[V40 T4 00r] Chwilowy spadek obrotów i gaśnięcie
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: [V40 T4 00r] Chwilowy spadek obrotów i gaśnięcie
Chyba check? Bo serwis zapala się z modułu dim jak przekroczysz interwały.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 maja 2018, o 20:01
- Model: V40
- Silnik: 2,0T
- moc: 250KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Lublin
- imię: Jacek
Re: [V40 T4 00r] Chwilowy spadek obrotów i gaśnięcie
Zapalił się właśnie serwis. Wcześniej zapała się kontrola trakcji i wtedy auto chodziło jak nowe. Ponadto nie bardzo wiem co myśleć o spalaniu. Z jednej strony rozumiem, że 250KM (czy nawet 200) musi zeżreć te 12/100 z drugiej jak go brałem od kolegi (wtedy też już się to działo) to średnie spalanie miał 10,8 a mnie się udawało zejść poniżej 10. Potem zaczął mi żreć 15 i wywalało błąd sondy. Połączyłem te dwa fakty i uznałem, że to jest przyczyna tego wzrostu obrotów i gaśnięcia. Wymieniłem sondę- samochód spala więcej a usterka nada występuje.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [V40 T4 00r] Chwilowy spadek obrotów i gaśnięcie
Opisz dokładnie co było modzone bo by uzyskać 250 KM nie jest tak łatwo
zrób fotki z pod maski np wydechu i reszty
w moim skubańcu też mam podobne objawy choć poprawiły się po ingerencji w kable od wtryskiwaczy .
rozumiem że już masz klasycznego polifta
wiec tak
kontrolka od DSA czyli naszej "kontroli trakcji" w momencie zaświecenia nie działa ! dla tego mamy też przycisk .
Kontrolka z klasycznym silniczkiem check wiadomo pokaże błędy
kontrolka serwis to interwały olejowe . nie ma żadnego znaczenia odpala się po odpaleniu silnika i gaśnie po minucie czy tam dwóch
Wywalenie Kontrolki DSA jak i CheCka to np klasyczny objaw problemów z zapłonem
U Ciebie jest podobna sytuacja jak u mnie że dojeżdżam do skrzyżowania stoję i czekam na zielone i nagle AFR rosnie do 17 18 i wiecej auto zaczyna falować i się pultać wpada zielone i jest kłopot z ruszeniem
ja wymieniłem czujnik temp płynu czujnik wału czyściłem krokowca świece ok cewki konektorki ok ..
Ale po wymianke kawałka kabla zasilającego wtryskiwacze pb problem puki co ustał u mnie .
Sprawdź u siebie te kable ew dorobić nowe na nowych wtyczkach Kolega Turboni ma namiar na sklep z wtyczkami .
zrób fotki z pod maski np wydechu i reszty
w moim skubańcu też mam podobne objawy choć poprawiły się po ingerencji w kable od wtryskiwaczy .
rozumiem że już masz klasycznego polifta
wiec tak
kontrolka od DSA czyli naszej "kontroli trakcji" w momencie zaświecenia nie działa ! dla tego mamy też przycisk .
Kontrolka z klasycznym silniczkiem check wiadomo pokaże błędy
kontrolka serwis to interwały olejowe . nie ma żadnego znaczenia odpala się po odpaleniu silnika i gaśnie po minucie czy tam dwóch
Wywalenie Kontrolki DSA jak i CheCka to np klasyczny objaw problemów z zapłonem
U Ciebie jest podobna sytuacja jak u mnie że dojeżdżam do skrzyżowania stoję i czekam na zielone i nagle AFR rosnie do 17 18 i wiecej auto zaczyna falować i się pultać wpada zielone i jest kłopot z ruszeniem
ja wymieniłem czujnik temp płynu czujnik wału czyściłem krokowca świece ok cewki konektorki ok ..
Ale po wymianke kawałka kabla zasilającego wtryskiwacze pb problem puki co ustał u mnie .
Sprawdź u siebie te kable ew dorobić nowe na nowych wtyczkach Kolega Turboni ma namiar na sklep z wtyczkami .
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 maja 2018, o 20:01
- Model: V40
- Silnik: 2,0T
- moc: 250KM
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Lublin
- imię: Jacek
Re: [V40 T4 00r] Chwilowy spadek obrotów i gaśnięcie
Temat wygląda następująco. Samochód poszedł do ludzi ponieważ wyszły nowe wydatki. Nie miałem już siły i kasy żeby inwestować w coś co nie jeździ.
P.S. proszę adminów o wyrozumiałość.
P.S. 2 gdyby ktoś był zainteresowany zostały mi bardzo ładne felgi MAK XLR 17" (satyna) z oponami Hankook do tego modelu (kolega twierdzi, że w tych parametrach są to jedyne w Polsce, felgi tego modelu). Felgi na prawdę bardzo ładnie wyglądają i może ktoś będzie skłonny oryginalnie ubrać swoje Volvo. Niestety nie mogę dodać ogłoszenia. Będę bardzo wdzięczny adminom jeśli nie usuną tego wpisu. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
P.S. proszę adminów o wyrozumiałość.
P.S. 2 gdyby ktoś był zainteresowany zostały mi bardzo ładne felgi MAK XLR 17" (satyna) z oponami Hankook do tego modelu (kolega twierdzi, że w tych parametrach są to jedyne w Polsce, felgi tego modelu). Felgi na prawdę bardzo ładnie wyglądają i może ktoś będzie skłonny oryginalnie ubrać swoje Volvo. Niestety nie mogę dodać ogłoszenia. Będę bardzo wdzięczny adminom jeśli nie usuną tego wpisu. Z góry dziękuję i pozdrawiam.