Witam wszystkich serdecznie.
Proszę Was forumowicze o pomoc w doborze V50 po liftingu z silnikiem benzynowym.
Nie ukrywam, iż ze względów wizualnych interesowałoby mnie V50 R-Design.
W kwestii silnika... Najlepiej 2.4 z manualną skrzynią biegów.
Czy warto się interesować silnikami 1.8 / 2.0 ?
Jak wygląda ich niezawodność oraz moc do wielkości auta, nie będzie to troszkę za mało?
Pozdrawiam.
Piotrek
V50 Benzyna
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 8 maja 2017, o 11:02
- Model: V50
- Silnik: 2.4
- moc: 140
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Bydgoszcz
- imię: Piotrek
-
- Turysta
- Posty: 20
- Rejestracja: 9 maja 2017, o 08:18
- Model: S40
- Silnik: 1,9 DCI
- moc: 102 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: SKIERNIEWICE
- imię: Andrzej
Re: V50 Benzyna
zależy czego oczekujesz od silnika czy mocy czy bezawaryjności
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 8 maja 2017, o 11:02
- Model: V50
- Silnik: 2.4
- moc: 140
- Rocznik: 2006
- Skąd jesteś?: Bydgoszcz
- imię: Piotrek
Re: V50 Benzyna
minio, Moc jest dodatkowym atutem, nie chciałbym kupić toczydła, które z problemem wyprzedza w trasie...
Oczywiście bezawaryjność na pierwszym miejscu.
Posiadałem przez 6 lat S40 I z silnikiem B4184S 115km z 1996r. Tam mocy troszkę mi brakowało, ale można przyjąć iż było to na akceptowalnym poziomie. A apetyt rośnie
Oczywiście bezawaryjność na pierwszym miejscu.
Posiadałem przez 6 lat S40 I z silnikiem B4184S 115km z 1996r. Tam mocy troszkę mi brakowało, ale można przyjąć iż było to na akceptowalnym poziomie. A apetyt rośnie
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: V50 Benzyna
To już wiesz że nie kupisz 1.8 mimo że tam troszkę więcej będzie mocy ,,
co najmniej 2,0 jak dla mnie choć tez szału nie będzie ... spalanie 1,8 a 2.0 będzie podobne a komfort zupełnie inny
co najmniej 2,0 jak dla mnie choć tez szału nie będzie ... spalanie 1,8 a 2.0 będzie podobne a komfort zupełnie inny
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K