V40 turboświstawka podstawy dla Volvodziewicy
-
- Turysta
- Posty: 30
- Rejestracja: 26 paź 2017, o 19:46
- Model: V40
- Silnik: 1,9T
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Kostrzyn
- imię: Piotr
V40 turboświstawka podstawy dla Volvodziewicy
Od pewnego czasu w głowie zaświtał mi pomysł posiadania Volvo. Więc zanim rzucę się na tę markę, chętnie dowiem się kilku konkretów u źródła. Na pewno znajdę tu wiele pomocnych tematów. Ale nie zaszkodzi, by w tym wątku zgromadzić jakieś podstawy.
Interesuje mnie V40 1.9/2.0 (jak zwał tak zwał) turbo 163 lub 200 KM, manual w gazie. Dlaczego manual? Bo lubię A dlaczego gaz? Bo posiadam już żarłoczne auto, więc chcę daily car, który choć trochę da mi odsapnąć od kosztów paliwa.
Moje wątpliwości to:
Czy te silniki dobrze tolerują podtlenek gazotu?
Jak prezentuje się blacha w tych autach?
Jaka jest żywotność turbiny, silnika?
Co powinienem wiedzieć o tych modelach? Charakterystyka, mankamenty...
Dziękuję
Interesuje mnie V40 1.9/2.0 (jak zwał tak zwał) turbo 163 lub 200 KM, manual w gazie. Dlaczego manual? Bo lubię A dlaczego gaz? Bo posiadam już żarłoczne auto, więc chcę daily car, który choć trochę da mi odsapnąć od kosztów paliwa.
Moje wątpliwości to:
Czy te silniki dobrze tolerują podtlenek gazotu?
Jak prezentuje się blacha w tych autach?
Jaka jest żywotność turbiny, silnika?
Co powinienem wiedzieć o tych modelach? Charakterystyka, mankamenty...
Dziękuję
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: V40 turboświstawka podstawy dla Volvodziewicy
tematów jest sporo z T4 to chyba tylko Yaro nie zagazował
zagazowaną mam ja
Extradd
Novik
Turboni
Tomi555
Virus ma C70 też
to tak na szybko wiec Gaz lubią ale podstawa to odpowiednie komponenty
Ad2 blacha
lecą poszycia progów w przedliftach ew randy drzwi ale to w 1 rocznikach i dół maski
Silniki
T4 widziałem po 650 tyś
dobrze utrzymane mają po 270 tyś i znaki honowania na tulejach wiec tylko dbać
minusem jest użytkownik jeśli pomija niedomagania regulatora ciśnienia paliwa czy też pompy to jest duża szansa że upali głowicę
Turbo jak turbo jak dbasz tak masz regeneracja 600 -1000 zł
tak wysilone jednostki są czułe na odpowiednie zasilenie iskry czyli cewki świece i zasilanie cewek jak i ciśnienie paliwa lubi to padać w samej PB a przy gazie ma być
tip top ale też nie mowa o instalacji za niewiadomo jakie pieniądze wsio znajdziesz w tematach o LPG
Strojenie AFR to podstawa ...
Jak szukasz to szukaj bez gazu gaz powiemy co ma być i jak założone
lampy przednie w oryginale robiła hella a nie DEPO CZY TYC -będziesz wiedział że był dzwon z przodu
konkrety są na forum ,,, co byś chciał wiedzieć
zagazowaną mam ja
Extradd
Novik
Turboni
Tomi555
Virus ma C70 też
to tak na szybko wiec Gaz lubią ale podstawa to odpowiednie komponenty
Ad2 blacha
lecą poszycia progów w przedliftach ew randy drzwi ale to w 1 rocznikach i dół maski
Silniki
T4 widziałem po 650 tyś
dobrze utrzymane mają po 270 tyś i znaki honowania na tulejach wiec tylko dbać
minusem jest użytkownik jeśli pomija niedomagania regulatora ciśnienia paliwa czy też pompy to jest duża szansa że upali głowicę
Turbo jak turbo jak dbasz tak masz regeneracja 600 -1000 zł
tak wysilone jednostki są czułe na odpowiednie zasilenie iskry czyli cewki świece i zasilanie cewek jak i ciśnienie paliwa lubi to padać w samej PB a przy gazie ma być
tip top ale też nie mowa o instalacji za niewiadomo jakie pieniądze wsio znajdziesz w tematach o LPG
Strojenie AFR to podstawa ...
Jak szukasz to szukaj bez gazu gaz powiemy co ma być i jak założone
lampy przednie w oryginale robiła hella a nie DEPO CZY TYC -będziesz wiedział że był dzwon z przodu
konkrety są na forum ,,, co byś chciał wiedzieć
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 2095
- Rejestracja: 9 sie 2017, o 02:36
- Model: S40
- Silnik: 2.0T
- moc: 160km
- Rocznik: 99
- wiek: 22
- Skąd jesteś?: Boleszkowice
- imię: Piotr
Re: V40 turboświstawka podstawy dla Volvodziewicy
A nie hella ?RIPPER pisze: lampy przednie w oryginale robiło Valeo a nie DEPO CZY TYC -będziesz wiedział że był dzwon z przodu
Co prawda nie t4 ale 163km. Mam bez gazu, i się zastanawiam poważnie nad nim.. bak duży, ale lubi też sobie golnac paliwa, za to pod noga
Blacha tak jak przedmowca, warto wnikliwie oglądać, bo pod galanteria nie wiele widać..
