S40 T4
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 7 cze 2015, o 10:29
- Model: s40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Wloclawek
- imię: Mango
S40 T4
Koledzy chciałbym zakupić 200 konne volvo wiem że wersje t4 cieżko zdobyć, chciałbym zebyście sie wypowiedzieli co sadzicie o zwykłej 165 konnej wersji zczipowanej na 200. Czy te silniki są takie same i różnica jest tylko w elektronice, czy jednak T4 ma w jakis sposób wzmocnione podzespoły? Link do czegos w podobie http://allegro.pl/kozackie-volvo-s40-2- ... 04972.html
-
- Administrator
- Posty: 18930
- Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
- Model: v40
- Silnik: Napędzany gnojówką
- moc: Zajebiście srogo
- Rocznik: 1900
- wiek: 100
- Skąd jesteś?: PLPL
- imię: ELI
- Kontakt:
Re: S40 T4
spokojnie wytrzymują 200KM, po Łodzi jeździ 2.0 z chipsem ponad 200KM... ten egzemplarz wcale nie jest super wyposażony jak to napisał sprzedający, korby z tyłu
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: S40 T4
Blok i podzespoły silnika są identyczne w T2 i T4. Różnią się ciśnieniem doładowania i stopniem sprężania.
Ciekawy jestem czym jest podniesiona ta mooooc
Ciekawy jestem czym jest podniesiona ta mooooc
-
- Debeściak
- Posty: 175
- Rejestracja: 7 kwie 2015, o 07:03
- Model: v40
- Silnik: 1,9 T
- moc: 200
- Rocznik: 1997
- Skąd jesteś?: gdynia
- imię: adam
Re: S40 T4
To 2,0 t4 po lifcie, słyszałem ze 1,9 t4 przedlift em są konstrukcyjnie mocniejsze i bogatsze w wyposażeniu (jeżeli się mylę prosze o sprostowanie)
-
- Administrator
- Posty: 5489
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
- Model: 1.9T
- Silnik: B4194T
- moc: 224KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 7
- Skąd jesteś?: Poland
- imię: DD
- Kontakt:
Re: S40 T4
Temat był już poruszany na forum. zolwik w skrócie dobrze podsumował.
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: S40 T4
Jest taka opinia i większość tak uważa. Blok jak i osprzęt silnika jest inny. Te poliftowe są "delikatniejsze" i z tego co słyszałem idzie z nich wyciągnąć mniejszą moc zanim się rozpadniezolwik pisze:1,9 t4 przedlift em są konstrukcyjnie mocniejsze
zolwik pisze:bogatsze w wyposażeniu
tutaj się nie zgodzę. Wyposażenie nie zależy od rocznika auta. To uwarunkowane jest tym co sobie zamówił pierwszy właściciel. Każdy gadżet kosztuje i to co sobie klient domówił za dopłatą fabryka wkładała. Poza tym nawet na każdy kraj wychodziły auta które miały coś innego w standardzie.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: S40 T4
Chłopaki spokojnie bo ja tu do nas podsyłam ludków ..
zasada jest prosta i nie zmienna do 99 roku są mocniejsze jednostki i 2,0T 160 KM i te 1.9 T4 200
Nawet chyba 2.0 T przed liftem od 2.0 T4 po lifcie więcej wytrzymuje ,.
zasada jest prosta i nie zmienna do 99 roku są mocniejsze jednostki i 2,0T 160 KM i te 1.9 T4 200
Nawet chyba 2.0 T przed liftem od 2.0 T4 po lifcie więcej wytrzymuje ,.
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 7 cze 2015, o 10:29
- Model: s40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Wloclawek
- imię: Mango
Re: S40 T4
Czyli wiem juz ze wersja przed liftem jest mocniejsza konstrukcyjnie od tej po lifcie. A jesli chodzi o poliftowe 2.0 165km a 2.0 200km to różnica jest w cisnieniu doładowania i stopniu sprężania. Cisnienie rozumiem mozna podkręcić na turbinie czy trzeba wymienić turbo na inne? No i jak zmienić stopień sprężania, grubsza uszczelka pod głowicą?
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: S40 T4
Stopnia sprężania nie zmieniasz zresztą zależy ile chcesz wykręcić
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 7 cze 2015, o 10:29
- Model: s40
- Silnik: 1.9T
- moc: 200
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Wloclawek
- imię: Mango
Re: S40 T4
No chciałbym te 200 kucy mieć;)