S40 T4

Pytania i porady przed zakupem samochodu
Awatar użytkownika
Mango
Posty: 14
Rejestracja: 7 cze 2015, o 10:29
Model: s40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Wloclawek
imię: Mango

S40 T4

Post autor: Mango » 7 cze 2015, o 14:53

Koledzy chciałbym zakupić 200 konne volvo wiem że wersje t4 cieżko zdobyć, chciałbym zebyście sie wypowiedzieli co sadzicie o zwykłej 165 konnej wersji zczipowanej na 200. Czy te silniki są takie same i różnica jest tylko w elektronice, czy jednak T4 ma w jakis sposób wzmocnione podzespoły? Link do czegos w podobie http://allegro.pl/kozackie-volvo-s40-2- ... 04972.html

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: S40 T4

Post autor: ELI » 7 cze 2015, o 16:24

spokojnie wytrzymują 200KM, po Łodzi jeździ 2.0 z chipsem ponad 200KM... ten egzemplarz wcale nie jest super wyposażony jak to napisał sprzedający, korby z tyłu :mrgreen:

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: S40 T4

Post autor: Yaro » 7 cze 2015, o 16:35

Blok i podzespoły silnika są identyczne w T2 i T4. Różnią się ciśnieniem doładowania i stopniem sprężania.
Ciekawy jestem czym jest podniesiona ta mooooc :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
zolwik
Debeściak
Posty: 175
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 07:03
Model: v40
Silnik: 1,9 T
moc: 200
Rocznik: 1997
Skąd jesteś?: gdynia
imię: adam

Re: S40 T4

Post autor: zolwik » 7 cze 2015, o 18:30

To 2,0 t4 po lifcie, słyszałem ze 1,9 t4 przedlift em są konstrukcyjnie mocniejsze i bogatsze w wyposażeniu (jeżeli się mylę prosze o sprostowanie)

Awatar użytkownika
Extradd
Administrator
Posty: 5489
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 19:36
Model: 1.9T
Silnik: B4194T
moc: 224KM
Rocznik: 1999
wiek: 7
Skąd jesteś?: Poland
imię: DD
Kontakt:

Re: S40 T4

Post autor: Extradd » 7 cze 2015, o 19:13

Temat był już poruszany na forum. zolwik w skrócie dobrze podsumował.
Obrazek

Polub nas na facebooku- Forum Volvo S40 V40 i pokrewnych

Dołącz do nas na Motostat.pl oraz na Google+

Awatar użytkownika
Yaro
Moderator
Posty: 8329
Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
Model: C30/V40
Silnik: D4164T/B5254T12
moc: 109/254
Rocznik: 2013
wiek: 38
Skąd jesteś?: NowaPogorzel
imię: Piotrek

Re: S40 T4

Post autor: Yaro » 7 cze 2015, o 19:17

zolwik pisze:1,9 t4 przedlift em są konstrukcyjnie mocniejsze
Jest taka opinia i większość tak uważa. Blok jak i osprzęt silnika jest inny. Te poliftowe są "delikatniejsze" i z tego co słyszałem idzie z nich wyciągnąć mniejszą moc zanim się rozpadnie :lol1:
zolwik pisze:bogatsze w wyposażeniu

tutaj się nie zgodzę. Wyposażenie nie zależy od rocznika auta. To uwarunkowane jest tym co sobie zamówił pierwszy właściciel. Każdy gadżet kosztuje i to co sobie klient domówił za dopłatą fabryka wkładała. Poza tym nawet na każdy kraj wychodziły auta które miały coś innego w standardzie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: S40 T4

Post autor: RIPPER » 7 cze 2015, o 21:38

Chłopaki spokojnie bo ja tu do nas podsyłam ludków ..

zasada jest prosta i nie zmienna do 99 roku są mocniejsze jednostki i 2,0T 160 KM i te 1.9 T4 200

Nawet chyba 2.0 T przed liftem od 2.0 T4 po lifcie więcej wytrzymuje ,.
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Mango
Posty: 14
Rejestracja: 7 cze 2015, o 10:29
Model: s40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Wloclawek
imię: Mango

Re: S40 T4

Post autor: Mango » 8 cze 2015, o 19:05

Czyli wiem juz ze wersja przed liftem jest mocniejsza konstrukcyjnie od tej po lifcie. A jesli chodzi o poliftowe 2.0 165km a 2.0 200km to różnica jest w cisnieniu doładowania i stopniu sprężania. Cisnienie rozumiem mozna podkręcić na turbinie czy trzeba wymienić turbo na inne? No i jak zmienić stopień sprężania, grubsza uszczelka pod głowicą?

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: S40 T4

Post autor: RIPPER » 8 cze 2015, o 19:15

Stopnia sprężania nie zmieniasz zresztą zależy ile chcesz wykręcić
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
Mango
Posty: 14
Rejestracja: 7 cze 2015, o 10:29
Model: s40
Silnik: 1.9T
moc: 200
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Wloclawek
imię: Mango

Re: S40 T4

Post autor: Mango » 8 cze 2015, o 19:20

No chciałbym te 200 kucy mieć;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zanim kupisz Volvo”