1.8 szwedzki a japoński
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 18 lis 2016, o 18:40
- Model: V40
- Silnik: 1.8
- moc: 122
- Rocznik: 2003
- wiek: 25
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Mateusz
1.8 szwedzki a japoński
Moje pytanie może będzie słabe ale nie potrafiłem znaleść jednoznacznej odpowiedzi czym wizualnie różni się silnik 1.8 od volvo a 1.8 GDI, główna cecha na pierwszy rzut oka jest to iż gdi ma korek oleju po lewej stronie na dole a volvo centralnie na środku?
Pytam bo znalazłem w internecie zdjęcia opisane jako 1.8gdi z korkiem od oleju centralnie na środku jak przy silnikach od volvo.
Pozdrawiam.
Pytam bo znalazłem w internecie zdjęcia opisane jako 1.8gdi z korkiem od oleju centralnie na środku jak przy silnikach od volvo.
Pozdrawiam.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: 1.8 szwedzki a japoński
gdi JEST japońską konstrukcją od MITSUBISHI wsadzaną do volvo tak jak np Diesle w v40 są Francuskie ...
coś na zasadzie silników VW w skodach Silnikach Nissana w "RENO" czy "dacziach "
i przykładów jest sporo ...
a co do różnic to główna jest w bezpośrednim wtrysku paliwa
coś na zasadzie silników VW w skodach Silnikach Nissana w "RENO" czy "dacziach "
i przykładów jest sporo ...
a co do różnic to główna jest w bezpośrednim wtrysku paliwa
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: 1.8 szwedzki a japoński
Co do różnic to nie da się pomylić silnika GDI ze szwedzkim bo nawet na obudowie ma wielki napis GDI GDI miały oznaczenia silnika B4184SM i B4184SJ. Korek to zawsze jakieś odniesienie, ale nawet sprzedawcy w opisach niekiedy nawet nie wiedzą co piszą.
-
- Moderator
- Posty: 5873
- Rejestracja: 4 gru 2013, o 18:04
- Model: V40/ c70/ V40
- Silnik: B4194T/B5254T/B4194T
- moc: 200 KM/193KM/200KM
- Rocznik: 1999
- wiek: 26
- Skąd jesteś?: Bialystok
- imię: Mariusz
Re: 1.8 szwedzki a japoński
Podaj konkrety, bo takimi postami tylko powielasz mit. Odpowiednio zadbane i użytkowane nie powinny robić problemu. No i są o wiele bardziej ekonomiczne. No ale na pewno nie podczas awarii.luki440 pisze:Ponoć gdi są awaryjne
Eli, co do tej teorii to się nie zgodzę. Wszystkie benzyny w v40 to konstrukcja modułowa od volvo. Oczywiście oprócz GDI Mitsubishi. Co rusz na nich znajdziesz napis Volvo i Sweden
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: 1.8 szwedzki a japoński
Nie są awaryjne lecz wymagają bardzo dobrego traktowania.Mit się wziął przez ludzkie oszczędności, czego ten motor nie lubi.To co jest na rynku to w większości silniki po właśnie takich oszczędnościach.luki440 pisze:Ponoć gdi są awaryjne
-
- Volvo Fan
- Posty: 2285
- Rejestracja: 10 mar 2015, o 21:31
- Model: S40
- Silnik: D4192T3
- moc: 115
- Rocznik: 2000
- Skąd jesteś?: Lubuskie
- imię: Lukasz
Re: 1.8 szwedzki a japoński
Kiedyś czytałem to tak ludki pisali.
Była sobię V40-stka,a teraz jest S40-stka
-
- Moderator
- Posty: 8329
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 21:59
- Model: C30/V40
- Silnik: D4164T/B5254T12
- moc: 109/254
- Rocznik: 2013
- wiek: 38
- Skąd jesteś?: NowaPogorzel
- imię: Piotrek
Re: 1.8 szwedzki a japoński
Dobrze prawisz. I dodał bym że tyczy się to nie tylko silników GDI ale ogólnie wszystkich motorni.Borysław pisze:Nie są awaryjne lecz wymagają bardzo dobrego traktowania.Mit się wziął przez ludzkie oszczędności, czego ten motor nie lubi.To co jest na rynku to w większości silniki po właśnie takich oszczędnościach.luki440 pisze:Ponoć gdi są awaryjne
Bo tak na logikę (znaczy ja tak se myślę) ilu użytkowników S/V40 pisze pochlebne zdania na temat tych aut. Raczej ci co o nie dbają i maja z tego tytułu radochę. Ujął bym to procentowo (z ogółu jeżdżących aut) na max 10%. Reszta to tacy co przylatują na neta jak im się auto zesra i płaczą jakie to ostatnie szroty.
Ale to tylko moje zdanie i proszę nie brać tego na poważnie