Witam wszystkich!
Od kilku miesięcy jestem posiadaczem pięknego volvo v40 z 2002 r.
Autko przywiozłem z zagranicy i od razu władowałem kasę na wymianę niezbędnych podzespołów (czyli to co tam wyszło na przeglądzie) i zamontowałem podtlenek LPG.
Wszystko było super, autko sobie stało miesiąc kiedy byłem na wakacjach. wracam, odpalam i co się dzieje, padły lampy (ksenon)
Problem tkwił w przetwornicy, a dokładnie w rozsadzonych kondensatorach. Wymieniliśmy je ze szwagrem i o dziwo zaczęło wszystko działać ale... ale lampy wyłączają się po 20-30 sekundach i przy próbie ponownego włączenia migają, nie zapalają się a jak się zapalą to od razu gasną. kolejnym problemem jest zmieniający barwę żarnik więc tak czy inaczej trzeba będzie go wymienić.
I teraz do sedna. Nie chce mi się bawić w testowanie czy to żarnik czy to jednak przetwornica bo wymiana wszystkiego na nowych częściach to koszt w granicach 1000 pln.
najprostszym i najtańszym? rozwiązaniem jest wymiana całych kloszy na takie z halogenami i teraz pytanie, czy jest sens? czy po prostu kupię, przepnę kable i będzie działać? jak to będzie z poziomowaniem lampy (w mojej wersji jest automatyczne)? czy jest coś co powinienem wiedzieć?
Zaznaczam że jest to mój pierwszy post, jeśli w jakiś sposób nagiąłem regulamin forum to z sorry from the mountain.
Pozdrawiam!
[V40 2.0 2002 polift] wymiana lamp ksenon na halogen
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Volvo Fan
- Posty: 5652
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: [V40 2.0 2002 polift] wymiana lamp ksenon na halogen
Jesli jesteś zdecydowany na tą zmianę to powinno być tak jak ci sie wydaje czyli P&P.
Samopoziom powinien działać jakby to byly ksenony założone.
Samopoziom powinien działać jakby to byly ksenony założone.