Romek pisze:mi powiedzieli 4 pionowy wiec myśle ze coś w tym jest
ok, niech będzie, ważne by spełnił swoja funkcję.
Romek pisze:w zbiorniku płyn jest delikatnie ciepły a silnik ma 80 stopni, to może być coś grubszego niż tylko awaria wentylatora
i to jest ciekawa wskazówka. Pamiętam, że jeden z użytkowników S&V40 po zakupie miał jakąś maź w zbiorniku wyrównawczym oraz przewodach. Może masz przytkany układ chłodzenia ?
Zbadaj ten temat i ponadto porównaj przewody gumowe od chłodnicy, czy jest jakaś różnica temperatur. Po rozgrzaniu silnika i otwarciu termostatu termika przewodów gumowych powinna być mniej więcej taka sama, tzn. manualnie - ręcznie odczuwalne gorąco, ale na termometrze widzialna różnica ze względu na schłodzenie w chłodnicy.
Romek pisze:jedyne auto jakie rozbierałem to był cinkuś
nie ma to znaczenia, bo ogólnie to takie same zasady mechaniczne ze względu na czasookres konstrukcji (zaraz usłyszę, że to dywagacje i takie tam
). Różnice są zawsze w każdej marce i modelu oraz pod względem rozwiązań, ale jednak w podstawowym zakresie to to samo (ogarnięty facet poradzi sobie z tym).