Wszelkie problemy Elektro-mechanicznej lub elektronicznej
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
Borysław
- Volvo Fan
- Posty: 4527
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Post
autor: Borysław » 2 gru 2016, o 17:59
siowiczek1 pisze:mam taki mechanizm z VOLVO 99r, u mnie nic nie tarło i nie obcierało
Miałem w rekach takie 4 mechanizmy.Po demontażu plastików okazało się, że metalowy trzpień był zaklejony syfem.
Po czyszczeniu był taki sam luz jak we wsystkich poprzednich.
-
rosomak2000T
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 lut 2017, o 19:51
- Model: V40
- Silnik: 2.0T
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: wroclaw
- imię: Szymon
Post
autor: rosomak2000T » 27 lut 2017, o 18:26
Witam, mam pytanie z tej samej beczki choć z innej strony. podobnie jak w wielu przypadkach z tego tematu, wycieraczki chodzą mi luźno, jakkolwiek nie przeszkadza mi to że ocierają o maskę przy otwieraniu irytuje mnie niemiłosiernie smugi które zostawiają na środku szyby. Miałem zamiar zastosować się do instrukcji i wymienić tuleje ale korci mnie "pójście na łatwiznę" i wymiana całego mechanizmu.
http://allegro.pl/volvo-s40-v40-mechani ... 92213.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Próbował ktoś?
-
Borysław
- Volvo Fan
- Posty: 4527
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Post
autor: Borysław » 27 lut 2017, o 18:30
Chyba kolega Turboni je zakupił ale nie wiem jak się sprawują.
-
rosomak2000T
- Posty: 13
- Rejestracja: 25 lut 2017, o 19:51
- Model: V40
- Silnik: 2.0T
- moc: 200 KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: wroclaw
- imię: Szymon
Post
autor: rosomak2000T » 27 lut 2017, o 18:38
Pytam bo praktycznie przy każdej naprawie natrafiam na mały problem który kolega wspierający mnie wiedzą i doświadczeniem mechanika rozwiązuje gumówką co kończy przydatność danego elementu:)
a to stabilizator jest niemożliwy do odkręcenia ... tniemy... śruba zapieczona na zawsze w tulei... tniemy
-
Yaro
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Post
autor: Yaro » 27 lut 2017, o 18:41
To chociaż na narzędziach oszczędza.
Turboni ma ten mechanizm i z tego co mi mówił to wygląda na solidny. Ale rozmawialiśmy jakoś zaraz po montażu więc niech lepiej się teraz wypowie po jakimś czasie użytkowania.
-
buckiV40
- Debeściak
- Posty: 349
- Rejestracja: 17 lut 2017, o 21:39
- Model: V40
- Silnik: 1.9 DCI
- moc: 116 KM
- Rocznik: 2001
- wiek: 27
- Skąd jesteś?: Trzebnica
- imię: Piotrek
Post
autor: buckiV40 » 27 lut 2017, o 18:51
rosomak2000T,
Nie moja Wina, że Twój Pojazd jest tak oporny jeżeli chodzi o rozkręcenie czegokolwiek ;D ;p
Pierwszy raz w życiu Wycinałem amartyzator z wachacza ;D ;P
-
Licik
- Turysta
- Posty: 36
- Rejestracja: 18 sty 2017, o 22:38
- Model: v40
- Silnik: B4204S2
- moc: 136 KM
- Rocznik: 2003
- wiek: 33
- Skąd jesteś?: Lodz_Dobron
- imię: Karol
Post
autor: Licik » 28 lut 2017, o 20:34
U mnie z ojcem zrobiliśmy to na tokarce. Mocowania przetoczone i w to wstawiona dotoczone tulejki z teflonu. Jak na razie trzyma, a jak długo ? Nie wiem ...
.
Mam nadzieję, że się nie rozsypie za szybko. Jak poleci to kupię nowy mechanizm.