[V40 Czujnik płynu chłodzącego] ?Prawidłowe parametry
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: [V40 Czujnik płynu chłodzącego] ?Prawidłowe parametry
Przyjedzie kumpel swoim 1.8 to zrobię zdjęcie.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 Czujnik płynu chłodzącego] ?Prawidłowe parametry
spoko mam luźny czujnik z nissana 2 K gwint podobny zobaczmy gdzie wejdzie .. a potem jak mi w czwartek przyjcie czujnik to zrobię pomiary ...
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 Czujnik płynu chłodzącego] ?Prawidłowe parametry
Witam mały up
Rozgrzewanie Turboniego T4 ----od 3 st------3:52 min
Rozgrzewanie Mojej T4 ---- od 7 st ---- 3:04 min do 40 st
Rozgrzewanie Turboniego T4 ----od 3 st------3:52 min
Rozgrzewanie Mojej T4 ---- od 7 st ---- 3:04 min do 40 st
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 2095
- Rejestracja: 9 sie 2017, o 02:36
- Model: S40
- Silnik: 2.0T
- moc: 160km
- Rocznik: 99
- wiek: 22
- Skąd jesteś?: Boleszkowice
- imię: Piotr
Re: [V40 Czujnik płynu chłodzącego] ?Prawidłowe parametry
Myślę że to mało miarodajny test porównawczy, zbyt wiele czynników wpływających, może gdybyście stali koło siebie..
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: [V40 Czujnik płynu chłodzącego] ?Prawidłowe parametry
Pomiar robiony oczywiście od odpalenia po nocy (w nocy) do zmiany wyświetlania na IC z COLD do 40*C na postoju.
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SONY Xperia X przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 Czujnik płynu chłodzącego] ?Prawidłowe parametry
różnica w temp zewnętrznej ok 4 st nie może wpłynąć na ponad 25% krótszy czas teoretycznego rozgrzewania auta ..
czujnik jutro dotrze i może kupię czujnik temp do arduino bo nie mam wodoodpornego teraz i zrobię dokładne pomiary
czujnik jutro dotrze i może kupię czujnik temp do arduino bo nie mam wodoodpornego teraz i zrobię dokładne pomiary
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V40 Czujnik płynu chłodzącego] ?Prawidłowe parametry
A co miał na celu ten test?
Jak dla mnie mało miariodajny. Gdyby stały obok siebie to jeszcze coś można by porównać, a tak temperatura różna, wilgotność pewnie też u jednego filtr wielkości wiadra, u drugiego seria. Co tu porównywać
Jak dla mnie mało miariodajny. Gdyby stały obok siebie to jeszcze coś można by porównać, a tak temperatura różna, wilgotność pewnie też u jednego filtr wielkości wiadra, u drugiego seria. Co tu porównywać
-
- Volvo Fan
- Posty: 2095
- Rejestracja: 9 sie 2017, o 02:36
- Model: S40
- Silnik: 2.0T
- moc: 160km
- Rocznik: 99
- wiek: 22
- Skąd jesteś?: Boleszkowice
- imię: Piotr
Re: [V40 Czujnik płynu chłodzącego] ?Prawidłowe parametry
No właśnie riper weź pod uwagę że masz ostrzejsze wałki też.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 Czujnik płynu chłodzącego] ?Prawidłowe parametry
Ale zakres różnicy raczej spory jak na to nie patrzyć
dwa Dziś wymontowałem oryginalny czujnik i próbowałem testować oba i tak
stary miał delikatnie wiekszą oporność na temp pokojowych natomiast przy gorącej wodzie prosto z czajnika wykazywał mniejszą coś ok 80 st. wiec już przekłamywał wiec przy 100 st była by już spora różnica nie testowałem wiecej bo nabrałem pewności że to oto chodzi pozatym rozgrzewania auta do 102 st trwało chyba z 30 min no i zabrałem się za odpowietrzanie ..zobaczymy co będzie
dla informacji jakby ktoś szukał zamiennika to te czujniki będą 2.2 Kohma NTC bo taką oporność wskazuje w temp 20 st
ale w cenie 18 zł + KW to raczej nie ma co wybrzydzać
dwa Dziś wymontowałem oryginalny czujnik i próbowałem testować oba i tak
stary miał delikatnie wiekszą oporność na temp pokojowych natomiast przy gorącej wodzie prosto z czajnika wykazywał mniejszą coś ok 80 st. wiec już przekłamywał wiec przy 100 st była by już spora różnica nie testowałem wiecej bo nabrałem pewności że to oto chodzi pozatym rozgrzewania auta do 102 st trwało chyba z 30 min no i zabrałem się za odpowietrzanie ..zobaczymy co będzie
dla informacji jakby ktoś szukał zamiennika to te czujniki będą 2.2 Kohma NTC bo taką oporność wskazuje w temp 20 st
ale w cenie 18 zł + KW to raczej nie ma co wybrzydzać
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Turysta
- Posty: 32
- Rejestracja: 19 kwie 2018, o 01:32
- Model: v40
- Silnik: 1.9T4 B4194T2
- moc: 200
- Rocznik: 1999
- Skąd jesteś?: Grodzisk_Mazowiecki
- imię: dudi
Re: [V40 Czujnik płynu chłodzącego] ?Prawidłowe parametry
Cześć,
Ripper, kupiłeś w końcu ten czujnik verneta w drakenie? Jeśli tak to napisz kilka słów jak się sparawuje
Szukam opinii o nim bo sam przymierzam się do wymiany czujnika, a cena tego vermeta jest mega niska
Ripper, kupiłeś w końcu ten czujnik verneta w drakenie? Jeśli tak to napisz kilka słów jak się sparawuje
Szukam opinii o nim bo sam przymierzam się do wymiany czujnika, a cena tego vermeta jest mega niska