v40 1.8 GDI
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: v40 1.8 GDI
Dokładnie nic nie wynika newralgicznych miejsc nie porobił takich jak siedzenia progi itp ,,
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 cze 2014, o 21:53
- Model: v40
- Silnik: 1,9D
- Rocznik: 2003
- Skąd jesteś?: ...stąd
- imię: Maciej
Re: v40 1.8 GDI
Automat nie polecany czy po prostu nie lubisz?ELIMINATOR pisze:automat hmmm
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: v40 1.8 GDI
Z tego co wiem to działały raczej ok choć jak dla mnie osobiście musisz się liczyć że przyspieszanie trzeba sobie darować w automacie stawiasz na luksus i wygodę
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Debeściak
- Posty: 494
- Rejestracja: 11 mar 2015, o 22:29
- Model: v50
- Silnik: 2.0 d
- moc: 136
- Rocznik: 2008
- Skąd jesteś?: southampton_GB
- imię: zenek
Re: v40 1.8 GDI
witam.ja wlasnie mam volvo GDI s40.tez się obawiałem po przeczytaniu jaki to paskudny silnik.ale rozczarowałem się dodatnio.nie pali jak smok,ma odejście jak by było 200KM pod maska,reaguje na pedal gazu na dotyk,silnik mitsubishi 1.8. silnika wcale nie slychac jak pracuje.oleju po wymianie nie ruszyl ani grama,nic nie cieknie nic nie puka.heh no tylko ze ja mam anglika ,był serwisowany w serwisie volvo ma przejechane 85000 mil/jakies 130 000km/.miałem wcześniej audi a6 1.8 turbo z przebiegiem 300 000km,silnik jak zegarek ale olej wyciekal gdzie się tylko dalo.nie byłem zachwycony po kupnie volvo s40 bo bardzo chciałem v40.ale z radoscia mogę powiedzieć ze volvo to moje zycie,ciesze sie kazda jazda.trafilem na dobre auto i teraz wiem ze VOLVO to jest jednak klasa.tyle co mogę napisac,co prawda post wcześniejszy był rok temu ale dla innych może się przyda.aaa jeszcze jedno jakies części oleje filtry sa tanie ,mam porównanie z audi,i oczywiście na angielskie zarobki.pozdrawiam wszystkich ze znaczkiem volvo na masce.
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: v40 1.8 GDI
troszeczkę popłynąłeśBognorek pisze:ma odejście jak by było 200KM
każdy silnik jak jest odpowiednio eksploatowany i stosownie serwisowany będzie cacula, ja tez nie rozumiem przekreślania tego silnika, w każdym znajdzie sie słaby punkt...
-
- Debeściak
- Posty: 494
- Rejestracja: 11 mar 2015, o 22:29
- Model: v50
- Silnik: 2.0 d
- moc: 136
- Rocznik: 2008
- Skąd jesteś?: southampton_GB
- imię: zenek
Re: v40 1.8 GDI
no fakt troche mnie poniosło z gorki z tymi 200KM,mi mechanik zachwala ze to japoński sinik,kolega miał volvo s40 z silnikiem od francuza,ani ja ani on nie miał problemu .ja zdazylem zmienić 4 auta a koles caly czas miał volvo i nic nie robil az mu zazdroscilem po cichu.dokladnie tak jest jak się dba o auto to potem jest tylko frajda z jazdy.a sumując te nasze wypowiedzi w zaleznosci na jakie auto trafimy tak będziemy chwalić albo negowac dany model.ja wiem jedno ze szybko nie zmienie tego auta na inne.volvo to jednak volvo.w maju jade do polski autem zobaczymy ile to spali na dalekiej trasie.pozdrawiam wszystkich i zycze szerokiej drogi i omijania servisow .
-
- Turysta
- Posty: 27
- Rejestracja: 10 maja 2015, o 14:25
- Model: v40
- Silnik: 2,0
- moc: 140
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: sieradz
- imię: Erwin
Re: v40 1.8 GDI
Będziesz gazował?
Gaz lubi przysparzać trochę problemów przy bezpośrednim
Gaz lubi przysparzać trochę problemów przy bezpośrednim
-
- Debeściak
- Posty: 494
- Rejestracja: 11 mar 2015, o 22:29
- Model: v50
- Silnik: 2.0 d
- moc: 136
- Rocznik: 2008
- Skąd jesteś?: southampton_GB
- imię: zenek
Re: v40 1.8 GDI
jeszcze slowo o spalaniu 1.8 gdi,po przejechaniu do polski i spowrotem do GB,spalanie wyszlo 6l/100km.tak w jedna i druga strone tyle samo km zdolalem przejechać na takiej samej ilości paliwa.ja mam auto 8 miesięcy i na razie wydaje kase na kosmetyki a nie na części.na trasie auto jest zywe i bezproblemowo przyspiesza,hamulce extra,swiatla mocne zarowki h7.naprawde chyba jak się trafi auto tak je chwalimy.jedyne co zmieniłem to akumulator bo padl.
-
- Volvo Fan
- Posty: 1359
- Rejestracja: 12 sie 2013, o 14:55
- Model: M5
- Silnik: 5.0
- moc: 504
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Opole
- imię: Krzys
Re: v40 1.8 GDI
biorąc pod uwagę silniki TSI ( a to ta sama technologia ) to jest świetny .