Witam
do swoich xenonów szukając sensownych żarników kupiłem z dwa lata temu żarniki Bosma d2r o barwie 6000 K
I faktycznie świeciły bardzo czystym bielutkim światłem . dwa lata można by uznać za zadowalający wynik ale auto używane raczej sporadycznie ,w tym okresie.
A co najważniejsze jeden xenon mi poprostu padł z dnia na dzień raz się nie odpalił potem świecił pół dnia a na trzeci dzień już padaka zupełna .
Płacąc wtedy po 89 zł za szt dbałem o nie jak mogłem odpalałem furę a potem xenony ,,,
Szukająć alternatywy a nie chcąc już wywalać 200 zł na "ŁOsrama czy Fiipsa" dałem się namówić na kolejny zestaw
Bosmy tym razem komplet dwóch żarników kosztował jedynie 115 zł za wersję 6000 k wersja 4300 jest chyba tansza o 10 zł
Ale po co te żale ato po to że założyłem jeden żarnik nowy na starym w bańce widać slady wypalenia , co faktycznie daje duża różnicę w ilości światła na drodze ale
światło z nowego żarnika 6000 K jest światłem ala 4300 dwa żarniki tej samej firmy o różnych numerach i charakterze nadruku na żarniku, daje zupełnie inne barwy !!!!!
Postaram się zrobić fotki choć teraz jasno jest .
Jedynie czym można się pocieszać że może żarnik z nowej serii będzie świecił dłużej lub cena jest taka bo wiedzą że wymieniać trzeba często
Co do żarówek bosmy to świecą ok
[Żarniki D2R bosma mieszane uczucia]
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
[Żarniki D2R bosma mieszane uczucia]
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Zaawansowany
- Posty: 90
- Rejestracja: 10 sty 2018, o 16:10
- Model: v40 MY01
- Silnik: B4204T5
- moc: 200KM
- Rocznik: 2000
- wiek: 36
- Skąd jesteś?: Zielona_Gora
- imię: Radek
Re: [Żarniki D2R bosma mieszane uczucia]
A bierzesz pod uwagę, że stary żarnik już nie świeci jak 6000K bo już się wypalił a nowy żarnik może potrzebować kilkadziesiąt godzin na rozświecenie do odpowiedniej barwy ?... światło z nowego żarnika 6000 K jest światłem ala 4300 dwa żarniki tej samej firmy o różnych numerach i charakterze nadruku na żarniku, daje zupełnie inne barwy !!!!!....
Jak ja założyłem Philipsy 4300 to świeciły na żółto jak zwykłe żarówki. Myślałem, że coś jest nie tak ale poczytałem trochę i znalazłem informacje, że właściwa barwa uzyskiwana jest gdy żarnik poświeci około 70h. Z godziny na godzinę świeciły co raz bielszym światłem.
Jak ktoś dużo jeździ to po 1-2 tygodniach świecą na biało ale jak ktoś jeździ mało to zobaczy właściwą barwę po kilku miesiącach.
Być może żarniki, które założyłeś też tak mają.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Żarniki D2R bosma mieszane uczucia]
Biorę to pod uwagę ale pamiętam jak stare świeciły zrobię jutro może fotki to zobaczysz różnicę
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K