Witam. W moim Volvo od zawsze świeci się kontrolka check engine. Ostatnio sprawiłem sobie takie urządzonko ELM 327 i sprawdziłem błędy. Wyskoczyło takie oto coś
Rozumiem, że są to błędy cewek i ogrzewacza sondy nr.1
Cewki są nowe, wymieniłem również przewody do cewek. Sondy również są nowe.
Nie mam pomysłu skąd te błędy cewek. Może być to spowodowane walniętą turbiną lub filtrem stożkowym? I jak sprawdzić ogrzewacz sondy?
Dodam, że silnik pracuje jak szwajcarski zegarek.
V40 1.9t 2000r Błędy komputera
Regulamin forum
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
Zakładając nowy temat proszę dokładnie opisać auto podając model, rocznik i silnik używając nawiasów [ ]
Format:
[V40 T4 99r] montaż MBC
[S40 B4184S 2003] Wahacze przód
[V40 all] Ogrzewanie tylnej szyby
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 sie 2017, o 19:05
- Model: V40
- Silnik: 2.0t
- moc: 160km
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Korsze
- imię: Michal
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 14 sie 2018, o 17:43
- Model: V40
- Silnik: b4184s2
- moc: 122km
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Jaroslaw
- imię: Sebastian
Re: V40 1.9t 2000r Błędy komputera
Witam.
Błędy były kasowanie po wymianie cewek?
Jeżeli tak to jakiej firmy założone cewki? może tu jest problem. że mają inną rezystancję i komputer interpretuje ją jako błąd, natomiast co do sondy to grzałkę najłatwiej sprawdzić multimetrem, pomiędzy dwoma przewodami powinno pokazywać rezystancję rzędu kilku ohm.
Błędy były kasowanie po wymianie cewek?
Jeżeli tak to jakiej firmy założone cewki? może tu jest problem. że mają inną rezystancję i komputer interpretuje ją jako błąd, natomiast co do sondy to grzałkę najłatwiej sprawdzić multimetrem, pomiędzy dwoma przewodami powinno pokazywać rezystancję rzędu kilku ohm.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 21 sie 2017, o 19:05
- Model: V40
- Silnik: 2.0t
- moc: 160km
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Korsze
- imię: Michal
Re: V40 1.9t 2000r Błędy komputera
Troszke odkopię temat. Między białym i czerwonym przewodem mam 6 ohm, A cewki obie po 1,3 Ohm. Sprawdzane na zimnym silniku. Czy jest okej?