Mierzyłem podczas naprawy. Z informacji, które podałeś wynika, że pływak sprawny. Wyszło mi 121,8 Ohm na pustym, 6,2 Ohm przy pełnym.
Możliwe, że jest ok, a ja szukam dziury w całym... Choć mylące jest, że po podłączeniu, na zegarach nie pokazało pustego zbiornika...
Najprościej byłoby jeździć do momentu aż skończy się paliwo, żeby przekonać się co wskazówka pokaże. Zagranie jest ryzykowne, bo pompa nie będzie mieć chłodzenia...
Odłączenie zasilania na dłużej nic nie zmieniło. Przed zdjęciem klemy było prawie 1/2 zbiornika i 310 km->0, a po 12h wskazówka w tym samym miejscu, jedynie zasięg się zmniejszył o 55km.
Teoretycznie, 430km przejechane od tankowania + 255km do zrobienia na pozostałym w zbiorniku paliwie, przy spalaniu 9L/100km i pojemności baku 60L mniej więcej by się zgadzało.
Dodam jeszcze, że średnie spalanie nigdy nie pokrywało się z rzeczywistym. Zawsze brakowało 1L.
Zobaczę jeszcze na schematach, może tam coś znajdę. Możliwe, że diagnostyka komputerowa coś wykaże. Jeśli nie, pozostaje jeździć i obserwować