Panowie, jak dobrze już wiem, podobnie jak skrzynia biegów jak samo owy przełącznik jest piętą Achillesową V40-stki. Oczywiście u mnie także nie odbija kierunkowskaz lewy (bynajmniej nie zawsze). Dzisiaj rozebrałem całe ustrojstwo, niczego się nie doszukałem, dodatkowo nasmarowałem elementy pracujące, a także nagwintowałem po czym wkręciłem śrubę blokującą cała kolumnę kierowniczą. Efekt? Bez zmian. Raz odbija raz nie, pytanie, jak sobie z tym poradzić? Kombinowałem ile wlezie, jednak jestem bezradny w tej sytuacji. Podzielcie sugestiami co począć z tym fantem.
poprawiłem temat i przeniosłem do odpowiedniego działu. Dominik
[V40 all] Przełacznik zespolony
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 5490
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [V40 all] Przełacznik zespolony
Tutaj Pyszczek coś wyjaśnił na temat tego nie odbijania http://v40.info.pl/viewtopic.php?f=8&t=459&hilit=odbija
-
- Debeściak
- Posty: 537
- Rejestracja: 16 sie 2013, o 15:45
- Model: 407 SW
- Silnik: 1.8 B+G
- moc: 116 KM
- Rocznik: 4
- Skąd jesteś?: Lodz
- imię: Pawel
Re: [V40 all] Przełacznik zespolony
Tylko, ze zastosowałem się do tej porady, jednak tak jak wspomniałem, bez żadnej poprawy.
-
- Administrator
- Posty: 5490
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: [V40 all] Przełacznik zespolony
W większości przypadków ten przełącznik kierunkowskazów nie odbija z wielu powodów, np. wystarczy popuścić jeden lub kilka wkrętów o 1/2 obrotu albo więcej. Może też rozjechać się sprężynka w tym białym plastiku, można również spróbować w mechanizmie kierunkowskazów pod pokrywkę dać podkładki ( na kleju) i tak skręcić. Jak widzisz powodów jest kilka i musisz kombinować. Jeżeli będziesz musiał ściągnąć kierownicę to nie zapomnij odłączyć akumulator.