Problemy z Denso powodem wymienionych zegarów-czy to możliwe
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 paź 2015, o 21:09
- Model: S40
- Silnik: B4204S - 2.0
- moc: 140 KM
- Rocznik: 1996
- wiek: 41
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Marcin
Problemy z Denso powodem wymienionych zegarów-czy to możliwe
Najnowsze wieści z serwisu. Przyczepili się do licznika z IC (fabrycznie auto miało zwykłe, te najprostsze na linkę - zegary wstawione ze dwa lata temu i wszystko było ok.). Problemy z ładowaniem zaczęły się ze dwa m-ce temu. Po regeneracji alternatora cały czas jest problem z ładowaniem - raz jest raz go nie ma... Czy rzeczywiście zegary mają z tym coś wspólnego? Regulator napięcia? Co tam jeszcze jest po drodze?
Ktoś by się podjął wymiany tych zegarów na te z IC bez linki (czyli na te z wyświetlaczem LCD z elektronicznym przebiegiem). Zegary już mam kupione od tej samej wersji silnikowej. Podobno trzeba doprowadzić impulsy zamiast linki
Ktoś by się podjął wymiany tych zegarów na te z IC bez linki (czyli na te z wyświetlaczem LCD z elektronicznym przebiegiem). Zegary już mam kupione od tej samej wersji silnikowej. Podobno trzeba doprowadzić impulsy zamiast linki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: Problemy z Denso powodem wymienionych zegarów-czy to moż
Marcin4666, Mniejszych zdjęć wstawić nie mogłeś:P Masz w starym liczniku działającą średnią prędkość? Jeśli tak, to jest bardzo duża szansa, że nic nie musisz kombinować tylko wpiąć nowe zegary.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 paź 2015, o 21:09
- Model: S40
- Silnik: B4204S - 2.0
- moc: 140 KM
- Rocznik: 1996
- wiek: 41
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Marcin
Re: Problemy z Denso powodem wymienionych zegarów-czy to moż
Mam średnią prędkość, ale u mnie jest linka a w nowszych musi być impuls z pompy ABSbully pisze:Marcin4666, Mniejszych zdjęć wstawić nie mogłeś:P Masz w starym liczniku działającą średnią prędkość? Jeśli tak, to jest bardzo duża szansa, że nic nie musisz kombinować tylko wpiąć nowe zegary.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: Problemy z Denso powodem wymienionych zegarów-czy to moż
Wiem, bo zasadniczo umiem czytać i zasadniczo o tej godzinie jestem trzeźwyMarcin4666 pisze:Mam średnią prędkość, ale u mnie jest linka a w nowszych musi być impuls z pompy ABSbully pisze:Marcin4666, Mniejszych zdjęć wstawić nie mogłeś:P Masz w starym liczniku działającą średnią prędkość? Jeśli tak, to jest bardzo duża szansa, że nic nie musisz kombinować tylko wpiąć nowe zegary.
A na poważnie, podmień i sprawdź, komp może brać już impuls z pompy ABS.
Edit:
A co do problemu z ładowaniem - nie widzę związku z licznikiem. Chyba że ładowanie faktycznie jest, a tylko kontrolka świeci. Ktoś na forum (chyba ELI) nawet jeździł jakiś czas samochodem bez zamontowanego licznika, a jak jeździł, to i ładowanie musiało być.
Ostatnio zmieniony 27 paź 2017, o 13:36 przez bully, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 paź 2015, o 21:09
- Model: S40
- Silnik: B4204S - 2.0
- moc: 140 KM
- Rocznik: 1996
- wiek: 41
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Marcin
Re: Problemy z Denso powodem wymienionych zegarów-czy to moż
Jesteś pewny? [SZOK] :-Obully pisze:Wiem, bo zasadniczo umiem czytać i zasadniczo o tej godzinie jestem trzeźwyMarcin4666 pisze:Mam średnią prędkość, ale u mnie jest linka a w nowszych musi być impuls z pompy ABSbully pisze:Marcin4666, Mniejszych zdjęć wstawić nie mogłeś:P Masz w starym liczniku działającą średnią prędkość? Jeśli tak, to jest bardzo duża szansa, że nic nie musisz kombinować tylko wpiąć nowe zegary.
A na poważnie, podmień i sprawdź, komp może brać już impuls z pompy ABS.
Muszę tylko zdemontować tą wystającą część linki, która wchodzi do moich zegarów?
-Muszę, bo w tych z LCD nie ma gniazda linki, więc ten trzpień będzie przeszkadzał. I tyle???
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: Problemy z Denso powodem wymienionych zegarów-czy to moż
Jestem pewien, że warto sprawdzić, ale nie jestem pewien czy to będzie działać - sprawdzenie to raptem 30 min
Zobacz post wyżej bo edytowałem apropos ładowania.
Zobacz post wyżej bo edytowałem apropos ładowania.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 paź 2015, o 21:09
- Model: S40
- Silnik: B4204S - 2.0
- moc: 140 KM
- Rocznik: 1996
- wiek: 41
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Marcin
Re: Problemy z Denso powodem wymienionych zegarów-czy to moż
Związek jest, bo napięcie przechodzi przez kontrolkę (układ) stanu ładowania w zegarach. Na ile to ma duże znaczenie braku zegarów przy ładowaniu pojęcia nie mam - nie sprawdzałem tego jeszczebully pisze:A co do problemu z ładowaniem - nie widzę związku z licznikiem. Chyba że ładowanie faktycznie jest, a tylko kontrolka świeci. Ktoś na forum (chyba ELI) nawet jeździł jakiś czas samochodem bez zamontowanego licznika, a jak jeździł, to i ładowanie musiało być.
[EDIT]
Fakt faktem jak podłączam multimetr do klem akumulatora podczas pracy silnika są impulsy 3 sekundowe ładowanie / brak ładowania.
Coś jest nie tak jak powinno - albo regulator napięcia albo listwa diodowa (czy jak to się nazywa)...
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 paź 2015, o 21:09
- Model: S40
- Silnik: B4204S - 2.0
- moc: 140 KM
- Rocznik: 1996
- wiek: 41
- Skąd jesteś?: Warszawa
- imię: Marcin
Re: Problemy z Denso powodem wymienionych zegarów-czy to moż
Fotki mogę Tobie przesłać na @ - tu są jakieś ograniczenia co do wielkości przesłanych plików...bully pisze:Marcin4666, Mniejszych zdjęć wstawić nie mogłeś:P Masz w starym liczniku działającą średnią prędkość? Jeśli tak, to jest bardzo duża szansa, że nic nie musisz kombinować tylko wpiąć nowe zegary.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 22 paź 2017, o 14:54
- Model: V40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 33
- Skąd jesteś?: Lubin
- imię: Grzegorz
Re: Problemy z Denso powodem wymienionych zegarów-czy to moż
Przez chwile jeździłemT4 bez licznika i swoim dieslem i nie mmiałem żadnych problemów z ladowaniem
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: Problemy z Denso powodem wymienionych zegarów-czy to moż
Marcin4666, ze zdjęciami to taka ogólna uwaga.
Jak pamiętam schematy to przez licznik nic nie przechodzi w kwestii ładowania. Jedynie dochodzi sygnał by zaświecić kontrolę.
Jak pamiętam schematy to przez licznik nic nie przechodzi w kwestii ładowania. Jedynie dochodzi sygnał by zaświecić kontrolę.