zamkiem centralnym
i tego się obawiałem teraz jest na + to wsio działa ok ,,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K