V40
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 19 gru 2016, o 17:40
- Model: v40
- Silnik: 2,0
- moc: ?
- Rocznik: 0
- Skąd jesteś?: Pomorskie
- imię: Janusz
V40
Witam
Przymierzam się do zakupu Volva V40 budżet nie za wielki ok.5000pln,jakie są najlepsze okazy diesel? benzyna+lpg?
Na co zwracać uwagę? gdzie najczęściej atakuje "ruda"?
Dzięki za podpowiedzi.
ps.najlepszy byłby automat.
Przymierzam się do zakupu Volva V40 budżet nie za wielki ok.5000pln,jakie są najlepsze okazy diesel? benzyna+lpg?
Na co zwracać uwagę? gdzie najczęściej atakuje "ruda"?
Dzięki za podpowiedzi.
ps.najlepszy byłby automat.
-
- Debeściak
- Posty: 203
- Rejestracja: 14 gru 2016, o 21:33
- Model: v40
- Silnik: 1.7
- moc: 115
- Rocznik: 1998
- Skąd jesteś?: Lubin
- imię: konrad
Re: V40
w moim najgorzej progi ruda atakuje co prawda jeszcze ich nie przegryzla co do reszty to wiadomo nadkola u mnie na klapie pod tablica zaczynaja wychodzic parchle i pod grilem z przodu. co do silnika mam 1730ccm +lpg skrzynia reczna w rodzinie jezdzi prawie 4 lata i poza wymianami typowo eksplatacyjnymi jest ok no jeszcze raz mi pekla uszczelka od wysprzeglika ale zestaw naprawczy ok. 20pln i godzinka roboty razem z odpowieyrzaniem ukladu hydraulicznego
-
- Volvo Fan
- Posty: 5652
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: V40
Szukaj diesla z silnikiem 1.9 Di 95 KM (D4192T2), jak dla mnie najbardziej optymalna opcja: mało awaryjny, ekonomiczny, po delikatnych modach (wtryski, podkręcona turbina, zaślepiony EGR) idzie fajnie, a rudzielec atakuje każdą wersję silnikową, więc progi, błotniki przód i nadkola tył bankowo mogą być do wymiany/naprawy a jak nie to będą.
Latam tym już ponad 4 lata i jestem zadowolony
Latam tym już ponad 4 lata i jestem zadowolony
-
- Volvo Fan
- Posty: 5652
- Rejestracja: 21 lut 2015, o 18:42
- Model: S40
- Silnik: D4192T2
- moc: 95 KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Wasosz
- imię: Grzegorz
Re: V40
tak jest, a blachę można zawsze zrobićELI pisze:tak naprawdę szukaj w miarę ze zdrowym motorem (bez różnicy, ON czy PB), auta swoje lata już mają i do tej kwoty cudów nie będzie.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: V40
A ja Ci powiem, że jak chcesz auto nie do dobicia, tylko do tego by je miec w dobrym stanie, a nie masz duzo kasy, to szukaj innego auta. Ja bardzo lubie swoje, ale trzeba sobie zdawac sprawe ze czesci do volvo sa drogie, a w egzemplażu za 5 tys. Bedziesz mial "troche" do wymiany.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: V40
Ja mam za 3000 i blacha jak dzwon.Parę rudych miejsc ale bez dziur.Najgorsze blacharsko egzemplarze są z okresu 1999-2001.Dalej jeszcze się jakoś trzymają.
Newralgiczne punkty to przednie błotniki, progi, maska w około grilla i w jednym miejscu tylna klapa, na prawo od spryskiwacza.Przed zakupem trzeba sprawdzić stan sztywnych przewodów hamulcowych ale pod spodem, bo pod maską zawsze dobrze wyglądają.Tylne zaciski hamulcowe a w szczególności dźwigienki ręcznego i wężyki elastyczne.
Reszta jak w innych autach.
Newralgiczne punkty to przednie błotniki, progi, maska w około grilla i w jednym miejscu tylna klapa, na prawo od spryskiwacza.Przed zakupem trzeba sprawdzić stan sztywnych przewodów hamulcowych ale pod spodem, bo pod maską zawsze dobrze wyglądają.Tylne zaciski hamulcowe a w szczególności dźwigienki ręcznego i wężyki elastyczne.
Reszta jak w innych autach.
-
- Volvo Fan
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 wrz 2014, o 12:42
- Model: V40
- Silnik: B4184S
- moc: 115KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Gora_Kalwaria
- imię: Lukasz
- Kontakt:
Re: V40
To ja jeszcze dodam przedliftowa benzyna części na które warto zwrócić uwagę (polift zresztą pewnie też):
Poduchy przednich amortyzatorów - ok 250 zł komplet - trwałość podobno średnia.
Skrzynia z pierścieniem - tulejki wybieraka (mały problem) 50 zł - remont skrzyni (duży problem) - sporo zł
Gumy drążka stabilizatora - (wymiana częsta) 25 zł kpl
Poduchy silnika - zamiennik (sam wkład) od strony rozrządu 150 zł
Poduchy na belce - ok 600-700zł (oryginały - można i taniej podobno zamienniki)
...
Można by tego jeszcze trochę, ceny części bez robocizny.
Poduchy przednich amortyzatorów - ok 250 zł komplet - trwałość podobno średnia.
Skrzynia z pierścieniem - tulejki wybieraka (mały problem) 50 zł - remont skrzyni (duży problem) - sporo zł
Gumy drążka stabilizatora - (wymiana częsta) 25 zł kpl
Poduchy silnika - zamiennik (sam wkład) od strony rozrządu 150 zł
Poduchy na belce - ok 600-700zł (oryginały - można i taniej podobno zamienniki)
...
Można by tego jeszcze trochę, ceny części bez robocizny.