S40 T4 Automat LPG 2004

Pytania i porady przed zakupem samochodu
Awatar użytkownika
PawelV40
Debeściak
Posty: 537
Rejestracja: 16 sie 2013, o 15:45
Model: 407 SW
Silnik: 1.8 B+G
moc: 116 KM
Rocznik: 4
Skąd jesteś?: Lodz
imię: Pawel

S40 T4 Automat LPG 2004

Post autor: PawelV40 » 14 lut 2016, o 15:00

Witam

Panowie co sadzicie o takim połączeniu, zwłaszcza jak sprawuje się automat w połączeniu z T4. Jest taka właśnie ładna sztunia w Łodzi i zastanawiam się...

-- 14 lut 2016, o 16:46 --

http://allegro.pl/show_item.php?item=5975044321" onclick="window.open(this.href);return false;

Ta sztunie mam na uwadze, ma ktoś doświadczenie bądź opinie nt. Automatów w T4???

Awatar użytkownika
krasus
Debeściak
Posty: 116
Rejestracja: 11 wrz 2014, o 10:51
Model: V40
Silnik: T4
moc: ?
Rocznik: 2001
wiek: 34
Skąd jesteś?: Eldz
imię: Kra

Re: S40 T4 Automat LPG 2004

Post autor: krasus » 14 lut 2016, o 21:18

moją się przejechałeś i chcesz zmieniać ;)?

nie wiem jak to z tymi silnikami modułowymi ale w xc70 automaty przy większej mocy klękały. S40 z podobnych roczników, także warto to sprawdzić.
Ogólnie automat sobie chwalę do jazdy bardzo. Dwie rzeczy muszą być spełnione by się dobrze jeździło - mocny silnik i dobry kickdown/tryb sport. Wtedy jest przyjemnie i bez frustracji.

A tak od siebie, ja bym tego nie kupił. Odpowiedz sobie czy faktycznie potrzebujesz 4 furtki, w aucie które ma dać trochę funu. Póki nie musisz, to po co? No i drogo, patrząc na volviaki to jest cena na wyrwanie C70 nawet T5. A te auta dzieli przepaść. Ale to moja opinia, nie wszyscy muszą chcieć jeździć mocnymi kupetami :lubudubu

Awatar użytkownika
bully
Volvo Fan
Posty: 2058
Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
Model: V40
Silnik: B4184S
moc: 115KM
Rocznik: 1999
wiek: 34
Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
imię: Lukasz
Kontakt:

Re: S40 T4 Automat LPG 2004

Post autor: bully » 14 lut 2016, o 21:48

krasus pisze:Odpowiedz sobie czy faktycznie potrzebujesz 4 furtki, w aucie które ma dać trochę funu. Póki nie musisz, to po co? No i drogo, patrząc na volviaki to jest cena na wyrwanie C70 nawet T5. A te auta dzieli przepaść. Ale to moja opinia, nie wszyscy muszą chcieć jeździć mocnymi kupetami
Nie wiem o co Ci chodzi w końcu to "nadwozie: sport/coupe". :crazy: Poza tym widać, że gość sporo dłubie i nie boi się wyzwań bo ESP dołożył.
Ciekawi mnie też po co tyle "zapachów" na lusterku.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
PawelV40
Debeściak
Posty: 537
Rejestracja: 16 sie 2013, o 15:45
Model: 407 SW
Silnik: 1.8 B+G
moc: 116 KM
Rocznik: 4
Skąd jesteś?: Lodz
imię: Pawel

Re: S40 T4 Automat LPG 2004

Post autor: PawelV40 » 15 lut 2016, o 08:48

Czas na zmiany po prostu nadchodzi i nie jest bodziec wywołany przejażdżka.

Awatar użytkownika
ELI
Administrator
Posty: 18930
Rejestracja: 29 kwie 2013, o 11:17
Model: v40
Silnik: Napędzany gnojówką
moc: Zajebiście srogo
Rocznik: 1900
wiek: 100
Skąd jesteś?: PLPL
imię: ELI
Kontakt:

Re: S40 T4 Automat LPG 2004

Post autor: ELI » 15 lut 2016, o 12:37

heh, dobiłeś klekota :mrgreen:

Awatar użytkownika
PawelV40
Debeściak
Posty: 537
Rejestracja: 16 sie 2013, o 15:45
Model: 407 SW
Silnik: 1.8 B+G
moc: 116 KM
Rocznik: 4
Skąd jesteś?: Lodz
imię: Pawel

Re: S40 T4 Automat LPG 2004

Post autor: PawelV40 » 15 lut 2016, o 13:17

Daje rade, wyje błagając o litość ale nie odpuszczam :D Chciałbym mieć cos z czego w końcu będę zadowolony.

NoViK
Moderator
Posty: 5873
Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
Model: V40/ c70/ V40
Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
moc: 200 KM/193KM/200KM
Rocznik: 1999
wiek: 26
Skąd jesteś?: Bialystok
imię: Mariusz

Re: S40 T4 Automat LPG 2004

Post autor: NoViK » 15 lut 2016, o 13:38

Pamiętaj że t4 jest kapryśna, lubi tylko części i paliwo dobrej jakości ;) a o automacie nie wypowiem się bo nigdy nie miałem okazji się przejechać czymś takim :)

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
krasus
Debeściak
Posty: 116
Rejestracja: 11 wrz 2014, o 10:51
Model: V40
Silnik: T4
moc: ?
Rocznik: 2001
wiek: 34
Skąd jesteś?: Eldz
imię: Kra

Re: S40 T4 Automat LPG 2004

Post autor: krasus » 15 lut 2016, o 15:06

NoViK pisze:Pamiętaj że t4 jest kapryśna
mam to auto półtora roku. Na pewno dostawała wcześniej w tyłek, ma nalatane Bóg wie ile, na gaziku też pewnie z 50tysi i szczerze to chyba jeden z najmniej awaryjnych samochodów jakie miałem - idzie w rankingu równo ze starymi dieslami W123 i VW Jetta...

Awatar użytkownika
RIPPER
Administrator
Posty: 6836
Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
Model: V40
Silnik: 1.9 T4
moc: 200+
Rocznik: 1997
wiek: 37
Skąd jesteś?: Krakow
imię: Wojtek
Lokalizacja: Kraków

Re: S40 T4 Automat LPG 2004

Post autor: RIPPER » 15 lut 2016, o 21:34

Powiem tak

Jeśli miałbym się skusić na automata to tylko turbol

Natomiast jeśli miałbym kupować jeszcze raz T4 to tylko manual ...

Jeśli był by to jakiś nowoczesny np bezstopniowy automat to jeszcze może

choć jeśli chcesz się cieszyć z prawdziwych 200 KM zapomnij o automacie

miałem 3 auta z automatem w tym nissana 150 KM i było to mulaste
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K

Awatar użytkownika
dypek
Debeściak
Posty: 171
Rejestracja: 22 mar 2014, o 10:51
Model: S40 T4
Silnik: B4194t2
Rocznik: 2000
Skąd jesteś?: Mazury
imię: Karol

Re: S40 T4 Automat LPG 2004

Post autor: dypek » 16 lut 2016, o 14:03

RIPPER pisze:

choć jeśli chcesz się cieszyć z prawdziwych 200 KM zapomnij o automacie

miałem 3 auta z automatem w tym nissana 150 KM i było to mulaste
Nie przesadzajmy :)

https://drive.google.com/file/d/0B38OIm ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zanim kupisz Volvo”