[S40 98r 1.9td 90km] Problem z instalacją elektr.

Wszelkie problemy Elektro-mechanicznej lub elektronicznej
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Awatar użytkownika
remik
Posty: 1
Rejestracja: 8 mar 2018, o 22:11
Model: S40
Silnik: diesel 1,9 TD
moc: 90KM
Rocznik: 1998
wiek: 21
Skąd jesteś?: Rozyny
imię: Remik

[S40 98r 1.9td 90km] Problem z instalacją elektr.

Post autor: remik » 9 mar 2018, o 00:30

Witam,
Mam duży problem z instalacją elektryczną w moim Volvo.
Nie działa mi:
-klakson
-oświetlenie kokpitu( wszystko się NIE świeci oprócz zegarów i przycisków od AC i grzania lusterek i szyby)
-radio
-central
Z teściem i szwagrem (na trzeźwo ;) ) doszliśmy do wniosku że wszystkie te rzeczy powinny działać ,,bez kluczyka''.
Sprawdzaliśmy wszystkie bezpieczniki i przekaźniki i wszystkie są ok.
Do radia dochodzi napięcie, świeci się kontrolka włączania ale radio się nie włącza.
Ma ktoś jakikolwiek pomysł czym to może być spowodowane?
I jeszcze jedno pytanie: czy immo ma związek z centralem?

Awatar użytkownika
GregoR.
Volvo Fan
Posty: 5651
Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
Model: S40
Silnik: D4192T2
moc: 95 KM
Rocznik: 1999
wiek: 42
Skąd jesteś?: Wasosz
imię: Grzegorz

Re: [S40 98r 1.9td 90km] Problem z instalacją elektr.

Post autor: GregoR. » 9 mar 2018, o 14:44

- Klakson powinien działać bez kluczyka
- oświetlenie kokpitu działa tylko z kluczykiem w pozycji zapłonu
- radio (zakładając ze masz fabryczne bez żadnych przeróbek) działa w pierwszej pozycji kluczyka i na zapłonie
- centralny działa bez kluczyka, przycisk na kokpicie działa z kluczykiem w pozycji zapłonu i przez chwile po wyłączeniu zapłonu

Do radia dochodzą 2 przewody +12 V: jeden bezpośrednio z aku - podtrzymanie i drugi za stacyjka.

Sprawdzałeś też bezpieczniki pod maska?
Czy było coś grzebane w instalacji pod kierownicą?, jeżeli tak to tam szukałbym przyczyny.
Moja ESKA i Błękitny Prosiak
Mody:EGR-Off, sprzęgło, wtryski 216, turbina 1,4 bar
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryczne”