[V40 2.0D 13r] Problem z immobilizerem
: 9 mar 2020, o 11:39
Witam wszystkich. Jestem nowy, więc przepraszam jeżeli powielam temat, ale próbowałem znaleźć coś pasującego i nie udało mi się.
Posiadam Volvo V40 II z 2013 roku z silnikiem 2.0D 150KM. Ostatnio mam z nim problem. Pilot do auta normalnie otwiera i zamyka drzwi, ale po włożeniu go do stacyjki, wciśnięciu sprzęgła auto odpala i odrazu samoczynnie gaśnie. NIe dzieje się to zawsze, a czasem muszę dwa, trzy razy spróbować, aż w końcu odpali normalnie. Ostatnio auto zwariowało, odpaliło, odrazu zgasło, znów odpaliło, zgasło, chwilę jakby rozrusznik powoli pokręcił i ja już przyciskiem przerwałem odpadnie. Wrzuciło mi błąd, sprawdź układ immobilizera. Wziąłem drugi pilot i przez dwa dni auto odpalało od strzała, do dziś, gdzie znów na parkingu dwa razy nie mogłem go odpalić. Spróbowałem bez wciśniętego sprzęgła, pokazało komunikat włącz zapłon i, że kluczyk poza autem ( a był w stacyjce). Od czego zacząć diagnozę tego. Może polecacie jakiegoś mechanika, w okolicy Głogowa na dolnym śląsku?
Posiadam Volvo V40 II z 2013 roku z silnikiem 2.0D 150KM. Ostatnio mam z nim problem. Pilot do auta normalnie otwiera i zamyka drzwi, ale po włożeniu go do stacyjki, wciśnięciu sprzęgła auto odpala i odrazu samoczynnie gaśnie. NIe dzieje się to zawsze, a czasem muszę dwa, trzy razy spróbować, aż w końcu odpali normalnie. Ostatnio auto zwariowało, odpaliło, odrazu zgasło, znów odpaliło, zgasło, chwilę jakby rozrusznik powoli pokręcił i ja już przyciskiem przerwałem odpadnie. Wrzuciło mi błąd, sprawdź układ immobilizera. Wziąłem drugi pilot i przez dwa dni auto odpalało od strzała, do dziś, gdzie znów na parkingu dwa razy nie mogłem go odpalić. Spróbowałem bez wciśniętego sprzęgła, pokazało komunikat włącz zapłon i, że kluczyk poza autem ( a był w stacyjce). Od czego zacząć diagnozę tego. Może polecacie jakiegoś mechanika, w okolicy Głogowa na dolnym śląsku?