[V40 1.9 td 115km 2004r] brak wskazania poziomu paliwa
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Zaawansowany
- Posty: 96
- Rejestracja: 21 sie 2017, o 06:13
- Model: V40
- Silnik: 1.9D
- moc: 115
- Rocznik: 2002
- wiek: 32
- Skąd jesteś?: Rzeszow
- imię: Grzesiek
Re: [V40 1.9 td 115km 2004r] brak wskazania poziomu paliwa
Sprawdzić licznik. U mnie zimne luty powodowały w odwrotną stronę że miałem pełny bak... oczywiście działanie IC też było przez to zaburzone. Koniec końców skończyło się u mnie na wymianie licznika.
Rezerwa taktyczna: V40 2002 1.9D 115KM
Obecne Daily: Astra J ST 2012 1.7 CDTI 125 KM
Obecne Daily: Astra J ST 2012 1.7 CDTI 125 KM
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 13 sty 2015, o 20:23
- Model: V40
- Silnik: D4192T3
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: LU
- imię: Karol
Re: [V40 1.9 td 115km 2004r] brak wskazania poziomu paliwa
Dzięki za podpowiedź,sprawdzę.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 13 sty 2015, o 20:23
- Model: V40
- Silnik: D4192T3
- Rocznik: 2004
- Skąd jesteś?: LU
- imię: Karol
Re: [V40 1.9 td 115km 2004r] brak wskazania poziomu paliwa
Dla potomych:rozwiązanie problemu
-sprawdzić pływak miernikiem,jeśli rezystancja się zmienia jest pływak jest ok.
-sprawdzić wiązkę pod kątem przebicia na masę
U mnie okazało się że winę za złe wskazania ponosi licznik,a konkretnie zimne luty.Opcje są 2,albo wymiana całych zegarów,albo naprawa.Ja kupiłem zegary z przebiegiem tylko o 1000 km. większym niż miałem,także korekta licznika nie była potrzebna.Za naprawę trzeba zapłacic ok.150-250 zeta,licznik w tych samych pieniądzach(mniej więcej)
P.S.Pływak podaje sygnał bezpośrednio na zegary czyli DIM,nie jest sterowany przez żadne ECU
-sprawdzić pływak miernikiem,jeśli rezystancja się zmienia jest pływak jest ok.
-sprawdzić wiązkę pod kątem przebicia na masę
U mnie okazało się że winę za złe wskazania ponosi licznik,a konkretnie zimne luty.Opcje są 2,albo wymiana całych zegarów,albo naprawa.Ja kupiłem zegary z przebiegiem tylko o 1000 km. większym niż miałem,także korekta licznika nie była potrzebna.Za naprawę trzeba zapłacic ok.150-250 zeta,licznik w tych samych pieniądzach(mniej więcej)
P.S.Pływak podaje sygnał bezpośrednio na zegary czyli DIM,nie jest sterowany przez żadne ECU