Volvo S40 1.6B + LPG 109KM 2002r
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 paź 2017, o 19:05
- Model: Jeszcze brak
- Silnik: 1.6B
- moc: 109 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Piaseczno
- imię: Jarek
Volvo S40 1.6B + LPG 109KM 2002r
Witam
Znalazłem fajny egzemplarz Volvo S40 1.6B 109KM z LPG z 2002r. Zastanawiam się nad jego kupnem, lecz interesuje mnie jak z niezawodnością tego silnika i czy dobrze przyjmuje gaz.
Posiada ktoś taki model i mógłby się wypowiedzieć czy sprawuje się to dobrze?
Wyższe pojemności odpadają. Max to 1.6
Dzięki z góry za pomoc.
Pozdrawiam
Znalazłem fajny egzemplarz Volvo S40 1.6B 109KM z LPG z 2002r. Zastanawiam się nad jego kupnem, lecz interesuje mnie jak z niezawodnością tego silnika i czy dobrze przyjmuje gaz.
Posiada ktoś taki model i mógłby się wypowiedzieć czy sprawuje się to dobrze?
Wyższe pojemności odpadają. Max to 1.6
Dzięki z góry za pomoc.
Pozdrawiam
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: Volvo S40 1.6B + LPG 109KM 2002r
A dlaczego wyższa pojemność odpada ?
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Volvo S40 1.6B + LPG 109KM 2002r
Pewnie przez wyższe opłaty. Jeżeli kolega potrzebuje auta do przemieszczania się bez szału to ten silnik też będzie dobry.
-
- Volvo Fan
- Posty: 3991
- Rejestracja: 30 lip 2015, o 21:29
- Model: S40
- Silnik: B4194T
- moc: 147KW/200KM
- Rocznik: 1998
- wiek: 40
- Skąd jesteś?: Komorow
- imię: Pawel
Re: Volvo S40 1.6B + LPG 109KM 2002r
Ale nie oszukujmy się że będzie mniej palił od 1.8 czy 2.0 a nawet jestem w stanie napisać od 2.0T
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 paź 2017, o 19:05
- Model: Jeszcze brak
- Silnik: 1.6B
- moc: 109 KM
- Rocznik: 2002
- Skąd jesteś?: Piaseczno
- imię: Jarek
Re: Volvo S40 1.6B + LPG 109KM 2002r
Wyższa pojemność odpada przez ubezpieczenie(młody kierowca, brak zniżek itd.), a pomiędzy 1.6, a 1.8 ubezpieczenie jest wyższe o 1000zł.
Samochodu potrzebuję do dojeżdżania do pracy(około 25km w jedną stronę) i od czasu do czasu wyjazd do babci czy do rodziny. Zależy mi na tym by ten silnik 1.6 dobrze przyjmował gaz(by się nie rozpadł za chwilę) i by nie był mocno awaryjny.
Fajnie jak również da się sporo rzeczy zrobić samemu(trochę z braćmi grzebiemy przy samochodach i jakieś pojęcie mamy), ale to nie jest jakiś wymóg.
Samochodu potrzebuję do dojeżdżania do pracy(około 25km w jedną stronę) i od czasu do czasu wyjazd do babci czy do rodziny. Zależy mi na tym by ten silnik 1.6 dobrze przyjmował gaz(by się nie rozpadł za chwilę) i by nie był mocno awaryjny.
Fajnie jak również da się sporo rzeczy zrobić samemu(trochę z braćmi grzebiemy przy samochodach i jakieś pojęcie mamy), ale to nie jest jakiś wymóg.
-
- Volvo Fan
- Posty: 4526
- Rejestracja: 19 mar 2016, o 22:41
- Model: Laguna 3
- Silnik: F4RT
- moc: 170
- Rocznik: 2008
- wiek: 37
- Skąd jesteś?: Siechnice
- imię: Robert
- Lokalizacja: Siechnice
Re: Volvo S40 1.6B + LPG 109KM 2002r
Silniki wolnossące o pojemności 1,6, 1,8 i 2,0 z budowy różnią się w sumie tylko pojemnością i są w miarę proste w naprawie. Dobrze znoszą LPG pod warunkiem, że przy montażu instalacji osoba, która to robi czegoś nie spaprze.
Użytkuję 1,8 od dwóch lat i nigdy nie było momentu w którym nawet przy 14 stopniowym mrozie motor by nie odpalił od strzała.
Użytkuję 1,8 od dwóch lat i nigdy nie było momentu w którym nawet przy 14 stopniowym mrozie motor by nie odpalił od strzała.
-
- Debeściak
- Posty: 147
- Rejestracja: 24 lip 2014, o 09:47
- Model: V40
- Silnik: D4192T4
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: Jelenia Góra
- imię: Wojtek
Re: Volvo S40 1.6B + LPG 109KM 2002r
Oczywiście wszystkie silniki modularne S/V40 się nadają do LPG, poza 1.8 GDI z bezpośrednim wtryskiem benzyny.
-
- Administrator
- Posty: 6210
- Rejestracja: 15 sie 2013, o 14:21
- Model: V40/V70
- Silnik: 1.9 T4/2.3 T5
- moc: 200/250
- Rocznik: 1998
- wiek: 42
- Skąd jesteś?: Lazy
- imię: Rafal
Re: Volvo S40 1.6B + LPG 109KM 2002r
podpisuje się pod tym stwierdzeniem.Borysław pisze:Silniki wolnossące o pojemności 1,6, 1,8 i 2,0 z budowy różnią się w sumie tylko pojemnością i są w miarę proste w naprawie. Dobrze znoszą LPG pod warunkiem, że przy montażu instalacji osoba, która to robi czegoś nie spaprze.
Użytkuję 1,8 od dwóch lat i nigdy nie było momentu w którym nawet przy 14 stopniowym mrozie motor by nie odpalił od strzała.
A ja 1.6 od 4 lat , a w tamtym roku -30.C i bajka.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 30 paź 2017, o 20:41
- Model: v40
- Silnik: 1.6
- moc: 109KM
- Rocznik: 2001
- Skąd jesteś?: bielsko
- imię: Wojtek
Re: Volvo S40 1.6B + LPG 109KM 2002r
Fajny, ale zmuł. Mi pali 11 gazu max, czyli prawie 20 ziko/100 km. Nie wiem kiedy dokładnie poprzedni właściciel zamontował, ale w moich rękach przejechało ponad 100k z butlą i nic się nie dzieje.