-
- Debeściak
- Posty: 235
- Rejestracja: 11 mar 2017, o 01:45
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4 B4194T
- moc: 200KM / 147kW
- Rocznik: 1997
- wiek: 20
- Skąd jesteś?: Lublin
- imię: Andrzej
Re: V40 turboświstawka podstawy dla Volvodziewicy
Przednie lampy robiła Hella. A co do gazu to mam T4 w gazie, ale i tak pije 16-17 w mieście. Rdza przestałem się przejmować, grunt żeby jeździł
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Debeściak
- Posty: 623
- Rejestracja: 19 lut 2017, o 10:22
- Model: V40
- Silnik: 2.0t
- moc: 163 a teraz 185
- Rocznik: 2003
- wiek: 43
- Skąd jesteś?: Sochaczew
- imię: Arek
Re: V40 turboświstawka podstawy dla Volvodziewicy
Posiadam 2.0t 163km i nie gazowałem go a spalanie na trasie wychodzi od 7.5 do 9 a miasto 10 do 11 wszystko zalezy jak sie ciśnie
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: V40 turboświstawka podstawy dla Volvodziewicy
Pewnie że hella dopadła mnie pomroczność jasna ... bo mi ktoś o nissanach zawracał du,,,pe ostatnio
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
-
- Volvo Fan
- Posty: 2631
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 23:33
- Model: XC70
- Silnik: 2
- moc: KM
- wiek: 1
- Skąd jesteś?: PLONSK
- imię: Jarek
- Lokalizacja: PŁOŃSK
Re: V40 turboświstawka podstawy dla Volvodziewicy
Posiadam T4 200 KM bez gazu, tragedii nie ma
Spalanie zależy od nogi , trasa 8-10, miasto wychodzi mi 10-11 ostatnio
i jak koledzy mówili rdza , progi już robiłem, maskę też
Spalanie zależy od nogi , trasa 8-10, miasto wychodzi mi 10-11 ostatnio
i jak koledzy mówili rdza , progi już robiłem, maskę też
-
- Debeściak
- Posty: 184
- Rejestracja: 14 kwie 2017, o 12:30
- Model: V40
- Silnik: B4204T3
- moc: 163 KM
- Rocznik: 2002
- wiek: 27
- Skąd jesteś?: Poznan
- imię: Sebastian
Re: V40 turboświstawka podstawy dla Volvodziewicy
Ja mam co prawda automat ale benzyny bierze w mieście 14 litrów spokojnie, 10 litrów to mi łyka gazu w trasie.Arek74 pisze:Posiadam 2.0t 163km i nie gazowałem go a spalanie na trasie wychodzi od 7.5 do 9 a miasto 10 do 11 wszystko zalezy jak sie ciśnie
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Też mam zagazowanego,
sterownik STAG GO-FAST
wtryskiwacze AC W03 (pojedyncze, żywotność około 100 tys. km w cyklu miejskim do 200 tys. km w cyklu pozamiejskim)
reduktor AC R 01BFC (do 250KM)
przejechałem 10tys. bez najmniejszego problemu, na początku palił mi się check ale po strojeniu nie ma prawa się palić.
W moim temacie znajdziesz wszelkie bolączki które mnie dręczyły po zakupie, kupiłem z pewnym udokumentowanym przebiegiem 220tysięcy od gościa który miał go osobiście ze Szwajcarii. Blacha perfekt, jak na 2002rok, brak oznak korozji.
Jedyne co zrobiłem przez 15tysięcy to wymieniłem obydwie półosie bo padły przeguby wewnętrzne, ostatnio też walczyłem tak jak koledzy wyżej pisali z doprowadzeniem do perfekcji układu zapłonowego, ale wymiana na ori świece i przewody pomogła. Jakieś tam łączniki jeszcze robiłem ale to bardziej dla komfortu a nie dlatego, że waliły. Aha, pocił się elektrozawór koła zmiennych faz rozrządu więc jego też wymieniłem - co do samego koła - ono potrafi się w tych modelach pocić, chodzi o uszczelniacz więc warto zajrzeć pod plastikowe pokrywy przed kupnem - weź torxa 30 i oglądaj
Ja długo szukałem, nie kupowałem okazji (dałem jakieś 10tys.) i miały być koniecznie jasne skóry, xenony i automat. Raczej pewny się trafił więc ciężko mi mówić o innych mankamentach i bolączkach.
Moje auto v40-2-0t-szary-2002-t4991.html
-
- Turysta
- Posty: 30
- Rejestracja: 26 paź 2017, o 19:46
- Model: V40
- Silnik: 1,9T
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 34
- Skąd jesteś?: Kostrzyn
- imię: Piotr
Re: V40 turboświstawka podstawy dla Volvodziewicy
Wiecie jak to jest. Przydałoby się mieć zapas mocy pod stopą. Także 200 kuniów kusi, ale spalanie tez jest ważne, bo ma to być auto użytkowe do jazdy codziennej, więc żłopać całej cysterny nie może.
Na razie niestety nie wiem kiedy będę polował na Volvo, biedny jestem a całą odłożoną kasę zjada drugi samochód. Jednak już wiem, że będę szukał V40.
Na razie niestety nie wiem kiedy będę polował na Volvo, biedny jestem a całą odłożoną kasę zjada drugi samochód. Jednak już wiem, że będę szukał V40.
-
- Administrator
- Posty: 6836
- Rejestracja: 15 kwie 2013, o 11:03
- Model: V40
- Silnik: 1.9 T4
- moc: 200+
- Rocznik: 1997
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Krakow
- imię: Wojtek
- Lokalizacja: Kraków
Re: V40 turboświstawka podstawy dla Volvodziewicy
Montujesz gaz i po temacie
Pomiary AFR i strojenie LPG z AFR-Strojenie LPG i inne porady
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K
V40-1.9 T4 -wałki z 2.0 N/A-Filtr 1000ccm-Down pipe 3 cale-CAT-magnaflow-pompa -hamulcowa 1 cal -Xenon 6000 K